باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به اراک و تمام شهرهای استان اراک در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به اراک توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود.
باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .
باربری مشهد به اراک - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به اراک - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333 تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

کلمات کلیدی

باربری مشهد

حمل بار مشهد

باربری مشهد به تهران

حمل بار از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به تهران

خاور از مشهد به تهران

حمل اثاثیه منزل از مشهد به تهران

نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور

ارسال از مشهد به تهران

حمل بار با وانت

بار از مشهد به تهران

حمل لوازمات اداری از مشهد به تهران

خاور از مشهد به کرج

باربری از مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به کرج

باربری و حمل بار و اثاث از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به کرج

ارزانترین باربری مشهد به کرج

حمل اثاثیه از مشهد به تمام نقاط کشور

حمل بار از مشهد به تبریز

حمل لوازمات اداری از مشهد به کرج

حمل اثاثیه منزل از مشهد به کرج

حمل کالا از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تمام نقاط کشور

کرایه از مشهد به تهران

ارسال از مشهد به کرج

حمل اثاث از مشهد به تهران

خدمات بار از مشهد به تهران استعلام بار از مشهد به تهران

۴۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به چالوس – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر  خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به چالوس -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر چالوس
جاهای دیدنی چالوس همواره نظر گردشگران و مسافران استان مازندران را به خود جلب می کند. شمال ایران با طبیعتی بی نظیر و زیبا از مکان های گردشگری مهم کشور محسوب می شود و همواره مسافران بسیاری دارد.
 1.‌ مرداب هسل چالوس
در فاصله 10 کیلومتری چالوس، نزدیک روستای سینوا و مرزن آباد، مردابی بسیار زیبا با منظره و چشم اندازی جادویی و شگفت انگیز به نام هسل وجود دارد. مرداب هسل در میان انبوه جنگل های مازندران از جاذبه های گردشگری شهرستان چالوس محسوب می شود و طرفداران بسیاری دارد. هسل در گویش محلی شهرستان چالوس به معنی آب راکد است. این دریاچه دیدنی نیز بی حرکت و راکد است. صدای حیوانات مختلف و آرامش محیط بی نظیر و بکر مرداب هسل وصف نشدنی است.
2.‌  آبشار اکاپل
باربری مشهد به چالوس - در ابتدای ارتفاعات البرز و تلاقی کلاردشت، اگر از سمت چالوس به طرف جنوب غربی حرکت کنیم، در  میان جنگل کوهستانی، آبشاری دیدنی و بسیار زیبا وجود دارد. آبشار اکاپل یکی از جاهای دیدنی شهرستان چالوس است که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. آبشار اکاپل چالوس چه برای بازدیدی یک روزه و چه برای داشتن کمپ چند روزه، انتخابی بدون نقص است. آبشار اکاپل از دریاچه ولشت حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. می توانید در کنار آبشار اکاپل، از مشاهده رودهای فصلی زیبا و کوچک، حیات حیوانی جذاب، بافت گیاهی متفاوت و ارتفاعات دیدنی نهایت لذت را ببرید.
3.‌ پارک جنگلی فین چالوس
با حرکت از سمت چالوس به تهران و بعد از 7 کیلومتر به پارک جنگلی رویایی چالوس می رسیم. پارک جنگلی فین از جاهای دیدنی چالوس و مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود. می توانید به پارک جنگلی فین چالوس بروید و با اقامت در کومه ها و کلبه های سنتی آن، نظاره گر نیلوفران مردابی باشید! نجوای پرندگان و رودخانه های دیدنی و زیبای این پارک جنگلی حتماً رضایتتان را جلب می کند.
بهترین زمان رفتن به پارک جنگلی فین چالوس اردیبهشت و فروردین است، اما بافت زیبای گیاهی این منطقه بی نظیر موجب می شود در همه ایام سال طبیعتی بی نظیر و جذاب داشته باشد.

4. پل زغال چالوس
در غرب مازندران، ارتفاعات کندوان و بستر وحشی کوهستان، رودخانه ای با ماهی های سفید، سوف و آزاد وجود دارد. این رود زیبا درآخر با عبور از مسیری به طول بیش از 70 کیلومتر به دریای خزر می پیوندد.  
پهلوی اول در سال 1307 شمسی، در مکانی میان مرزن آباد و چالوس، 17 کیلومتری کندوان دستور داد پل زغال ساخته شود تا رفت و آمد با سرعت و امنیت بیشتری صورت گیرد.
اکنون، پس از سال ها، پل زغال به یکی از جاهای دیدنی چالوس با منظره ای بی نظیر تبدیل شده است!
5.‌  نمک آبرود
در کیلومتر 12 جاده چالوس به سمت تنکابن و سمت غرب چالوس، تله کابین چالوس قرار دارد. اگرچه در شهرک توریستی نمک آبرود، کارتینگ و پینت بال هم وجود دارد، نمک آبرود به دلیل داشتن تله کابین بسیار پرطرفدار و معروف است. باربری مشهد به چالوس - قیمت تله کابین نمک آبرود برای هر نفر 30 هزار تومان و ساعات کاری آن از 8 صبح تا 8 شب است. با سوار شدن تله کابین خط یک می توانید با سرعت 3 متر بر ثانیه از ارتفاع چهار تا 50 متری به مناظر زیبای چالوس نظاره گر شوید و 15 دقیقه سوار تله کابین باشید! در خط دو نیز، چشم انداز زیبای دیو حمام زیر پاهای شماست!
6.‌ کاخ چای خوران چالوس
این کاخ زیبا که امروز به موزه مبدل شده، در دوران پهلوی، مکانی برای رفع خستگی و صرف چای بوده است. اما آنچه موجب شده نظر همه را جلب کند، قدیمی بودن، معماری زیبا و تاریخی مطابق معماری غربی، سادگی و دور از تجمل بودن این کاخ باشکوه است!
گچبری های دیدنی، بالکن زیبا، سرستون های تاریخی و کاشی کاری های اصیل کاخ چای خوران چالوس بسیار باشکوه و دلنشین است. برای بازدید از کاخ چای خوران باید خود را به جنوب میدان معلم و کنار ساختمان دادگستری برسانید.
7. دریاچه ولشت
یکی دیگر از جاهای دیدنی چالوس، دریاچه ولشت است. دریاچه ولشت در منطقه ای کوهستانی به نام تخت سلیمان علم کوه و دره ای عمیق قرار دارد. آب دریاچه ولشت شیرین است و عمق آن به 20 متر هم می رسد. دریاچه ولشت زیستگاه ماهی های گوناگون و پرندگان مهاجر است. چشم انداز زیبا  و بی نظیر دریاچه ولشت آن را به یکی از جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی چالوس تبدیل کرده است.
باربری مشهد به چالوس و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به چالوس - ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به نوشهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری - تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور-چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت - امل خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نوشهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری - تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور-چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت - امل) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر نوشهر
نوشهر از آن شهرهای شمالی ایران است که مثل یک سینمای بزرگ، همه‌جور ژانری از طبیعت را روی پرده اکران می‌کند. یعنی دریادوست هستید؟ نوشهر در خدمت‌تان است. جنگل‌دوست هستید؟‌ باز نوشهر در خدمت‌تان است. اهل رود و آبشار و کوه هستید؟ باز هم نوشهر در خدمت‌تان است. پس بگذارید از این جاهای دیدنی نوشهر برایتان دقیق‌تر بگوییم.
گفتن از مازندران تمامی ندارد. یعنی هر گوشه‌ای از این سبز دلربا، پُر از دیدنی‌هایی است که نمی‌شود از آن‌ها گذشت. مگر می‌شود در نقطه‌ای از کشور، دریا و جنگل‌های زیبا باشد و به سفر کردن به آن فکر نکرد. نوشهر هم یکی از شهرهای جذاب مازندران برای شمال‌دوستان است. در آن قدیم‌ها، نوشهر را به نام‌های دیگری می‌خوانده‌اند. مثلا خاچیک یا ده‌نو از اسامی قدیمی این شهر است.
جاهای دیدنی نوشهر را بهتر بشناسید
شمال نوشهر به دریا می‌رسد و جنوبش هم که رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر فقط از آب‌وهوا شانس نیاورده است بلکه از نظر همسایه هم واقعا جایگاه خوبی دارد. دیده‌اید که می‌گویند، همسایه خوب نعمت است؟‌ نوشهر از این نعمت بزرگ به خوبی بهره می‌برد. چرا؟‌ چون در غرب نوشهر، چالوس است و در شرق آن هم شهر نور.
خاچیک سابق از شهرهای پرجمعیت شمالی است و سفر به آن می‌تواند خاطره‌ای خوش برایتان از شمال ایران رقم بزند. باربری مشهد به نوشهر -  برای اینکه در گشت‌وگذار به نوشهر، از وقت‌تان حسابی استفاده کنید، از جاهای دیدنی آن برایتان می‌گوییم. مکان های دیدنی نوشهر را به خاطر بسپارید و چمدان‌ها را کم‌کم آماده کنید. مقصد بعدی‌تان همین نوشهر باشد، عالی نیست؟
۱. تالاب ارواح در جاهای دیدنی نوشهر
در همین ابتدای کار برایتان از یکی از جاهای دیدنی نوشهر می‌گوییم که رفتن به آن دل و جرئت می‌خواهد: تالاب ارواح. فکر می‌کنید که در این تالاب چه خبر باشد؟‌ مثلا شاید تصور می‌کنید که ارواح شیطانی در میان درختان و روی تالاب در حرکت هستند و صداهای وحشتناکی از خود درمی‌آورند. البته دیگر این‌طورها هم نیست. در تالاب ارواح با یکی از رمان‌های وحشتناک استفن کینگ روبه‌رو نخواهید شد اما منظره، آن‌چنان هم خالی از وهم و ترس نیست. در ۱۲ کیلومتری جاده نور به نوشهر، تالاب ارواح قرار گرفته است.

باربری مشهد به نوشهر - تالابی در میان جنگلی انبوه که از میان آب، درختانی خشک‌شده بیرون زده‌اند. اما چرا درختان درون آب، خشک شده‌اند؟‌ چرا در جوار مه موجود در سطح دریاچه فضایی وحشتناک حاکم است؟ ماجرا از این قرار است که درختان این ناحیه در اثر تماس زیاد با آب به حالت پوسیده درآمده‌اند، مه هم که عضوی جدایی‌ناپذیر از جنگل‌های شمالی است. پس بهتر است، ماجرا را وحشتناک نکنیم.
تالاب ارواح از جاهای دیدنی نوشهر است. حتما در سفرتان به این شهر به آن سری بزنید و اصلا نترسید. همان‌طور که دیدید، حتی تلاش‌های ما هم برای وحشتناک‌ جلوه دادن این تالاب زیبا ناکام ماند. پس تالاب ارواح را به خاطر بسپارید.
۲. دیو چشمه
حتما با خواندن نام دیو چشمه می‌گویید که چرا نوشهر زیبا این‌قدر روی اسامی این سبکی متمرکز شده است؟ مورد قبلی که به روح و ارواح مربوط می‌شد، حالا هم که از دیو چشمه می‌گوییم. باربری مشهد به نوشهر - دلیل این نام‌گذاری‌ها را ما هم نمی‌دانیم اما باید به شما اطمینان بدهیم که همچنان چیز وحشتناکی در کار نیست.
دیو چشمه یکی از مکان های دیدنی نوشهر است. آب این چشمه بسیار صاف و گواراست. این چشمه در ۲۴ کیلومتری دوراهی چالوس به کجور قرار دارد و ضرب‌المثل جالبی هم درباره آن نقل می‌شود. نوشهری‌ها می‌گویند: �هرکسی آب دیو چشمه را بخورد باز هم به آنجا بازخواهد گشت�. حتی اگر در تابستان هم به دیو چشمه بروید، آب آن خنک و گواراست.
۳. روستای حیرت
باور کنید اصلا قصد نداریم شور ژانر وحشت را دربیاوریم. ولی روستای حیرت هم یکی دیگر از جاهای دیدنی نوشهر است. روستای حیرت وحشتناک نیست بلکه از زیبایی حیرت‌انگیز است. یعنی خبری از ترس و حیرت نیست و آنچه در آن می‌بینید، چیزی نیست جز سبزی، هوای خنک و مطبوع و بارش باران‌هایی دل‌چسب. از ویژگی‌های شاخص روستای حیرت باید به آب‌وهوای سبکش اشاره کنیم.
در فصول مختلف سال، شرجی‌بودن و گرما به سراغتان نمی‌آید و همیشه هوایی پاک، خنک و لطیف صورت‌تان را نوازش می‌کند. زیبا نیست؟ برای رفتن به این روستا باید به ۵۰ کیلومتری نوشهر در دهستان پنجک‌رستاق بروید.
باربری مشهد به نوشهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نوشهر - ساری - تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور-چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت - امل را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به کلاله – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های  حمل کالا و اثاثیه  مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات آزادشهر- بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت- کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کلاله -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (آزادشهر- بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت- کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری شهر کلاله
جاذبه های گردشگری شهر کلاله : کلاله شهری با جاذبه های فراوان و با قدمتی بیش از 7500 سال می باشد. این شهر در استان گلستان واقع شده است که زیبایی های آن بی نظیر است. کلاله شهری چهار فصل است و شما در هر زمان از سال می توانید به این شهر سفر کنید اما زیبایی های این شهر د رفصل بهار خودنمایی شگفت انگیزی دارد. باربری مشهد به کلاله -  اگر برای سال جدید در فکر یک گشت و گذار رویایی در دل طبیعت بکر هستید حتما کلاله را در برنامه سفر قرار دهید. برای اقامت و اجاره سوئیت در استان گلستان نیز میتوانید از سایت گلستانی ها اقدام نمایید.
روستای گچی سو بالا
این روستا یکی از روستاهای بسیار زیبا شهرستان کلاله می باشد که درنزدیکی مجموعه مذهبی خالد نبی قرار دارد. این روستا یکی از بهترین مناطق گردشگری روستایی و طبیعت گردی می باشد که شما می توانید بعد از زیارت بهسمت این روستا حرکت کنید. از دیدنی های مسیر حرکت روستای گچی سو بالا تپه ماهور زیبای هزار دره، درختان مقدس چشمه خضر زنده می باشد. علاوه بر گردشگری شما می توانید انواع غذاهای محلی قوم ترکمن نیز را در آنجا بخورید مانند (چکدرمه برای نهار، صبحانه محلی (کره و ماست چکیده گوسفندی، شیر تازه دوشیده شده، تخم مرغ محلی و..) با نان گرم تنور مادر روستایی، و دیگر غذاها و شیرینی جات محلی فوق العاده خوشمزه).
زیارتگاه خالد نبی کلاله
در کوه های شمالی قریه گوگجه در بخش مراوه تپه و در محدوده دهستان تمران (تمر قره قوزی) بر فراز ارتفاعات گوگجه داغ، آرامگاه خالد بن سنان (ع) قرار دارد. این زیارتگاه در شمال شرقی شهرستان کلاله در استان گلستان واقع می باشد. این زیارتگاه منسوب به حضرت خالد بن سنان علیه السلام معروف به خالدنبی (ع) است که یکی از اولیا بزرگ و انبیاء دوره فترت بوده و آخرین مبلغ دین مسیح می باشد که مردم را به دین و آیین مسیحیت دعوت می کرده است. این اثر در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
مقبره عالم بابا و چوپان عطا
باربری مشهد به کلاله - این مقبره ها در نزدیکی مقبره خالد نبی هستند و دارای دو بقعه کوچکتر از بقعه اصلی می باشند. مردم محلی معتقدند اولی متعلق به «عالمِ بابا» و دیگری متعلق به «چوپان عطا» است. مشهور است که اولی پدر همسر خالد نبی و دومی چوپان گوسفندان او بوده و هر دو از مقربین بوده‌اند و اکنون هم مورد احترام اهالی منطقه هستند. دره پایین دست گوگجه‌داغ «پن جشیر» نام دارد که چشمه معروف به «خضر دندان» در بهار در آن می‌جوشد و بازدید آن هم خالی از لطف نیست.
مسجد و مدرسه کریم ایشان
ساختمان مسجد و مدرسه کریم ایشان متعلق به دوره قاجاریه است و بر اساس تاریخی که بر سردر ورودی مدرسه کتابت شده، در سال ۱۳۲۸ هجری قمری ساخته شده است. مسجد و مدرسه کریم ایشان در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.ساختمان آجری مسجد با نقشه مربع مستطیل بنا شده و شامل یک شبستان با سردر ورودی است که سقف آن با ۴ گنبد پوشیده شده است. مدرسه کریم ایشان که در نزدیکی مسجد و در ضلع جنوب غربی آن است به شکل زیبایی با پلان چهار ضلعی یا مربع شکل ساخته شده است.
چشمه زاو کلاله
این چشمه یکی از جاذبه های گردشگری کلاله می باشد که در روستای با همیننان یعنی زاو قرا ردارد. این مجموعه به دیلیلاینکه هنوز دخالت های انسانی درآنجا پا گذاشته نشده اشت و خبری از ساخت و سازها نیست بکر و دست نخورده باقی مانده است. باربری مشهد به کلاله -  این چشمه در روزهای نخستین فصل بهار پر‌آب و خروشان است و بیشتر گردشگران همین زمان را برای بازدید از آن انتخاب می‌کنند اما متاسفانه امکانات رفاهی و گردشگری مانند محل استراحت، پارکینگ یا سرویس بهداشتی در این منطقه فراهم نشده و راه دسترسی به این چشمه هم خاکی و ناهموار است.مسیر دسترسی ۴/۳ کیلومتر فاصله روستای زاو بالا تا چشمه زاو بسیار نامناسب و جاده خاکی بین مزارع و جنگلی است . یک کیلو متر راه۹ داخل روستا ، شوسه و ۲ کیلو متر نیز زیر سازی شده است .
جنگل پلکانی کلاله
جنگل پلکانی کلاله در نزدیکی شهر کلاله و در جایی بکر و امن قرار دارد که می تواند محلی برای تفریح، گردشگری و کوهپیمایی مردم شهرستان باشد. این جنگل مابین دو کوه بلند قرار دارد که چشمه های متعدد با ایجاد جریان های آبی به آن جلوه زیبایی داده و از جمله شگفتی های دیگر این مکان پلکانی بودن ان بصورت تخته سنگی می باشد و بهترین مکان برای کوهنوردان و علاقمندان به طبیعت است.
باربری مشهد به کلاله و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کلاله - آزادشهر- بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت- کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به مانه وسملقان  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مانه وسملقان  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


نگاهی به جاذبه های گردشگری مانه و سملقان
طبیعت بکر و چشم اندازهای زیبای شهرستان مانه و سملقان چنان دلکش است که با دمی آسایش در کنار آن، غبار خستگی از تن آدمی رخت بر می بندد.به گزارش خبرنگار مهر، مانه و سملقان از نظر تاریخی نیز پیشینه غنی دارد و وجود آثار تاریخی از دوره های پیش از تاریخ تا دوره معاصر در بخش های مختلف این شهرستان گویای استقرار مداوم بشر در این خطه بوده است.
شهرستان مانه و سملقان به مرکزیت شهر "آشخانه" با وسعتی حدود شش هزار کیلومتر مربع در ورودی غربی استان خراسان شمالی و در مرز استان گلستان واقع شده است. باربری مشهد به مانه وسملقان  - این شهرستان که در مسیر اصلی مشهد به شمال کشور قرار دارد، دروازه غربی خراسان شمالی محسوب می‌شود.جریان دائمی رود اترک از بخش جنوبی این شهرستان و به طور کلی وجود منابع آب دائمی و خاک حاصلخیزآن، این شهرستان را به یکی از مناطق عمده کشاورزی استان تبدیل کرده است.
رطوبت نسبتا بالا و چشمه‌های جوشان آن، باعث ایجاد جنگل‌های انبوه و مراتع سرسبز در نوار جنوبی شهرستان و دامنه‌های رشته کوه "یایمان داغی" شده است.وجود رشته کوه آلاداغ و تفرجگاهی ییلاقی نظیر درکش، شیرآباد و شیرین‌دره، چشمه آب گرم مهمانک، ارتفاعات بزداغی، ارتفاعات یایمان داغی و دره‌های زیبا و سرسبز از جاذبه‌های طبیعی این منطقه است.
باربری مشهد به مانه وسملقان  - طبیعت زیبای سولگرد، غار کنه گرم و چشم‌اندازهای بکر و زیبای این منطقه همه ساله شمار زیادی از مسافران و گردشگران را به این ناحیه می‌کشاند.وجود جنگل سبز بلوط در منطقه درکش و آبشار زیبای به یار از مناطق زیبا و بکر این شهرستان است که کارشناسان محیط زیست خراسان شمالی از این جنگل به عنوان تنها جنگل بلوط در شرق کشور یاد کرده و آن را از دل‌انگیزترین جاذبه‌های این شهرستان می‌دانند.
وجود کوه‌های سر به فلک کشیده منطقه حفاظت شده "قورخود" و نیز چشمه‌های فراوان، مانه و سملقان را به شهر صد چشمه استان خراسان شمالی تبدیل کرده است.از دیگر زیبایی‌های منطقه مانه و سملقان می‌توان به وجود چنارهای کهنسال در روستای باش کلاته در منطقه حفاظت شده قرخود و چنار کهنسال روستای اسپاخو اشاره کرد که توسط میراث فرهنگی پلاک‌گذاری شده‌اند.
روستـای هدف گردشگری «درکش» نیز در فاصله 30 کیلومتری جنوب غربی شهر آشخانه واقع شده و از جاده اصلی دو کیلومتر فاصله دارد که دارای آب و هوای معتدل، طبیعتی جنگلی و کوهستانی و نیز چشمه سارهای بسیار است و تنها جنگل بلوط شرق کشور در مجاورت این روستا قرار دارد. باربری مشهد به مانه وسملقان  - آبشار مشهور «بیار» به فاصله یک کیلومتری جنوب شهر آشخانه، در نزدیکی روستای بیار واقع شده و از ارتفاعات جنوب روستا سرچشمه می گیرد که ارتفاع آبشار حدود 15 متر است.
"زوی‌جندان" نیز یکی دیگر از آبشارهای دیدنی مانه و سملقان که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌سازد، در منطقه قورخود در دره کاستان قراردارد که پوشیده از درختان گردوی وحشی است و با وجود ارتفاع نه چندان زیاد، بسیار زیبا و دیدنی است.
همچنین غارهای طبیعی "سولی قباخ"، "غار آرمادلو" وغارهای دره "زوی‌جندان" از دیگر دیدنی های این منطقه است.
از دیگر جلوه‌های زیبای مانه و سملقان به چشمه‌ سارهای فراوان آن باید اشاره کرد که نشستن در پای آنها غبار خستگی ایام را از تن مسافران بیرون می‌کند و مهمترین آنها چشمه‌های دره زوی‌جندان، چشمه کهنه ‌قلعه، سولی‌ قباخ، خان‌ چشمه، سارترنولی، سارآق مزار، چشمه‌های اوه ‌پیش و پاش، آق‌سو چشمه ‌سار اسپاکو، کانی سالان زرد، دره شفت، اورته برن، حسن بک، اورن چشمه، رمضان چشمه، پای جوزا و کورچشمه است.
باربری مشهد به مانه وسملقان  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مانه وسملقان  - بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به بندرعسلویه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بندرعسلویه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


عسلویه یک منطقه عظیم صنعتی از توابع کنگان استان بوشهر می باشد این منطقه در شرق استان بوشهر قرار داردو همه ساله عده زیادی برای اشتغال به این منطقه می روند.شاید شما هم با شنیدن عسلویه به یاد دکل های نفت و گاز و هوای بسیار گرم جنوب بیفتید اما باید بدانید عسلویه نیز دارای جاذبه های طبیعی و تفریحی می باشد.
 مناطق دیدنی عسلویه
چشمه کلات

در مجاورت شهر “عسلویه” روستایی به نام “کلات” قرار گرفته است. با ورود به این روستا و روبرو شدن با طبیعت آن، فراموش خواهید کرد که این روستا در استانی صنعتی و منطقه ای پر از سکوهای گازی و نفتی قرار گرفته است. باربری مشهد به بندرعسلویه -  زیبایی کوه ها و صخره ها در کنار طبیعت سرسبز و از همه چشم نواز تر چشمه ای پر آب در این میان از ویژگی های این روستای زیبا می باشد. وجود نخل هایی سر به فلک کشیده در میان کوه و طبیعت، منظره ای چشم نواز به ویژه در فصول سرد سال و ایام نوروز را به وجود می آورد.
روستای ساحلی بنود
در حدود ۴۰ کیلومتری شهر “عسلویه” روستایی ساحلی و زیبا به نام “بنود” قرار گرفته است. روستایی کم جمعیت و آرام که در کنار زیباترین سواحل جنوب کشور قرار گرفته است. سواحل شنی این روستا در بین تمام روستاهای جنوب کشور کم نظیر و محلی برای تفریح و بازی های ساحلی برای علاقه مندان به این رشته ها می باشد. زیبایی سواحل این روستا و آرام بودن آن باعث شده است که در سال های اخیر محلی برای فیلم برداری فیلم های سینمایی و تلوزیونی باشد. به تدریج مناطقی از این سواحل قابلیت آن را دارد که به شهرک سینمایی طبیعی تبدیل شود.
روستای هاله از مناطق دیدنی عسلویه
باربری مشهد به بندرعسلویه - روستای هاله نام روستایی است در جنوب ایران و از توابع بخش چاه‌مبارک شهرستان عسلویه می باشد که در استان بوشهر واقع است. روستای هاله در گذشته، به دلیل صید مروارید یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری حکومت آل بویه بوده است. این روستا در ۸۵ کیلومتری جنوب شرق شهرستان کنگان و در ۹ کیلومتری بندر عسلویه قرار دارد.از شمال کوه، از جنوب رأس نایبند، از مغرب عسلویه، و از سمت مشرق به بساتین محدود می‌گردد. این روستا به “خلیج نای‌بند” نیز معروف است.این روستا ۹ متر از سطح دریا ، ارتفا دارد .
آبشار درزو

آبشار درزو در روستای اخند که ۱۵ کیلومتر از عسلویه فاصله دارد واقع شده است و یکی از دیدنی های عسلویه می باشد. روستای اخند از توابع بخش مرکزی شهرستان عسلویه است و در استان بوشهرقرار دارد . در میان کوه‌های این روستا، چشمه‌ای زیبا با طبیعتی بکر قرار گرفته که دیدن تنها عکسی از آن کافی ا‌ست تا وسوسه شوید و مسافتی طولانی را برای دیدن تنگه و آبشار زیبای درزو طی کنید.اگر قصد سفر به عسلویه را کردید می توانید با پرواز مستقیم به فرودگاه عسلویه بروید. این فرودگاه، به فاصله‌ چند کیلومتری در روستای چاه مبارک، از توابع عسلویه قرار گرفته و در ‌واقع فرودگاه عسلویه مابین دو شهر عسلویه و پارسیان واقع ‌شده است. باربری مشهد به بندرعسلویه - اگر می‌خواهید از راه زمینی به عسلویه سفر کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما ساعت حرکت خودتان را طوری تنظیم کنید که در زمان تاریکی هوا، در جاده‌های منتهی به عسلویه باشید.
روستای بستانو
در عسلویه چند روستای ساحلی قرار دارد که بستانو هم از جمله آنهاست. ر وستای ساحلی بستانو بیش از ۶۰ قایق صیادی دارد و صیادی شغل اصلی مردم اینجاست. بعضی وقت‌ها همینکه در ساحل ایستاده‌ایم، قایق‌هایی را می‌بینیم که از دریا برمی‌گردند و تورهایشان را در ساحل پهن می‌کنند.
نخل نقی عسلویه
در سمت غربی بندرعسلویه، شهری به اسم نخل نقی واقع شده که به خاطر نخلستان‌های زیادش به این اسم معروف است و از مناطق دیدنی عسلویه محسوب می شود. در مجاورت ساحل و اسکله این شهر، پارکی ساحلی و زیبایی‌ ساخته‌اند که رستوران، کافی‌شاپ، اسکله ماهیگیری و امکان بازی کودکان و پیاده‌روی در کنار ساحل را هم دارد.
باربری مشهد به بندرعسلویه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بندرعسلویه - بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به اسدیه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بیرجند - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به اسدیه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بیرجند - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی و گردشگری اسدیه
اسدیه شهری در استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان درمیان است.بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵٬۴۶۰ نفر (در ۱٬۳۸۳ خانوار) بوده‌است.
روستای فورگ
روستای فورگ از توابع بخش مرکزی شهرستان درمیان در فاصله ١٢ کیلومتری جنوب غرب شهر اسدیه، مرکز شهرستان و٦ کیلومتری شرق روستای بزرگ و تاریخی درمیان و۱۱۰ کیلومتری شرق بیرجند، (مرکز استان خراسان جنوبی) واقع شده است.
روستای فورگ کاملاً در دامنه کوه مؤمن آباد واقع شده و دارای آب ‌و هوای سرد کوهستانی است و جزء مناطق ییلاقی خراسان جنوبی به شمار می‌رود. باربری مشهد به اسدیه -  شغل اکثر مردم این ناحیه کشاورزی و باغداری است و دامداری شغل دوم آن‌ها محسوب می‌شود.
زرشک مهم‌ترین محصول آنان و شاخصه این مناطق است. فورگ به لحاظ دارا بودن یکی از قلعه‌های بسیار زیبا و ارزشمند ایران از اهمیت خاصی در منطقه و خراسان جنوبی برخوردار است. کوچه‌های تنگ، ساباط‌های بی‌شمار، معماری کوهستانی، معماری پلکانی با مصالح سنگ و خشت و آجر، ایوان، ورودی‌های تعریف شده همگی از ویژگی‌های بارز این معماری است. در این روستا کوچه‌ها آجر فرش و دیوارها با اندود کاه‌گل پوشیده شده است.
قلعه فورگ
«قلعه تاریخی میرزا رفیع‌خان (فورگ) در جبهه شمالی روستای کوهستانی فورگ در شهرستان در میان خراسان جنوبی در حدود ۱۱۰ کیلومتری شرق بیرجند و ۱۲ کیلومتری جنوب غرب شهر اسدیه قرار دارد. دسترسی به روستای فورگ از مسیر جاده بیرجند- اسدیه امکان پذیر است.این روستا از شمال به روستای سرو، از جنوب به “جاجِتگ” و “اسکندر”، از غرب به روستای “درمیان” و از شرق به روستای “اره فورگ” محدود شده است. خانه‌های روستای فورگ که با سقف‌های صاف و حجم‌های مکعبی خود و مصالح خشت، گِل، چوب و سنگ با رنگ محیط پیرامون خود کاملا در هماهنگی و همنوایی هستند، دایره‌وار به شکل پلکانی به گرد قلعه حلقه زده‌اند.»
باستان‌شناس با اشاره به ساختار این قلعه نیز می‌گوید: «قلعه میرزا رفیع‌خان یکی از ۱۰ قلعه بزرگ کشور به شمار می‌رود که در سه سطح، با دو حصار و برج‌های متعدد ساخته شده و با داشتن کهندژ، شارستان و ربَض، یک ارگ کامل ایرانی را شکل داده که به همراه بافت تاریخی روستا، مجموعه جالب توجهی را به وجود آورده است.
بنای قلعه روی صَخره طبیعی، بدون وجود پی، مستقیما از بستر صخره‌ها شروع شده و نقشه قلعه به تبعیت از وضعیت طبیعی موجود طراحی شده است. به طور کلی سنگ، چوب، ساروج، گچ، خاک، آجر و خشت از عمده‌ترین مصالح به کار رفته در بنای قلعه است.
قلعه اسدیه
قلعه اسدیه در مرکز شهر اسدیه قرار دارد که قبلا بنایی حکومتی بوده است. باربری مشهد به اسدیه -  این بنا که به لحاظ نقشه و فرم ساخت با داشتن چهار برج در چهار گوشه علاوه بر عملکرد مسکونی، عملکرد دفاعی نیز داشته، از بناهای ساخته شده در دوره قاجار به شمار می رود.
درخت کهنسال سرو گسک
گسک نام روستایی در فاصله 33 کیلومتری شمال غرب شهر اسدیه است که در این روستا سرو کهنسالی از نوع تبری که از شادابی مناسب نیز برخوردار است، وجود دارد.قطر تنه این درخت بیش از 155 سانتیمتر و وسعت تاج آن 135 متر مربع است و مردم بر اساس باورها و سنت نیاکان خود به این درخت کهنسال نذر کرده و برآورده شدن حاجات خود را از خداوند طلب می‌کنند.مدرسه روستا در مجاورت این اثر طبیعی احداث شده، به طوری که اکنون این درخت در وسط حیاط مدرسه واقع است.
درخت کهنسال چنار دوشنگان
چنار از جمله درختانی است، اگر شرایط محیطی برای آن فراهم باشد، عمر و رشد زیادی دارد و بیشترین درختان کهنسال ایران درختان چنار هستند. چنار از گذشته برای ایرانیان مقدس بود و همواره در کنار آنها آتشکده ها بنا می شد و حتی بعد از اسلام نیز در کنار مساجد و یا مقبره بزرگان کاشته می شد. در شاخه های چنار دوشنگان نیز پارچه هایی بسته شده که به گفته افرادی محلی برای برآورده شدن نیازها و آرزوها این اقدام توسط مردم انجام می شود. این درخت زیبا، همواره در طول زمان پرصلابت و استوار سایه اش را در گرمای تابستان نثار رهگذاران می کند و مردم روستاهای اطراف و شهر اسدیه در ایام تعطیل از سایه این درخت برای گذراندن اوقات فراغت استفاده می کنند.
باربری مشهد به اسدیه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به اسدیه - بیرجند - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به شهرکیان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به شهرکیان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرکیان
کیان شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری ایران است. شهری گم نام ولی با تمدن غنی و مردمانی غیور. شهر کیان از معدود سکونت گاه های کشور است که قدمتی بالای 7000 سال را برای آن تخمین زده اند. شهری که به جز تاریخ غنی، افرادی تقدیم جامعه کرده که در هر زمان از سردمداران حکومت های گذشته تا کنون بوده اند. شهری آرام برای زندگی به دور از هیاهوی کاذب دنیای کنونی. شهری که با دیدنی های تاریخی و طبیعی مسافران زیادی طی سال به خود می بیند و مهمان نوازی دیرینه خود را تقدیم آنها می کند.
باربری مشهد به شهرکیان - «شهر کیان» که در گذشته به «شه رز» و همچنین«سرخ لار» شناخته می شده، در سال های اخیر با نام «شهرک» و اخیرا با تغییر یافتن از روستا به شهر، با نام «شهر کیان» شناخته می شود. مردمی این شهرغالبا ترک زبان هستند. شهری که اکثریت جمعیت آن را اهالی بومی این شهر تشکیل می دهند.
جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرکیانمهم ترین و با ارزش ترین مکان های شهر کیان ، وجود آستان باشکوه امامزاده شاهزاده عزیز الله از فرزندان امام حسن مجتبی (ع) در این شهر است. امامزاده ای صاحب کرامت که همه روزه زائران زیادی را از شهر های اطراف به سمت خود جذب می کند. امامزاده در میان پارکی سرسبز و در کنار مقبره شهدای گمنام دفاع مقدس در فضایی آرام و دلنشین قرار گرفته است. در کنار این امامزاده عظیم الشان، صحنی بزرگ و زیبا و در سوی دیگر، مسجدی بنا شده است.
در شمال شهر کیان، آثار و بقایایی از یک تپه تاریخی به نام «گورگای تپه» وجود دارد. متاسفانه این تپه تاریخی طی سالیان اخیر به شدت مورد آسیب های طبیعی و انسانی قرار گرفته است. این تپه تاریخی برای اولین بار توسط باستان شناس آلمانی به نام آلن زاگارل مورد بررسی قرار گرفت. باربری مشهد به شهرکیان - آثار و سفالینه های بدست آمده از این تپه و دیواره های تخریب شده آن نشان از وجود سکونت در این مکان در هزاره پنجم قبل از میلاد مسیح را دارد. کشف سفالینه ها، تیغه های مسی طبیعی و ظروفی که اغلب در موزه شهرکرد و دیگر مناطق کشور نگهداری میشود، و شباهت آن با سفالینه های دشت خوزستان، همدان و شوش نشان دهنده ارتباطی بین این منطقه و دیگر مناطق باستانی کشور بوده است. شهری قدیمی و باستانی که نشانگر ارتباط فعال با دیگر تمدن های باستانی کشور را داشته است.
در میان شهر مسجد جامع محمد علی بیگ، خود نمایی می کند. مسجدی سنتی و با معماری زیبا که بنای آن به دوره تیموری و باز سازی آن در زمان افشاریان برمی گردد. این مسجد زیبا دارای دو شبستان بهاره و زمستانه می باشد که در کنار رواق شرقی آن که با ستون های سنگی خود اوج معماری را در ایران باستان نشان می دهد. وجود مساجد متعدد در این شهر کوچک نشان از اعتقاد بالا و مذهبی بودن اهالی این شهر از گذشته تا کنون بوده است.
در جنوب شرقی شهرکیان و در کنار جاده ارتباطی شهرکرد به خوزستان پارکی بسیار وسیع و سرسبز با نام «قزل حصار» واقع شده است. پارکی که با مساحت 230000 متر و درختان زیبا و امکانات رفاهی معمول، محلی برای اقامت مسافران و محل تفریحی برای بومیان می باشد. پارکی که در بلندای تپه ای به همین نام احداث شده است. در اطراف این پارک طبیعی زیبا، محلی برای دوچرخه سواری و بازی کودکان ساخته شده است.
در ساختمان حمام قدیمی شهر، موزه ای مردم شناسی دائر گردیده است. موزه ای که به همت اهالی بومی شهر با جمع آوری وسائل تاریخی و قدیمی و همچنین وسائل مورد استفاده در زمان های گذشته برای کشاورزی و تهیه انواع آرد و غذا در این مکان زیبا و تاریخی بنا شده است. از جمع آوری و راه اندازی این موزه مردم شناسی می توان به فرهنگ بالای اهالی این شهر و همت بی بدیل آنها پی برد.
  جاهای دیدنی چهار محال و بختیاری
امامزاده شاهزاده عزیزالله

امامزاده شاهزاده عزیزالله از فرزندان امام حسن مجتبی(ع) است که حرم مطهر ایشان در شمال شرقی شهر کیان در چهارمحال و بختیاری واقع است. باربری مشهد به شهرکیان -  این امامزاده دارای بقعه و ساختمانی است که در اطراف آن آیات قرآنی حک شده و نقاشی‌های مختلفی در آن به کار رفته است. نقل است در حدود ۱۵۰ سال پیش این سید بزرگوار در این شهر سکونت داشتند و به جهت پاکی باطن و خلوص نیت، مردم ارادت بسیار به ایشان داشتند و کرامات زیادی از ایشان نقل شده است.
آستان باشکوه امامزاده عزیزالله (ع) در انتهای پارک شهرکیان، مقابل آرامگاه شهدای گمنام این شهر واقع شده است که پس از عبور از سردر باشکوه به صحن بقعه و از آنجا به مدخل اصلی بقعه می‌رسیم که توسط شش پلکان به آن راه می‌یابد.
در پیشانی ایوان کتیبه‌ای در زمینه‌ کاشی سبز با خط خوش نستعلیق نوشته شده« یا شاهزاده عزیزالله فرزند امام حسن مجتبی (ع) بانی حاج حفیظ الله آزادی و حاجی گرجعلی مالکی» همچنین دور اتاق مرقد را یک شبستان بزرگ احاطه کرده است و در سمت غرب آن یک مسجد نسبتاً بزرگی الحاق شده است.
پارک قزل حصار
این پارک یکی از اصلی ترین تفرجگاه های اهالی شهر کیان بوده و همچنین مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، برای سپری کردن روزی آرام از فضای این پارک بهره می برند.اطراف این پارک مسیر زیبایی به طول بیش از ۲ کیلومتر به منظور پیاده‌روی و دوچرخه سواری موسوم به جاده نشاط احداث شده‌است.
باربری مشهد به شهرکیان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به شهرکیان - شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به چرام – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های  حمل کالا و اثاثهحمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک -سوق - لنده - باشت - سی سخت - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دیشموک - سرفاریاب  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به چرام -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک -سوق - لنده - باشت - سی سخت - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دیشموک - سرفاریاب ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی چرام در کهگیلویه
چرام نام سرزمینی زیبا با آب و هوای دلپذیر در رشته کوه های مرتفع زاگرس است  که بین ۳۱ درجه عرض شمالی و 50 درجه و 74 دقیقه شرقی واقع شده است. آب و هوای دل انگیز، چشمه ها و رودخانه های فراوان ییلاقی و قشلاقی و نقاط کوهستانی منحصر به فرد این شهرستان سبب شده است تا به عنوان یکی از مهمترین قطب ها و جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شناخته شود.
شهر چرام دارای مکانهای دیدنی از جمله باغ چشمه بلقیس، سد و تنگه شراب گرو،باغ عمران و آبشار الوان طسوج و … می باشد.
 باربری مشهد به چرام - باغ چشمه بلقیس یکی از باغ‌های زیبا در استان کهکیلویه و بویراحمد قرار است که تصویری زیبا از طبیعت را در مقابل چشم گردشگران به نمایش می گذارد.چشمه بلقیس چرام نام باغی است  که در ۴ کیلومتری شهر چرام در مسیر جاده چرام- گچساران قرار گرفته است.
از دیگر جاذبه های گردشگری این استان سد و تنگه شراب گرو است که نام یکی از روستای های شهرستان چرام است که در بخش سرفاریاب و در 5 کیلومتری شهر سرفاریاب قرار دارد. تنگه شراب گیرو که به زبان محلی به آن “تنگه شرو گرو” می گویند در پنج کیلو متری شهر سرفاریاب بعد از مقبره شاه حمزه قرار دارد. این تنگه دره ای طولانی با درختان بسیار است و در هر فصلی، میوه خاص همان فصل را دارد. جویباری بزرگ در این تنگه جاری است که از اول تنگه تا انتهای آن امتداد داشته و دارای آب بسیار گوارایی است.
باغ عمران یکی دیگر از زیباترین جاذبه‌های گردشگری این استان است و همه ساله پذیرای گردشگران و مسافران زیادی  از سراسر کشور است. باربری مشهد به چرام - باغ عمران چرام، مکانی رویایی است که رقص شالیزار‌ها با موسیقی نسیم و هم نشینی درختان و چشمه‌های جوشیده از دل کوه گردشگران را به خود می‌خواند.در این باغ انواع درخت از جمله اکالیپتوس، سدر، بلوط، سرو و گردو، گلابی، سیب، لیمو ترش، خرمالو، پرتقال، نارنگی، انجیر، انگور، توت، نارنج و نخل وجود دارد.
  جاذبه گردشگری باغ عمران
آبشار الوان طسوج شهرستان چرام را به صورت یکی از اعجاب آورترین موقعیتهای زیست محیطی درآورده است که در جنوب غربی کشور بی نظیر است و برای شهرهای اطراف خود محوریت جذب گردشگری دارد.
باربری مشهد به چرام و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به چرام - یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک -سوق - لنده - باشت - سی سخت - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دیشموک - سرفاریاب  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به تفرش – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اراک - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - مهاجران - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه - سنجان - کمیجان - آشتیان  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به تفرش -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اراک - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - مهاجران - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه - سنجان - کمیجان - آشتیان ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر تفرش
شهرهای استان مرکزی کمتر شناخته شده هستند و بیشتر مسافران معمولا به شهرهای معروف آن نظیر اراک سفر می‌کنند. اما در این میان شهرهای بسیار زیبایی از جمله شهر تفرش هستند که از آن‌ها نباید غافل ماند. تفرش شهری میان چشمه‌سارها، مجموعه‌ای از کوه‌های استوار، مناطق سرسبز و غارها است که از طبیعت بکر و زیبایی بهره‌مند است.
این شهر همچنین از منابع آب غنی، هوای ملایم و زمین‌های حاصلخیز، همراه با غنایم طبیعی و مزارعی مملو از گل‌های وحشی، کندوهای عسل، باغ‌های میوه مخصوصا گردو برخوردار است که زیبایی‌های آن را دو چندان می‌کند. در این مطلب به جالب‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی تفرش اشاره‌ای کوتاه کرده‌ایم.
چشمه آب معدنی گراو
چشمه آب معدنی گراو یکی از جاذبه‌های طبیعی تفرش است که در فاصله پنج کیلومتری این شهر، میان دو روستای کبوران و طراران قرار گرفته است. باربری مشهد به تفرش -  این چشمه از چند قسمت در سطح زمین تشکیل می‌شود که از آن قسمت‌ها، آب به حالت جوشش از زمین خارج می‌شود. در بعضی قسمت‌ها نیز، آب به‌همراه مقدار زیادی گاز کربنیک از زمین خارج می‌شود. گفته می‌شود که آب این چشمه دارای فواید درمانی بسیار از جمله تسکین‌دهنده درد، موجب باز و بسته شدن عروق، افزایش جریان خون پوستی و قرمز شدن پوست، کاهش موقتی فشار خون و آهسته شدن نبض می‌شود. آشامیدن آب‌معدنی چشمه گراو کمی قبل از نوش جان کردن غذا، به هضم آن کمک می‌کند و ترشحات گوارشی را افزایش می‌دهد. 
غار امجک
باربری مشهد به تفرش - غار امجک در فاصله ۶۳ کیلومتری شمال‌غربی تفرش در ارتفاعات کوهی به همین نام در ارتفاع ۱۹۰۰ متری از سطح دریا جای گرفته است. ورودی این غار، دیواره به طول دوازده متر دارد که برای ورود به آن باید به کمک ابزار از این دیواره گذشت. پس توصیه می‌شود حتما با یک غارنورد حرفه‌ای وارد غار امجک شوید. زیر این غار، چشمه‌ای وجود دارد که آب آن از سقف غار می‌چکد و به خاطر گذشت زمان باعث به وجود آمدن استلاکمیت‌هایی شده است که از سقف آن آویزان هستند.
آبشار قطره باران
آبشار قطره باران یکی از نقاط دیدنی استان مرکزی است که در سی کیلومتری شمال‌غربی شهر تفرش در دهستان بازرجان در نزدیکی روستای کوریان قرار دارد. این آبشار در دره‌ای عریض واقع شده و دورتا دور آن را گیاه زیبایی به اسم پر سیاوشان مانند دیواره‌ای پوشانده است. اطراف آبشار قطره باران از مناظر بسیار دیدنی برخوردار است و آن را به مکانی باصفا در دل بیابان تبدیل کرده است.
امامزاده ابوالعلی مهدی
امامزاده ابوالعلی مهدی یکی از نوادگان امام جعفر صادق (ع) است که از آثار ملی به ثبت رسیده کشور در شهر تفرش نیز به شمار می‌رود. باربری مشهد به تفرش - قدمت بنای این امامزاده متعلق به دوران حکومت ایلخانان برمی‌شود و بنا به دلایلی به‌طور کامل به پایان نرسیده است.
آب‌انبار بلور
آب‌انبار بلور در محله قدیمی شهر تفرش قرار گرفته و از دوران حکومت قاجاریه به یادگار مانده است. فضای اصلی مخزن این آب‌انبار را دوازده ستون، هجده جرز، بیست گنبد و دو غلام گردش مخصوص هوا تشکیل می‌دهند.
غار علی خورنده
غار علی خورنده یکی از جا‌های دیدنی استان مرکزی در شهر تفرش است که در فاصله سه کیلومتری آن، در ارتفاعات کوه نقره کمر واقع شده است. برای رسیدن به این غار باید از روستای کوهین بگذرید و از دیواره‌ای به طول تقریبی پانزده متر و شامل سه بند، صعود کنید. در سقف غار علی خورنده نیز، استلاکیت‌ها و استلاکمیت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.
باربری مشهد به تفرش و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به تفرش - اراک - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - مهاجران - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه - سنجان - کمیجان - آشتیان  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد به مهران – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر  خواهیم پرداخت.

 

باربری مشهد به مهران -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر مهران

شهر مهران از شهرهای استان ایلام می باشد که هم مرز با کشور عراق است و در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام است.مهران جز بخش های گرمسیری ایلام می باشد که دارای مناطق دیدنی و گردشگری فراوانی است.

جاهای دیدنی مهران

سد کنجانچم یکی از جاهای دیدنی مهران

باربری مشهد به مهران - سد کنجانچم یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر مهران است که با هدف آبیاری زمین‌های کشاورزی این شهر ساخته شده. سد کنجانچم، که سدی خاکی است، در ۵۵ کیلومتری شهر مهران و در مسیر رودخانه کنجانچم قرار دارد. رودخانه کنجانچم از کوه سیوان در شهر ایلام سرچشمه می‌گیرد و با عبور از شهر مهران به رود گاوی و در نهایت به رود دجله در عراق می‌پیوندد.

غار زینگان

غار زینگان در صالح‌ آباد، که از توابع شهر مهران است، قرار دارد و از جاهای دیدنی مهران می باشد. این مکان در اصل غار نیست، تنگه‌ای است که به‌اشتباه به غار زینگان معروف شده. این تنگه با اینکه در شهری گرمسیری قرار گرفته آب‌و‌هوایی خنک و مطبوع دارد و به غار بهشت معروف شده است. مردم صالح آباد در روزهای ابتدایی فصل بهار برای تفریح و استراحت به این منطقه می‌روند و از آب‌و‌هوای دلچسب آن بهره می‌برند. به گفته بومی‌های صالح آباد طول تنگه در حدود ۶ کیلومتر است و در تمام مسیر آن نهری با آب زلال جریان دارد.

آتشکده قینقر از جاهای دیدنی مهران

آتشکده کوشک قینقر مربوط به دوره ساسانیان است و در شهرستان مهران، بخش ملک شاهی، روستای گنبد پیر محمد واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۶۴۶۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. باربری مشهد به مهران - در ارتفاعات کوه پشمین قنقیر ملکشاهی مهران آثاری از یک آتشکده ساسانی دیده میشود . ارتفاع سقف این آتشکده ۵ متر و مساحت آن ۲۷ متر میباشد.این آتشکده چهار در ورودی دارد و در کنار باغی زیبا با درختان زیتون و چشمه ای واقع است و مجموعه ای زیبا را تشکیل داده است . بر ساختمان این آتشکده آسیبهای زیادی وارد شده است.

رودخانه کنجان‌چم

رود کنجان‌چم، از کوه‌های سیوان در جنوب ایلام سرچشمه گرفته است و در جهت شمال شرقی به جنوب غربی، پس از طی ۱۲ کیلومتر از خط مرزی ایران و عراق در نزدیکی مهران به رودگاوی می‌پیوندد. سرچشمۀ اصلی این رودخانه کوه‌های چنگینه، علی‌بیگی و کوه ملاشاوه هستند و جریان آب آفتاب، که از میشخاص سرچشمه می‌گیرد، نیز به آن می‌پیوندد. رودخانه چشمه ملک، که از کوه شاه‌نخجیر سرچشمه می‌گیرد نیز به آن ملحق می‌شود. این رود پس از عبور از بخش صالح‌آباد و شهرستان مهران به رودخانۀ دجله در کشور عراق می‌ریزد. طول این رود تا مرز ایران و عراق ۹۰ کیلومتر است. روی این رودخانه، سد انحرافی کنجان‌چم احداث شده است.

منطقه شکار ممنوع کولک

منطقه شکار ممنوع کولک ۷۶ هزار هکتار مساحت دارد، که ۵۰ هزار هکتار آن به منطقه حفاظت شده ارتقا می یابد و از جاهای دیدنی مهران می باشد. بر اساس این گزارش، موافقت وزارت صنایع و اداره کل منابع طبیعی نیز در این زمینه اخذ شده است و به زودی در دور سوم سفرهای استانی به تصویب نهایی خواهد رسید. نزدیکی به منطقه نمونه گردشگری ˈزینگانˈ و شهر زیارتی ˈصالح آبادˈ از یک طرف و قرار گرفتن در نوار مرزی با کشور عراق را از ویژگی های ممتاز این منطقه می توان برشمرد.

بازارچه مرزی مهران

بازارچه مرزی مهران، با وسعت ۱۴ هکتار در نقطه صفر مرزی بهرام آباد درتیرماه سال ۸۲ راه اندازی شد و فعالیت های اقتصادی و تردد زوار در این منطقه رسمیت یافت. باربری مشهد به مهران -  این بازارچه ازسال ۱۳۸۲ با مدیریت فرمانداری شهر مهران عملاً فعالیت اقتصادی خود را با کشور عراق شروع کرده است. بازارچه مهران ۱۲۳ غرفه دارد که از این تعداد ۱۱۰ غرفه فعال هستند و ۱۳ غرفه دیگر به دلیل نامناسب بودن بنا مورد استفاده نیستند.

امامزاده سید حسن بن موسی کاظم

آستان متبرک امامزاده سید حسن (ع) فرزند بزرگوار امام موسی کاظم (ع) در سه کیلومتری جاده مهران–دهلران واقع شده است و از جاهای دیدنی مهران می باشد. این بقعه که بر اساس سنگ نوشته‌ای که در آن وجود دارد مربوط به دوره قاجار است دارای هشت شبستان و گنبدهای کوچک و آینه‌کاری شده است و یک گنبد بر روی ضریح مطهر وجود دارد که با معماری زیبای ایرانی و آینه‌کاری شده ساخته است. این مکان سه در ورودی از ضلع شمالی و شرقی و غربی دارد و در اصلی ضلع شمالی ضریح است که دارای یک ایوان زیبا و کاشی‌کاری شده است.

امامزاده علی صالح

امامزاده علی صالح که در گویش کردی خاصِه‌علی نامیده می‌شود در بخش صالح‌آباد شهرستان مهران در ۲۵ کیلومتری جاده ایلام- مهران واقع شده است. بنای قدیمی این امامزاده در زمان قاجار ساخته شده است. گنبد این امامزاده بر روی یک چهارطاقی ساخته شده و شبستانی با هشت گنبد کوچک‌تر اطراف آن را احاطه کرده است. این مقبره از اماکن متبرکه بسیار زیبا و مورد احترام است که مردم از تمام نقاط استان ایلام برای زیارت آن به صالح‌آباد مسافرت می‌کنند.

باربری مشهد به مهران و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مهران - ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی