باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به اراک و تمام شهرهای استان اراک در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به اراک توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود.
باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .
باربری مشهد به اراک - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به اراک - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333 تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

کلمات کلیدی

باربری مشهد

حمل بار مشهد

باربری مشهد به تهران

حمل بار از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به تهران

خاور از مشهد به تهران

حمل اثاثیه منزل از مشهد به تهران

نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور

ارسال از مشهد به تهران

حمل بار با وانت

بار از مشهد به تهران

حمل لوازمات اداری از مشهد به تهران

خاور از مشهد به کرج

باربری از مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به کرج

باربری و حمل بار و اثاث از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به کرج

ارزانترین باربری مشهد به کرج

حمل اثاثیه از مشهد به تمام نقاط کشور

حمل بار از مشهد به تبریز

حمل لوازمات اداری از مشهد به کرج

حمل اثاثیه منزل از مشهد به کرج

حمل کالا از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تمام نقاط کشور

کرایه از مشهد به تهران

ارسال از مشهد به کرج

حمل اثاث از مشهد به تهران

خدمات بار از مشهد به تهران استعلام بار از مشهد به تهران

۴۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به لنگرود – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات رشت - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به لنگرود -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (رشت - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر لنگرود
لنگرود از شهرهای زیبا و سرسبز گردشگری استان گیلان است. دیدنی‌های لنگرود بسیار است و گردشگران را به‌سمت خود می‌خواند و با تور گیلان یا تور گیلانگردی، می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. این شهر زیبای شمالی در طول تاریخ حوادث مهمی را به خود دیده است. در زمان نادرشاه این شهر به‌عنوان پایگاه دریایی و کارخانه کشتی‌سازی انتخاب شد. در عهد قاجار نیز لنگرود از مناطق مهم ایران به حساب می‌آمد.
 در کنار حوادث تاریخی، نگاهی هم به زیبایی‌های طبیعی این شهر باید داشت. لنگرود روی جلگه‌ای سرسبز و در نزدیکی دریای خزر قرار دارد. باربری مشهد به لنگرود -  این شهر در جوار دریا و جنگل واقع شده و همین امر جاذبه‌های طبیعی و بکری برای آن پدید آورده است. نام لنگرود از دو بخش «لنگر» و «رود» تشکیل شده که لنگر به معنی وقار، سکون و آرامش است، همان‌گونه که که کشتی لنگر انداخته آرامش می‌یابد و معنی رود سکون یافته و باوقار می‌دهد. با ما همراه باشید تا با دیدنی‌های این شهر آرام بیشتر آشنا شوید.
تالاب کیاکلایه
تالاب کیاکلایه یکی از غنی‌ترین تالاب‌های استان و از جاهای دیدنی گیلان است، چراکه گونه‌های حیاتی آن تنوع بسیاری دارد. این تالاب در گذشته وسعت زیادی داشته است، اما به‌علت تبدیل شدن به جایگاه دفن زباله این روزها کمتر از ۱۰۰ هکتار مساحت دارد. در گذشته در فصل زمستان پرندگان مهاجر بسیاری به این تالاب پرواز می‌کردند. پروژه‌های فعلی شهرداری همچون ایجاد کمربندی، احداث پیست موتور سواری و ... حیات این تالاب را با خطر روبه‌رو کرده است.
 تالاب چاف
منطقه شکار ممنوع تالاب چاف در نزدیکی شمال شرقی لنگرود واقع شده است. این تالاب با وسعت حدود ۸۰۰ هکتار در ارتفاع منفی ۲۵ متری از سطح دریا قرار دارد.
لیلا کوه
لیلا کوه از مناطق ییلاقی و گردشگری سبز خطه شمال ایران است. لیلاکوه در جنوب غرب لنگرود واقع شده  که به‌دلیل داشتن قلیان‌سراهای بسیار، به قطب قلیان‌سرای استان گیلان شهرت دارد که معروف‌ترین آن قهوه‌خانه دیشلمه است. این منطقه که در میان ارتفاعات و جنگل قرار دارد، یکی از منطقه‌های جذاب برای طبیعت‌ دوستان به شمار می‌رود.

عطا کوه
قله عطا کوه با ارتفاع حدود ۷۰۰ متر از سطح دریا به لنگرود و لاهیجان مشرف است. روی قله عطاکوه دکل‌های مخابراتی رادیو، تلویزیون و مخابرات قرار دارد که به همین علت اهالی منطقه به این قله، «دکل» می‌گویند. برای دسترسی به این قله باید از میان باغ‌ها و جنگل گذر کرد.
بام کومله
قله نگین سبز یابام کومله از مناطق بکر و کمتر شناخته‌شده لنگرود است که در میان ارتفاعات سرسبز آن واقع شده است. دریاچه یا استخر طبیعی کومله نیز در این ارتفاعات از ۳ آبگیر مجزا تشکیل شده است. باربری مشهد به لنگرود -  بزرگ‌ترین این آبگیر حدود ۴۰۰ متر عرض و یک کیلومتر طول دارد. در اطراف این دریاچه امکانات تفریحی و رفاهی همچون قایق‌سواری و رستوران برای گردشگران فراهم شده است. این دریاچه زیستگاه پرندگان مهاجر نیز است.
روستا لنگرود
روستاهای پرشکوه، بلوردکان، دیوشل، آبچالکی، تپه، لیسه رود، چاف، خالکیاسر، سالکویه، سیاه منسه، سلوش، فتیده، کوشالشاه، گالشکلام، گل سفید و پنو از مناطق سرسبز و گردشگری لنگرود به شمار می‌روند. مردم این روستاها عمدتا به کار در شالیزارها و برداشت از باغ‌ها و مرکبات مشغول هستند. جاذبه‌های سرسبز و جذابی همچون مرداب، ارتفاعات کوهپایه‌ایی و جنگل در این روستاها وجود دارد که طبیعت دوستانی بسیاری به این مناطق سفر می‌کنند. برخی از این روستاها مشاهیر و شهدای بزرگی را به جامعه تقدیم کرده‌اند. 
شلمان رود
شلمان رود از کوه‌های ناتشکوه سرچشمه می‌گیرد. این رود نسبتا پرآب است و در گذشته امرار و معاش محلیان از صید ماهی این رود می‌گذشته است.
باربری مشهد به لنگرود و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به لنگرود - رشت - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به بافت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرمان- رفسنجان - سیرجان- بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بافت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرمان- رفسنجان - سیرجان- بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر بافت
شهرستان بافت یکی از مرتفع‌ترین و خوش آب وهواترین مناطق استان کرمان و ایران است. این شهرستان در جنوب غربی این استان قرار گرفته‌است. بافت با داشتن شرایط ویژهٔ دما و ارتفاع بالا و بارش مناسب دارای بزرگترین پهنهٔ جنگلی جنوب شرق ایران است.بافت منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر است. بافت دومین تولیدکنندهٔ گردو در ایران است.شهر بافت مرتفع‌ترین شهر نیمه جنوبی ایران و مرتفع‌ترین شهر بالای ۲۵ هزار نفر ایران محسوب می‌شود. از این رو ملقب به بام کویر ایران است.
بافت شهری کوهپایه ای با ارتفاع ۲۳۰۰ متر است که در کنارهٔ رشته کوه ایران مرکزی و در دامنهٔ کوه شاه قرار گرفته‌است. رود بافت از کنارهٔ خاوری شهر می گذرد و باغ‌های حاشیهٔ شهر را آبیاری می‌کند. باربری مشهد به بافت -  سه رشته قنات به نام‌های باقر آباد و کهن شهر و هنگوییه نیز در شهر جریان دارند و سایر باغ‌های شهر را آبیاری می‌کنند. شهر بافت بیشتر جاذبه‌های توریستی طبیعی را در خود جای داده است واین به دلیل موقعیت خاص اقلیمی این شهر و این منطقه می‌باشد.
نام قدیم آن باخته بوده که بعدها به باخت تبدیل شده و در نهایت اکنون بافت نامیده می شود. در این شهرستان مردم عمدتا به شکل طایفه ای زندگی می کنند. طایفه‌هایی از لرها و ترک ها نیز در این شهرستان ساکنند. بخش عمده مردم این شهرستان طی هزاره گذشته از استان فارس به آنجا مهاجرت نموده اند.
وجه تسمیه و پیشینه تاریخی
قدمت بافت به بیش از ۱۰۰۰ سال می رسد. به طوری که از حفاری ها و کاوش های باستان شناسی بر می آید بنای شهر قدیم بافت که درناحیه جنوبی شهر فعلی قرار دارد منصوب به هفت صد سال پیش بوده و شهر جدید در حدود دویست سال قبل ساخته شده است. در حدود عالم (۳۷۲ هـ . ق) بافت مرکز «اقطاع» ذکر شده است. در صورت الارض و تقویم البلدان این شهر به نام «بافد» آمده و سپس به «بافت» تبدیل شده است.
جاذبه های گردشگری بافت
آبشار سه کاسه
این آبشار در یک کیلومتری جنوب روستای جهان‌جان در ۲۵ کیلومتری شهرستان بافت در مسیر جاده اصلی بافت- کرمان قرار دارد. آبشار سه کاسه پس از ریزش از یک ارتفاع ۱۰ متری سنگی وارد سه کاسه پلکانی می‌گردد و به همین دلیل به این نام مشهور شده است. این آبشار درون تنگه رودخانه جهان‌جان واقع است. این رودخانه پس از تشکیل آبشار، مسیر خود به سمت جنوب در میان دره را ادامه می‌دهد و پس از عبور از بن گود به سد بافت می‌ریزد.
غار طرنگ
این غار در مجاورت روستای طرنگ و کوه طرنگ در ۷۰ کیلومتری شهرستان بافت و ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی شهر کرمان واقع شده است. باربری مشهد به بافت -  غار آهکی طرنگ به عنوان یکی از مهم‌ترین و طولانی‌ترین غارهای استان کرمان در نوع خود بی‌نظیر و دارای مناظر و جلوه‌های طبیعی بسیار زیبا و پدیده‌های شگفت‌انگیز است.
  جاذبه تاریخی قلعه سموران
در انتهای غار حوضچه آبی وجود دارد. این غار در گذشته توسط هیئت کوهنوردی کرمان شناسایی و مسیرها و دالان‌ها و دهلیزهای غار علامت‌گذاری و برخی نام‌گذاری شده‌اند و در طول غار علائم و فلش‌هایی جهت راهنمایی افراد وجود دارد. پیمایش این غار مستلزم در اختیار داشتن تجهیزات فنی لازم است.
آبشار بنگان
آبشار بنگان در شمال روستای بنگان در ۱۵ کیلومتری شمال شرقی شهر بافت در منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر واقع شده است. ارتفاع این آبشار که در دامنه کوه‌های لاله‌زار قرار گرفته است به بیش از ۱۵ متر می‌رسد.
باربری مشهد به بافت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بافت - کرمان- رفسنجان - سیرجان- بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به نیک شهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زاهدان - پیشین- سوران - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - خاش - کنارک – جالق - زابل - ایرانشهر خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نیک شهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زاهدان - پیشین- سوران - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - خاش - کنارک – جالق - زابل - ایرانشهر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی نیکشهر 
با آنکه همه تصور میکنند سیستان و بلوچستان استانی خشک و گرمسیر است اما شهرهایی همچون نیکشهر باعث می شوند که افکار راجع به این استان تغییر کند. نیکشهر نه تنها شهری خشک و کویری نیست بلکه جاذبه های گردشگری طبیعی فراوانی دارد و بخش قابل توجهی از جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان را تشکیل می دهد.
شهر نیکشهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران در منطقه چابهار (جنوب بلوچستان) است.شهر نیکشهر به لحاظ اقلیمی، دارای اقلیم گرم بوده، از رودخانه‌های مهم آن می‌توان به رودخانه کاجو، تنگ سرحه،بنت، نیک‌شهر ـ داروکان و نسفران اشاره نمود. این شهرستان جزو نواحی کوهستانی استان به‌شمار می‌رود و کوه‌های آهوران مهمترین ارتفاعات این شهرستان را تشکیل می‌دهند. بیشترین محصولات کشاورزی این شهرستان خرما، برنج و مرکبات می‌باشد.مردم این شهرستان از نژاد بلوچ هستند و به زبان بلوچی تکلم می‌کنند و پیرو دین مبین اسلام و مذهب تسنن هستند.این شهر مرکز شهرستان نیک‌شهر می‌باشد که خود یکی از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت استان سیستان و بلوچستان است. سه شهر فنوج، بنت و اسپکه از لحاظ اداری زیر نظر نیک شهر هستند.
آبشار اوگینک
آبشار اوگینک دراستان سیستان و بلوچستان واقع است. آبشار اوگینک با نام محلی گر پشت دارای ۸۰ متر ارتفاع است که در فاصله ۳ کیلومتری غرب روستای اوگینک از توابع بخش لاشار شهرستان نیکشهر قرار دارد و بزرگترین آبشار سیستان و بلوچستان است. این آبشار در محاصره کوه‌های زیبا و سرسبز، مکانی مناسب برای دوستداران ورزش کوهنوردی و طبیعت‌دوستان و گردشگران در فصل بهار است.
منطقه گردشگری بلپیر نیکشهر
منطقه گردشگری بلپیر نیکشهر در ۱۶ کیلومتری غرب شهرستان نیکشهر قرار دارد و از توابع بخش مرکزی نیکشهر است.گستره این منطقه ۳۵ هکتار است که ۲۲ هکتار آن مزارع کشاورزی و نخلستان تشکیل داده و دارای جمعیت ۷۰ خانواری با ۳۷۰ نفر است.از مزیتهای منطقه گردشگری بلپیر نیکشهر وجود رودخانه پر آب و نخلستانها و باغات کشاورزی در دو طرف رودخانه است که یکی از تفرجگاههای بسیار زیبا در بخش مرکزی به شمار می رود و مهمترین محصولات آن خرما، مرکبات ، انبه، یونجه و انواع سبزیجات است.
آبشار گواتامیچ (پیپ)
آبشار پیپ در استان سیستان و بلوچستان واقع است. آبشار پیپ با نام محلی گواتامیچ در شرق روستای پیپ از توابع بخش لاشار شهرستان نیک‌شهر واقع شده است. باربری مشهد به نیک شهر -  این آبشار در فاصله ۲ کیلومتری محور ترانزیتی چابهار- میلک قرار دارد. این آبشار در ارتفاع ۱۳۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و از کوه‌های مرتفع پیپ سرچشمه می‌گیرد. این آبشار مانند سایر آبشارهای شهرستان نیک‌شهر به صورت پلکانی است و جریان آب آن حوضچه‌های طبیعی را به وجود آورده است که آب آشامیدنی اهالی روستای پیپ را تأمین می‌کند. مناظر سرسبز و انواع گیاهان دارویی در این منطقه، جلوه‌ای خاص به آبشار بخشیده است.
چشمه آبگرم لاشار
وجود آبشارهای متعدد و چشمه های آبگرم، طبیعت بکر و چشم اندازهای طبیعی زیبا و دیدنی جذابیتهای فراوانی برای ایرانگردان و سایر گردشگران دارد . باربری مشهد به نیک شهر - هر چند این جاذبه ها سبب افزایش سفر برخی هموطنان به نیک شهر شده است اما هنوز به سبب ناآگاهی مردم استان و سایر نقاط کشور از مزیتهای گردشگری لاشار، این بخش از انظار گردشگران و دوستداران طبیعت به دور مانده است.
منطقه حفاظت شده کوه پوزک
منطقه حفاظت شده کوه پوزک در موقعیت جغرافیایی N275550 E60013 در استان سیستان و بلوچستان واقع است. این منطقه که یا مساحت۴۶۱۴۴ هکتار در استان سیتان و بلوچستان در ۲۵ کیلومتری جنوب شهرستان نیکشهر قرار دارد. از سال ۱۳۷۸ به صورت حفاظت شده در آمد دارای اقلیم فراخشک گرم است .منطقه اسپی دشتی است و تپه ماهوری که دارای رودها و آبراهه های اصلی فراوان است.
باربری مشهد به نیک شهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نیک شهر - زاهدان - پیشین- سوران - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - خاش - کنارک – جالق - زابل - ایرانشهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به کبودراهنگ – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کبودراهنگ -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی کبودرآهنگ 
کبودرآهنگ شهری در استان همدان ایران است که بخش قابل توجهی از جاهای دیدنی همدان را تشکیل می دهد تاریخ بنای شهر کبودرآهنگ طبق قرائن و شواهد موجود به بیش از چهارصد سال می‌رسد. کبودراهنگ مرکب از دو کلمه کبود و راهنگ است.زبان رایج و اکثریت شهرستان ترکی آذربایجانی و عده‌ای نیز به زبان فارسی تکلم می‌کنند.
شهرستان کبودراهنگ در شمال غربی استان همدان قرار داشته و از شمال با شهرستان خدابنده از غرب به شهرستان بیجار و قروه از جنوب به شهرستان‌های بهار و همدان و از شرق به شهرستان‌های رزن و فامنین محدود است.
کبودراهنگ دارای شهرک صنعتی ویان و کارخانه فولاد ویان است که در نزدیکی روستای ویان قرار دارند. همچنین نیروگاه شهید مفتح در سال ۱۳۷۵ در نزدیکی این شهر ساخته شد. نیروگاهِ شهید مفتح با تولیدِ سالیانه ۴۰ هزار و ۴۸۵ مگاوات تولیدِ ناخالصِ نیروی برق، یکی از نیروگاه‌های حرارتی کشور است که ۶۰ درصدِ برق تولیدی آن در استان همدان مصرف می‌شود و ۴۰ درصدِ باقی‌مانده نیز به استان‌های همجوار همچون مرکزی، استان کردستان و استان زنجان صادر می‌شود.
غار علیصدر
غار علیصدر یکی از بی‌نظیر ترین و خوش منظره‌ترین غارهای طبیعی قابل قایقرانی جهان است که در روستای علیصدر از توابع بخش گل تپه در شهرستان کبودرآهنگ و ۷۵ کیلومتری شمال غربی شهر همدان قرار دارد.سقف غار که در برخی قسمت‌ها تا ۱۰ متر از سطح آب ارتفاع دارد، پوشیده از رسوبات کربنات کلسیم خالص و مخلوط با عناصر شیمیایی دیگر است. این رسوبات استلاگمیت‌هایی با فرم‌های جذاب ایجاد کرده‌اند و در کف غار و جاهایی که آب وجود ندارد، نیز استلاگمیت‌ها منظره زیبایی بوجود آورده اند.
منشا آب غار چشمه‌های زیرزمینی و علاوه‌بر آن، ریزش‌های جوی است که به صورت قطرات آب از دیواره‌ها و سقف غار به درون آب می‌ریزد. باربری مشهد به کبودراهنگ – در کل این غار عظیم از طریق فرسایش و ایجاد حفره‌های ریز در توده سنگ‌های آهکی و به‌هم پیوستن تدریجی این حفره‌ها در طی سالیان طولانی ایجاد شده است. غار علیصدر که بزرگ‌ترین غار آبی جهان به‌شمار می‌رود، در ۱۵ دی ۱۳۸۷ در فهرست میراث طبیعی ایران به ثبت رسید.
طبق گفته‌ی زمین‌ شناسان قدمت سنگ‌های این غار به ۱۳۰ تا ۱۹۰ میلیون سال قبل باز می‌گردد. سطح آب درون غار از صفر تا ۱۴ متر در حال نوسان و آب دریاچه بدون بو، رنگ، مزه و فاقد حیات جانوری است. همچنین هوای داخل غار مطبوع و عاری از هر گونه گرد و غبار است.
عبور از این غار آبی شگفت انگیز بسیار ساده و آسان است و این همان چیزی است که غار آبی علیصدر را نسبت به بسیاری از غارهای آبی جهان متمایز می‌کند.اهالی روستاهای اطراف غار به ویژه روستای علی صدر از این غار به عنوان سد بهره‌برداری می‌کردند و همین موضوع باعث شد ارتفاع سطح آب تا دهانه‌ی ورودی غار بالا بیاید و امکان دسترسی به دورن غار را از بین ببرد.
روستای روعان
روستای روعان با قابلیت های فراوان، در این روستا تعداد ۲۴۰۰ نفر در قالب ۵۸۰ خانوار در کنار یکدیگر زندگی می کنند و بحمدالله از نعمت خانه بهداشت ،مسجد ،مدرسه ابتدایی پسرانه و دخترانه و راهنمایی پسرانه و دخترانه برخوردارند . شغل اکثر اهالی روستا کشاورزی و دامداری است. باربری مشهد به کبودراهنگ – در این روستا مثل اکثر روستاهای استان محصولاتی چون گندم، جو،سیفی جات و… کشت می شود. به برکت مزارع یونجه اهالی خوب این روستا به کار دامداری و دامپروری مشغولند .و حتی در این روستا دامداری نیمه صنعتی و صنعتی هم وجود دارد .که می توانیم بگوییم اکثر آنها شیر حاصل از دامداری های خودشان را در اختیار کارخانه های شیر استان قرار می دهند . این روستا از آب و هوای خیلی خوبی برخوردار است.
قلعه باشقورتاران
روستای باشقورتاران در بخش شیرین‌سو از توابع شهرستان کبودراهنگ و در شمالی‌ترین نقطه استان قرار دارد. روستای باشقورتاران، شمالی‌ترین روستای استان بوده و دارای پتانسیل‌های بسیاری در زمینه گردشگری از جمله قلعه باستانی بر فراز کوهی مشرف به منطقه است که با بی‌توجهی مسئولان مواجه شده به طوری که هنوز ساکنان روستا با مشکل تأمین آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند.
موزه فسیل‌های دریایی
موزه فسیل‌های دریایی داخل شهرداری شهر شیرین‌سو قرار دارد، که با مرکز شهرستان کبودرآهنگ ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. فسیل فیل دریایی که در منطقه شیرین‌سو کشف شده است و به دوره میوسین مربوط می‌شود در این موزه نگهداری می‌شود. پیشینه این فسیل به ۱۵/۹۷ تا ۲۰/۴۳ میلیون سال پیش بر می‌گردد.
باربری مشهد به کبودراهنگ و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کبودراهنگ - همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به مشکین شهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مشکین شهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


اردبیل، یکی از استان‌های زیبا با جاذبه‌های گردشگری متعدد است که در شمال غربی کشور و در منطقه‌ آذربایجان قرار گرفته است. قطعا از جمله مهم‌ترین دلایل محبوبیت و آمار بالای مسافران در این منطقه از ایران، اقلیم و آب و هوای مطبوع آن در فصل‌های مختلف سال به‌ویژه بهار و تابستان است. باربری مشهد به مشکین شهر -  بدیهی است که مشگین‌شهر نیز همانند دیگر شهرهای این استان شمال غربی کشور از این موهبت بی‌نصیب نبوده و به‌دلیل برخورداری از طبیعت و دیدنی‌های مطلوبش، طرفداران بسیاری در حوزه‌ گردشگری به‌دست آورده است. با ما همراه شوید تا به‌اتفاق هم، با جاهای دیدنی مشگین شهر آشنا شویم.
موقعیت جغرافیایی
مشگین شهر یکی از شهرهای معروف استان اردبیل است در ۹۰ کیلومتری مرکز استان و در ۲۹۵ کیلومتری تبریز از مسیر اردبیل و در ۱۶۸ کیلومتری تبریز از مسیر اهر واقع است. مشگین شهر در ارتفاع ۱۴۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. کوه بسیار زیبای سبلان با دامنه‌های بهشتی در فاصله ۲۵ کیلومتری از این شهرستان (۴۵ کیلومتری از مرکز شهر) قرار دارد.
وجه تسمیه نام مشگین شهر
«خیاو» یا «خیوو»، نامی است که باستان‌شناسان آن را به‌عنوان اصلی‌ترین نام مشگین‌شهر، معرفی کرده‌اند. در دورانی از تاریخ اسلام نیز این شهر به «میمند»، شناخته می‌شد. این در حالی است که در دوران حکومت سلجوقیان و اتابکان آذربایجان، مشگین‌شهر به «وراوی»، شهرت داشت. باربری مشهد به مشکین شهر -  مورخان معتقد هستند که در اواسط قرن یازدهم میلادی، پس از پیروزی «آلپ ارسلان» بر حاکمان گرجستان و مسلمان شدن ایشان، این شهر را به یکی از حاکمان وقت به نام «بیشکین»، بخشید و از آن پس این شهر در گویش مردم محلی، به نام وی شهرت یافت. سرانجام در زمان حکومت پهلوی دوم، نام خیاو که در لغت به‌معنای محلی پر از آب و درخت گفته می‌شود، به مشگین‌شهر امروزی تغییر یافت و تا به امروز ماندگار است.
جاهای دیدنی مشگین شهر
مشگین‌شهر را می‌توان شهری از قلعه‌های تاریخی نامید که خود یکی از جاذبه‌های محبوب گردشگری در عصر حاضر محسوب می‌شود. البته جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی بسیاری در شهرستان مشگین شهر وجود دارند. برای نمونه، قلعه قهقهه با عظمت خاص و منحصر‌به‌فرد خود در بین جاذبه‌های تاریخی جایگاه خاصی دارد و قلعه دیو قالاسی که قدمت آن به دوره‌های قبل از اسلام می‌رسد، از مهم‌ترین جاهای دیدنی مشگین شهر محسوب می‌شود.
ارشق که از نظر طبیعی از مناطق بسیار زیبای مشگین شهر بوده و جالب‌ترین مراتع بهاره و پاییزه عشایر شاهسون را دارد، دارای قلعه‌ای است که در یک منطقه بی‌نظیر و زیبای طبیعی قرار گرفته است. سنگ نبشته‌ها و کتیبه‌های ارزشمند باستانی، گورستان‌های قدیمی و قلعه‌های تاریخی به‌همراه کوه‌های مرتعی، رودخانه‌ها و دیگر جاذبه‌های طبیعی از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی این شهرستان به شمار می‌آیند.
کهنه قلعه مشگین‌ شهر
یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر، عمارتی است تاریخی با قدمتی برابر با حکومت ساسانیان که به نام «کهنه قلعه»، شناخته می‌شود. این بنای کهن در مساحت تقریبی ۱۵ هزار متر مربع و در بخش ورودی مشگین‌شهر برفراز تپه‌ای طبیعی ساخته شده است. ارتفاع تپه‌ برابر با ۵۰ متر و بلندای قلعه کهنه بیش از ۱۴۰۰ متر است و سازندگان کهنه ‌قلعه را با ۶ برج کوچک (برجک)، دیوارهای خشتی ضخیم و حجره‌هایی کوچک، همانند آخور که به نظر می‌رسد برای سکونت یک سرباز و اسب همراه او بوده است، ساخته‌اند.
در نزدیکی «کهنه قلعه»، سنگ‌نبشته‌ای به خط ساسانیان قرار دارد که روی آن نام سازنده‌‌اش «نرسه هرمزد»، حک شده است
از نکات جالب در مورد کهنه قلعه، حضور یک سنگ‌نبشته‌ تاریخی است که متعلق به پادشاهان ساسانی بوده و در فاصله‌ ۱۵۰ متری از آن قرار دارد. روی سنگ‌نبشته به خط پهلوی ساسانی نام سازنده‌ آن «نرسه هرمزد»، حک شده است.
پس از کاوش‌هایی که باستان‌شناسان در این قلعه‌ تاریخی انجام دادند، آثاری همچون سفال‌های دست‌ساز و چرخ‌ساز و نیز فلز مفرغ که ایشان آن‌ها را به دوره‌ آهن سه منتسب می‌دانند، به دست آمده که احتمالا متعلق به قومی به نام «اورارتو» است.
باربری مشهد به مشکین شهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مشکین شهر - اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به بافق – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یزد - میبد-اردکان- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بافق -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یزد - میبد-اردکان- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


بافق یکی از شهرهای استان یزد در ایران است که به خاطر کویر و معماری کویری خود، یکی از بهترین‌های گردشگری در این شهر است. نخلستان‌های پهناور و زیبا، کویر سحرانگیز و صنایع‌دستی زیبا، از جمله گزینه‌هایی هستند که باعث جذب گردشگر به این شهر می‌شوند. بافق در دل خود نادیده‌هایی را جای داده که در سفر به این شهر حتما باید از آن‌ها دیدن کنید. در این مطلب با ما همراه شوید تا سری به جاهای دیدنی بافق بزنیم.
قلعه باقرآباد
یکی از شاخصه‌هاش شهر بافق، قلعه باقرآباد است که در سال ۱۳۲۰ به دستور «عبدالرحیم خان» فرزند «محمدتقی خان بافقی» در سه مرحله ساخته شد. ابتدا تنها برج شمالی این قلعه که دو طبقه، سه سنگ‌انداز و صد و چهل تیرانداز و هشت متر ارتفاع داشت، ساخته شد و پس از گذشت ده سال، برج جنوبی آن بنا شد.
کویر درانجیر
بیابان یا کویر درانجیر، بزرگ‌ترین شوره‌زار استان یزد در شمال‌غربی است که بر اثر شوراب‌های رودخانه شور پدید آمده است.
مسجد جامع بافق
مسجد جامع بافق یکی از قدیمی‌ترین مساجد این شهر با سبک معماری دوران حکومت صفویان است. این مسجد زیبا در دو قسمت تابستانی و زمستانی طراحی شده است. باربری مشهد به بافق -  در پیشانی مسجد جامع بافق و شبستان آن، کاشی‌کاری قاجاری دیده می‌شود که روی آن نام موسس این بنا به نام «ملا محمد باقر» حک شده است.
دره سنگاب بیشه در
دره سنگاب بیشه در در جاده بافق به بهاباد واقع شده است. اگر مسیر رودخانه فصلی شرق این منطقه را طی کنید، می‌توانید وارد این دره شوید. در انتهای این دره و در نزدیکی قله، طاق سنگی بزرگی وجود دارد که به جذابیت‌های این منطقه افزوده است.
کویر صادق آباد
کویر صادق‌آباد یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایران در هفده کیلومتری بافق در روستایی به همین نام است که نزدیک به ۱۵۰۰ هکتار و بیش از پنجاه متر ارتفاع دارد. باربری مشهد به بافق - این کویر دارای تپه‌هایی از شن‌های روان بدون جهت است. کمپ تفریحی نیز در این کویر با تفریحاتی چون ریگ‌نوردی، شتر‌سواری، موتور سواری، پرواز با چتر پاراسل، حمام آفتاب و زمین بدمینتون برای گردشگران در این منطقه فراهم شده است.

چنار تاریخی روستای باجگان
چنار تاریخی روستای باجگان از درختان قدیمی و کهنسال کشور در صد کیلومتری جنوب‌شرق بافق در منطقه باجگان است که دارای ۳۴ متر ارتفاع و قدمتی نزدیک به یک‌هزار سال است.
کمپ کویر نوردی شن و شادن
کمپ کویرنوردی شن و شادن یکی از کمپ‌های کویری بافق است که دارای خدماتی چون شتر‌سواری، موتورسواری، سافاری، موتور چهار چرخ، آش محلی، چای آتش و اجرای موسیقی زنده است. این کمپ برای ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی فراهم شده است.
چشمه پیروزه
در برخی بافت‌های خشک و کویری استان یزد، چشمه‌هایی وجود دارند که این مناطق را مانند بهشتی در دل کویر کرده‌اند. چشمه پیروزه یا فیروز یکی از این چشمه‌ها است که در حاشیه کوه‌های بافق قرار گرفته است. به واسطه وجود این چشمه، دره‌های اطراف آن بسیار سرسبز و دیدنی هستند.
باربری مشهد به بافق و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بافق - یزد - میبد-اردکان- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به مرند – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب مرند - هوراند -ترکمنچای -سندآباد - مراغه - میانه - اهر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مرند -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب مرند - هوراند -ترکمنچای –سندآباد-  مراغه - میانه - اهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر زیبا و تاریخی مرند، پس از شهرهای تبریز و مراغه، سومین شهر پرجمعیت و پس از تبریز دومین شهر وسیع در استان آذربایجان شرقی شناخته می‌شود. با توجه به مدارک باقی مانده‌ تاریخی، مورخان و باستان‌شناسان براین باور هستند که مرند در گذشته‌هایی بسیار دور، در دوران حکومت مادها، از شکوه و پویایی قابل توجهی برخوردار بوده و یکی از سرزمین‌های مهم و اصلی آن زمان بوده است. این در حالی است که پس از کاوش‌های انجام شده بر تپه‌های باستانی «گرگر»، ظروف سفالی و وسایل کشف شده، متعلق به هزاره‌ پنجم پیش از میلاد مسیح (ع) است.
در مورد شهرت این شهرستان به مرند، نظریات متعددی وجود دارد. گروهی متعقد هستند که نام این شهرستان، ابتدا «مادوند» و سپس «مارند» بوده که به مرور زمان به مرند تغییر یافته است. «بطلیموس» از جغرافیان‌ دانان اهل یونان که در دوران پیش از میلاد زندگی می‌کرد، در متونی که از خود به یادگار گذاشته، مرند را با نام «ماندگار»، ثبت کرده و از آن به‌عنوان یکی از آبادترین شهرها در طول تاریخ یاد کرده است. اما ارامنه طبق روایات باستانی خود می‌گویند که حضرت نوح (ع) در شهر مرند دفن شده و این کلمه لغتی است ارمنی و مشتق آن به‌معنای تدفین است. البته ارامنه‌ دوران معاصر اعتقاد دارند که پس از طوفان نوح، حضرت در نخجوان فرود آمد و خود و همسرش را در این شهر دفن کردند. در جایی دیگر نیز بر اساس مکتوبات تورات، به نظر می‌رسد که مادر حضرت نوح (ع) نیز در مسجد واقع در بازار مرند به خاک سپرده شده است. گروهی دیگر نیز مرند را تغییر یافته‌ نام «ماریا»، دختری ترسایی می‌دانند.
کاروانسرای شاه عباسی پیام مرند
در فاصله‌ ۱۳ کیلومتری از شهرستان مرند در مسیر مرند به تبریز و درون روستایی به نام «یام» یا «پیام»، می‌توان یکی از جاهای دیدنی آذربایجان شرقی را مشاهده کرد که به «کاروانسرای شاه عباسی پیام مرند»، شهرت یافته است. این کاروان‌سرا را با نام «یام» نیز می‌شناسند. باربری مشهد به مرند - این مکان با قدمتی برابر با دوران فرمانروایی مغول و صفویه، از مهم‌ترین استراحتگاه‌ها و اماکن بین راهی و جاده‌ای است که عنوان بزرگ‌ترین کاروانسرای شمال غرب کشور را به خود اختصاص داده است. این کاروان‌سرا به‌شکل هندسی مستطیل با چهار ایوان، سردری با ارتفاعی قابل‌توجه، گنبدخانه، حیاط مرکزی، هشتی، چندین اتاق، چهار برج دایره‌ای، حیاط و ایوانی‌هایی جهت اقامت کاروانیان ساخته شده است.
طاق و قلعه هلاکو
باستان‌شناسان، پیشینه قلعه و طاق هلاکو را به دوران هزاره نخست پیش از میلاد مسیح (ع)، نسبت می‌دهند
یکی از آثار تاریخی و بسیار قدیمی در شهرستان مرند، بنایی است آجری و متعلق به دوران حکومت مغول‌ها، واقع در ۲۷ کیلومتری از این شهرستان که به «قلعه هلاکو»، شهرت دارد. مردم محلی این اثر تاریخی را با نام «کاخ هلاکو» می‌شناسند که در دشت بسیار وسیعی به نام «دشت هلاکو» یا «الاکی»، قرار دارد. عمارتی که با توجه به آثار به دست آمده از جمله تکه‌ سفال‌های بسیار قدیمی، باستان‌شناسان قدمت آن را برابر با هزاره‌ نخست پیش از میلاد مسیح (ع) عنوان کرده‌اند.
هنگام حضور در این ناحیه، می‌توان بقایایی از یک بنای تاریخی را مشاهده کرد. پی‌های سنگی و دیوارهایی با قطر زیاد و کالبدی از یک طاق مدخل با قطری نیم متر در یک متر و سربنا گواه از عمارتی با معماری به سبک ساختمان‌های مغول و به مساحت ۹۰۰ متر مربع دارد. ارتفاع بنای باقی مانده بالغ بر ۶ متر است که در مجاورت آن کتیبه‌ای به خط کوفی و تزئین شده با آجر و کاشی‌های فیروزه‌ای رنگ، گرداگرد طاق سردر را پوشانده است. مقابل این بنا، می‌توان آثاری از یک دیواره‌ سنگی را مشاهده کرد که متعلق به قلعه‌ای کهن است و مردم محلی از آن به نام «قلعه گبرها» یاد می‌کنند.
مسجد پیر بالا؛ مزار همسر حضرت نوح (ع)
«مسجد پیربالا» یا «مسجد بازار»، یکی دیگر از بناهای تاریخی در شهرستان مرند است که گفته می‌شود پس از طوفان نوح (ع)، مدفن همسر حضرت نوح (ع)، بوده است. البته بنای امروزی مسجد با تغییرات اساسی نسبت به بنای نخستین آن مواجه شده است و مساحت آن ۶۰۰ متر مربع است. با توجه به ۳ عدد کتیبه‌ متعلق به این اثر تاریخی که یکی از آن‌ها در بالای محراب و دو کتیبه‌ دیگر در بالای سردر ورودی اصلی مسجد قرار دارد، ساختمان کنونی مسجد در سال ۱۲۶۸ هجری قمری روی بقعه‌ همسر حضرت نوح (ع)، ساخته شده و تا به امروز تعمیرات و بازسازی‌های متعددی را به خود دیده است. این مسجد در نظر ارامنه و مسیحیان از اهمیت و احترام ویژه‌ای برخوردار است و می‌توان آن را از معدود مساجدی در استان آذربایجان برشمرد که حدود چهار طرف آن را فضای آزاد تشکیل می‌دهد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این مسجد به خواست مردم محلی به نام مسجد امام خمینی، تغییر یافت.
کلیسای هوانس مقدس
در فاصله‌ ۱۳ کیلومتری از مسیر تبریز به مرند، درون روستای «سهرل» یا «سهرقه»، «کلیسای هوانس مقدس»، قرار دارد که از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مرند محسوب می‌شود. این بنای تاریخی دارای قدمتی حدود ۲ قرن است که در سال ۱۸۴۰ میلادی به همت معماران روس و فردی به نام «سردار سامسون»، روی خرابه‌های کلیسای دیگری که متعلق به قرن ۵ تا ۶ میلادی بوده است، ساخته شد. هرچند به‌دلیل وقوع زلزله این بنای کهن خرابی‌های بسیاری به خود دید، ولی همچنان محکم و استوار قد برافراشته و از دیدنی‌های استان آذربایجان محسوب می‌شود. کلیسای هوانس مقدس در پلانی مستطیلی به طولی برابر با ۱۸ متر و عرضی متغیر از ۵ متر و نیم تا ۷ متر و نیم ساخته شده و تنها کلیسای مرند است. محل اقامت اسقف اعظم، مدرسه و مکانی برای روشن کردن شمع و عود از بخش‌های این بنای مذهبی و تاریخی است. داخل کلیسا نیز به سه بخش تقسیم‌بندی شده است که هرکدام دارای یک گنبد مجزا است. برج ناقوسخانه، گنبد رگ هرمی با روکش شیروانی در سردر ورودی و محراب، از دیگر بخش‌های این کلیسای تاریخی است.
آبشار پیر بالا
یکی از زیباترین دیدنی‌های طبیعی در شهرستان مرند، «آبشار پیربالا» در این شهرستان است که در روستایی به همین نام و در ۱۸ کیلومتری از مرند قرار دارد. باربری مشهد به مرند - روستایی که آبشار درون آن قرار دارد، در بین یک دره‌ وسیع و در دهانه‌ دو رودخانه واقع شده و همین از مهم‌ترین دلایلی است که این روستا را به منطقه‌ای با چشم‌اندازهای زیبا و تماشایی تبدیل ساخته است. ارتفاع آبشار نزدیک به ۱۰ متر است و در راه رسیدن به آن باید مسیری فوق‌العاده و خیره‌کننده را طی کرد که برای طبیعت‌گردان و علاقه‌مندان به پیاده‌روی، مناسب است.
باربری مشهد به مرند و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مرند - تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب مرند - هوراند -ترکمنچای -سندآباد - مراغه - میانه - اهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به دستجرد  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات قم - قنوات - کهک - جعفریه - سلفجگان  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به دستجرد  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (قم - قنوات - کهک - جعفریه - سلفجگان ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


گردشگری دستجرد
آتشکده نویس 

آتشکده نویس یا آتشکده بُرزو یا چهار طاقی بُرزو، سازه ای مربوط به دوره ساسانی است. ویژگی های کالبدی و عناصر معماری و سازه بنا، نشانگر آن است که هم روزگار با دیگر چهار طاقی های جداگانه ایران است. چهار طاقی نویس، یکی دیگر از نمونه های چهار طاقی های یگانه در ایران، با دیسه متقارن چهار سویه و با قاعده چهار گوش است. باربری مشهد به دستجرد  - بنا، از چهار پایه با چهار طاق ساخته شده که گنبدی با میانجی چهار فیل پوش بر روی آن ها، ساخته شده است. مصالح بنا، منحصراً عبارت از قلوه سنگ و لاشه سنگ های بدون تراش با ملاط گچ است. چهار سوی بنا، چشم اندازی باز و بی هیچ درب یا پنجره و مانعی است. این اثر، در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۲۱، با شماره ثبت ۳۴۴، به عنوان یکی از آثار ملی ایران، به ثبت رسیده است.
 پل طینوج
پُل طینوج، در گذشته، محل عبور کاروان ها به عتبات بوده است، اما در حال حاضر، اهالی روستا، برای رفتن به باغات از آن استفاده می کنند. طول پُل، ۵/۲۷ متر و عرض آن، ۳/۴۰ و ارتفاع آن، ۶۰/۶ متر است. این پُل، در غرب کاروانسرای طینوج احداث شده است و قدمت آن، به دودمان صفویه می رسد. این اثر، در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۸۲، با شماره ثبت ۸۶۳۸، به عنوان یکی از آثار ملی ایران، به ثبت رسیده است.
پل ورزنه قم
پل ورزنه، مربوط به دوره پهلوی اول است و در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۸۳، با شماره ثبت ۱۱۵۰۱، به عنوان یکی از آثار ملی ایران، به ثبت رسیده است.
دره قاهان
تنگه قاهان که در راه جاده ساوه به سمت سلفچگان قرار گرفته است، به قدری زیبا است که خواهی نخواهی نظر هر بیننده ای را به سمت خود جلب می نماید. باربری مشهد به دستجرد  - با توجه به این که قاهان دارای تنگه ای در خود است و به آن تنگه قاهان نیز می گویند، از نظر دسترسی شرایط خوبی را دارا می باشد. جالب است بدانید که تنگه قاهان در خود، روستایی ییلاقی و خوش آب و هوا را دارد که اتفاقاً بازدیدکنندگان بسیار از آن استقبال می کنند. این دره بزرگ طولی حدود 30 کیلومتر را در بر دارد. از آن جایی‌ که عمق شکاف تنگه قاهان به هشت متر می‌ رسد، نور خورشید قادر نیست به‌ راحتی درون آن نفوذ کند و از این‌ رو این تنگه هوایی خنک را به همراه دارد. جالب است بدانید که عمق آب در برخی از قسمت‌ های تنگه به یک و نیم متر می‌ رسد و آب ‌خنک و تمیز آن برای شنا بسیار مناسب است.
دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا قم
این مجموعه شامل رستوران دریایی ٢۴ ساعته با غذاهای متنوع و رستوران و تالار پذیرایی جهت برگزاری مراسم و میهمانی ها می باشد. یک دریاچه برای قایق سواری و ماهی گیری هم دارد. پیست دوچرخه سواری و کرایه دوچرخه های انفرادی و دو نفره و سه چرخه نیز از امکانات این مجموعه است. کالسکه سواری نیز تجربه ای جالب در این مجموعه است. ضمناً امکان ماهی گیری از دریاچه برای شما در دریاچه فراهم است. مجموعه دارای ۵ ویلای دوبلکس نیز است که بصورت روزانه می توان آن ها را اجاره نمود. در اطراف دریاچه، آلاچیق و سایبان هایی فراهم شده است که امکان اتراق خانواده ها را فراهم کرده است.
باربری مشهد به دستجرد  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به دستجرد  - قم - قنوات - کهک - جعفریه - سلفجگان  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به اشتهارد – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به اشتهارد -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


اشتهارد از شهرهای استان البرز می باشد که در فاصله ۶۳ کیلومتری از کرج و ۱۰۰ کیلومتری از تهران قرار دارد.این منطقه دارای آب و هوای نیمه خشک می باشد و جاذبه های گردشگری منحصر به فردی دارد اگر قصد سفر به البرز دارید از دیدنی های اشتهارد غافل نشوید .
جاهای دیدنی اشتهارد
کویر اشتهارد

یکی از مناطق زیبای کشور، کویر اشتهارد و تپه‌های رنگین‌کمانی آن است. کویری زیبا در جنوب البرز، استانی که چهارفصل را باهم دارد، سی و یکمین استان ایران که در دامنه رشته‌کوه‌های البرز مرکزی واقع‌شده و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است.
روخانه شور (ابهر رود) 
یا به گفته بومیان شورکات، رودخانه‌ای است فصلی، که در شمال اشتهارد از غرب به شرق جریان دارد، تنها رودخانه ناحیه اشتهارد است این رودخانه از کوه های جنوب غربی آوج‌ (استان قزوین) سرچشمه می‌گیرد و پس از مشروب کردن دشتهای ابهر، قزوین، شمال بخش اشتهارد و جنوب ساوجبلاغ به رودخانه کرج می ریزد.
خانه های سنگی اشتهارد
مجموعه خانه های سنگی اشتهارد شامل اتاق هایی دست کند در دل کوه های سنگیه است که قدمت آن به دو هزار سال قبل باز می گردد. باربری مشهد به اشتهارد - خانه های سنگی اشتهارد در مسیر جدید اشتهارد به نظر آباد و در ده کیلومتری اشتهارد واقع شده که نشان دهنده زندگی و حیات را در زمان های دور و چیزی حدود دو هزار سال پیش در این منطقه است. مجموعه خانه های سنگی اشتهارد شامل اتاق هایی دست کند در دل کوه های سنگی است. این مجموعه در منطقه ای با نام دایلر قرار دارد. قدمت این طاق های سنگی به دوران اسلامی و حتی پیش از آن بر می گردد. این خانه های سنگی به علت بارش های باران و تغییر فصول فرسوده شده است و امروزه برخی از این خانه ها بصورت سالم باقی مانده است و جزئی از آثارات تاریخی اشتهاردمحسوب می شود.
امامزاده سلیمان (ع)
بنای امامزاده سلیمان در ۶ کیلومتری شرق اشتهارد در کنار جاده کرج- اشتهارد قرار دارد و مردم محلی قدمت این بنا را از دوران صفوی و نوادگان امام موسی کاظم می دانند و از زیارتگاه های مشهور منطقه محسوب می‌شود و از جاهای دیدنی اشتهارد است
این بنا متشکل از یک طاق نمای ورودی و رواقها و گنبدخانه است، فضای چهارگوش داخل گنبدخانه با طاق نماهایی به شکل هشت ضلعی و سپس توسط طاق بندهای متناسبی به ۱۶ ضلعی تبدیل شده است.
غار نمکی اشتهارد
غار نمکی اشتهارد در شمال منطقه اشتهارد شهرستان کرج در استان البرز قرار دارد.این غار در یک محیط کاملاً فرسایشی و کویری واقع شده و خود در نتیجه فرسایش آبی و شسته شدن ماسه و نمک توسط آب باران به وجود آمده است.
غار نمکی اشتهارد دارای ۳ دهانه می‌باشد که دهانه اصلی در ارتفاع ۱۲۲۰ متری از سطح دریا قرار دارد. در ابتدای ورود به غار جریانی از نمک دیده می‌شود که از یک دهانه وارد و از دهانه دیگر خارج می‌شود. این غار نمکی حدود ۳۵۰ متر طول دارد و داخل تالارهای آن قندیل‌های زیبای نمکی دیده می‌شود که سبب به وجود آمدن مناظر بدیع و زیبا شده است.
قلعه پلنگ آباد
در ۲۱ کیلومتری شهرستان اشتهارد و در فاصله ی کمی با سه گنبدان، قلعه ای بسیار قدیمی متعلق به قرن ۸ تا ۹ هجری قمری قرار دارد. باربری مشهد به اشتهارد - از چهار قلعه ی این برج در حال حاضر تنها سه برج باقی مانده و مابقی بخش ها بر اثر گذر زمان ویران شده اند. قلعه پلنگ آباد در ۱۱ مهر ۱۳۸۳ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید و از جاهای دیدنی اشتهارد می باشد
حمام محله صیادیه:
این حمام در غرب حسینیه صیادیه و در دو واحد مجزای مردانه و زنانه هر کدام شامل رختکن و گرمخانه احداث گردیده‌ است، تاریخ بنای اولیه آن بطور دقیق مشخص نیست ولی شکل ساختمان حکایت از تعلق آن به دوره صفوی و یا کمی بعد از آن دارد، تا چندین دهه قبل این حمام بطور کاملاً سنتی با خزینه مورد استفاده قرار می‌گرفت بعدها در آن لوله‌کشی انجام شده و خزینه آن مسدود گردیده‌ است.
امام زاده ام کبری و ام صغری:
این مکان تاریخی در محله ی صیادیه از محله های قدیمی شهرستان قرار دارد و بنای آن تشکیل شده است از یک ایوان ورودی رو به شمال، یک تالار مستطیل شکل به عنوان نمازخانه و محل دعـا و اطاقی مربع شکل که ضـریح امامزادگان در آن قـرار دارد در خصوص زمان اولیه ساخت بارگاه تاریخ دقیقی در دست نیست ولی سنگ نوشته موجود حکایت از آن دارد که در سال ۱۰۸۹ هجری قمری شخصی به نام مرحوم «میرزا حسابی» بانی تعمیرات اساسی ساختمان بوده است.این امامزاده از جاهای دیدنی اشتهارد می باشد.
تپه‌های مراد تپه :
تپه‌ های مراد تپه مربوط به دوران پیش از تاریخ ایران باستان تا دوران‌های تاریخی پس از اسلام است و در شهرستان کرج، بخش اشتهارد، کنار جاده اشتهارد به بوئین زهرا واقع شده است.
باربری مشهد به اشتهارد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به اشتهارد - کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به کازرون – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شیراز - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - فسا - داراب- جهرم - لارستان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کازرون -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شیراز - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - فسا - داراب- جهرم - لارستان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


سرو کلانی
در ۲۸ کیلومتری شمال‌شرقی کازرون روستایی به نام کلانی قرار گرفته است که به‌خاطر وجود سرو سر به فلک کشیده و کهنسالش معروف شده است. به جرئت می‌توان گفت که سرو روستای کلانی پس از سرو معروف «ابرکوه» در یزد، کهنسال‌ترین سرو شناخته شده در کشور است. اهالی این روستا عمر این سرو را بیش از ۵۰۰ سال تخمین می‌زنند.
غار شاپور
غار شاپور در انتهای «تنگ چوگان» در دل کوه و در ارتفاع نزدیک به ۸۰۰ متری از سطح زمین قرار گرفته و به واسطه قرارگیری مجسمه شاپور در دهانه آن به غار شاپور معروف شده است. این مجسمه یکی از شاهکارهای پیکرتراشی ایران باستان است که بعد از گذشت نزدیک به ۱۷۰۰ سال هنوز در جای خود باقی مانده و آسیبی جدی به آن وارد نشده است. مجسمه شاپور تنها مجسمه سنگی به‌جای مانده از دوران باستان است که نزدیک به ۶ متر ارتفاع دارد.
گردشگاه میان کتل
گردشگاه میان کتل در جنوب‌غربی دشت ارژن در ناحیه‌ای قرار گرفته که به «زیستگاه گوزن ایرانی» مشهور است. باربری مشهد به کازرون - برخورداری از طبیعتی کوهستانی، پوشش جنگلی متراکم و انبوه درختان بلوط و قابلیت‌های گردشگری در تمام فصول سال باعث محبوبیت این گردشگاه شده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گردشگاه می‌توان به کاروانسرایی اشاره کرد که از دوران صفویه به‌جای مانده است.
تنگ جیز
تنگ جیز در فاصله چهار کیلومتری شهر «خشت» و ۶۴ کیلومتری شهر کازرون قرار گرفته است. تنگ جیز به واسطه وجود یک چشمه بی‌نظیر و بسیار زیبا، آثار به‌جای مانده از دوران ساسانی و اسلامی چون قلعه دختر، جوی آبی از جنس ساروج و حوضچه‌های سنگی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و میان گردشگران پرطرفدار است.
نقش برجسته پل آبگینه (تیمور میرزا)
«تیمور میرزا» از نوادگان «فتحعلی شاه قاجار»، حاکم منطقه کازرون در دوران قاجاریه است. نقش برجسته او در ۱۲ کیلومتری جنوب شرقی کازرون، در نزدیکی دریاچه زیبای پریشان قرار گرفته است. در این نقش برجسته «تیمور میرزا» بر یک صندلی تکیه داده و شیری را رام کرده است. در نقاط مختلف این نقش برجسته، اشعاری در وصف تیمور میرزا به خط زیبای نستعلیق نیز دیده می‌شود.

دشت برم (دشت شقایق)
دشت برم یا دشت شقایق‌ها از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر کازرون و جاهای دیدنی استان فارس است که در فاصله ۲۰ کیلومتری آن در مسیر جاده جدید کازرون به شیراز قرار گرفته است. این منطقه بهشتی زیبا و دیدنی است که از درختان بلوط و گل‌های شقایق برخوردار است. برای دیدنی این منطقه بهشتی بهتر است که در اواخر زمستان و در فصل بهار به آن سفر کنید.
چهارطاقی بالاده (آتشکده کازرون)
در فاصله ۵۰ کیلومتری کازرون در مجاورت جاده کازرون به فراشبند، تالاری مربع که هر وجه آن با طاقی بیضی شکل به بیرون راه دارد و برفراز آن گنبدی نهاده شده، قرار گرفته که «چهارطاقی بالاده» نامیده می‌شود. این بنا که به آتشکده کازرون نیز مشهور است یکی از چهار آتشکده بزرگی است که به دست «مهرنرسی» وزیر بزرگ «بهرام پنجم»، پادشاه ساسانی بنا شده است و تا به امروز همچنان پابرجا مانده است. در گذشته‌های دور از این بنا به‌عنوان مکانی برای نگهداری آتش مقدس استفاده می‌شده است.
نرگس زارهای کازرون
گل‌های نرگس و نرگس‌زارهای کازرون بی‌شک از زیباترین جاذبه‌های طبیعی و دیدنی این شهر هستند. باربری مشهد به کازرون - سالانه هزاران کیلو گل نرگس از این شهر به کشورهای خارجی به‌ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود. برای دیدنی این گل‌های نرگس می‌توانید اواخر دی ماه تا اواسط بهمن ماه به کازرون بروید.
بقعه علامه دوانی
علامه بنام، «جلال الدین دوانی» دانشمند و مفسر بزرگ قرآن‌کریم است که بقعه او در روستای تاریخی دوان در شمال‌غربی کازرون قرار گرفته است. ساختمان بقعه علامه دوانی دارای سابقه قدیمی‌تری است که با توجه به نقشه بنا که تحت‌تاثیر چهارطاقی‌های ساسانی ساخته شده است، گفته می‌شود که بنای مذکور احتمالا در دوران ساسانیان کاربرد دیگری داشته است.
چشمه دادین
چشمه دادین از تعداد زیادی چشمه کوچک تبدیل شده است و یکی از نقاط گردشگری و دیدنی کازرون به شمار می‌رود. این چشمه در ۵۰ کیلومتری جنوب شهر کازرون در دهستان دادین واقع شده است.
آبشار حکیم باشی
آبشار حکیم باشی، آبشاری فصلی در روستایی با همین نام است که ارتفاع آن به ۲۵ متر می‌رسد. حرکت سیل‌آسا و شدت جریان آبشار موجب به وجود آمدن حوضچه‌های بسیار زیبا و نادری در پایین آبشار شده است، که بسیار دیدنی هستند.
باربری مشهد به کازرون و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کازرون - شیراز - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - فسا - داراب- جهرم - لارستان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی