باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به اراک و تمام شهرهای استان اراک در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به اراک توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود.
باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .
باربری مشهد به اراک - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به اراک - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333 تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

کلمات کلیدی

باربری مشهد

حمل بار مشهد

باربری مشهد به تهران

حمل بار از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به تهران

خاور از مشهد به تهران

حمل اثاثیه منزل از مشهد به تهران

نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور

ارسال از مشهد به تهران

حمل بار با وانت

بار از مشهد به تهران

حمل لوازمات اداری از مشهد به تهران

خاور از مشهد به کرج

باربری از مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به کرج

باربری و حمل بار و اثاث از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به کرج

ارزانترین باربری مشهد به کرج

حمل اثاثیه از مشهد به تمام نقاط کشور

حمل بار از مشهد به تبریز

حمل لوازمات اداری از مشهد به کرج

حمل اثاثیه منزل از مشهد به کرج

حمل کالا از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تمام نقاط کشور

کرایه از مشهد به تهران

ارسال از مشهد به کرج

حمل اثاث از مشهد به تهران

خدمات بار از مشهد به تهران استعلام بار از مشهد به تهران

۲۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حمل بار خرده بار و اثاثیه از تهران به کرمان با 70% تخفیف و بیمه نامه معتبر

در این مقاله سعی داریم نکات مهمی را که باید در حمل بار خرده بار و اثاثیه از تهران به کرمان در نظر داشت به صورت خلاصه بیان نماییم تا شاید راهنمایی شود برای هموطنان عزیز در شهر تهران و آن دسته از کسانی که تصمیم دارند از شهر تهران به کرمان نقل مکان نمایند

قبل از معرفی مسیرهای تهران به استان کرمان می خواهیم مقداری در مورد باربری تهران کرمان با نام نتسان صحبت نماییم چرا که یکی از نکات مهم در در هر حمل بار و اثاثیه باربری مطمئن می باشد. لازم به یادآوری می باشد باربری تهران و مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از چند دهه سابقه درخشان در حمل بار و اثاثیه بین شهری از دو مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران از جمله استان کرمان و تمامی شهرهای این استان توانسته تجارب ارزشمندی در این مسیر کسب نماید.

همواره در تماس هایی که هموطنان عزیز با مجموعه بزرگ و عظیم نتسان دارند 2 مطلب را خواهان روشن شدن آن هستند 1- هزینه حمل بار و اثاثیه از تهران به کرمان 2- در مورد تخصص راننده و کارگران صبحت به عمل می آید.

در مورد اول یعنی تعرفه و قیمت و یا نرخنامه حمل بار از شهر تهران به کرمان و شهرهای این استان باید گفت باربری نتسان به لطف هوشمند بودن و با کاهش هزینه های جانبی و قانع بودن به حداقل هزینه توانسته است تا 70% زیر نرخ اتحادیه و سایر همکاران حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی شما را از شهر تهران و مشهد به استان کرمان و سایر شهرهای این استان انجام دهد . بنابراین با آسودگی خاطر و خیال راحت میتوانید مستقیما با ما تماس بگیرید و از نرخنامه مطلع شوید و همچنین خواستار تخفیفات ویژه نیز باشید بنابراین توصیه میکنیم حتما شماره های مجموع نتسان را در گوشه خود ذخیره بفرمایید.

اما در مورد دوم که اشاره به کیفیت انجام کار می باشد مفتخر هستیم که اعلام نماییم در تمام مدت این سالها هرگز یک مورد کوتاهی و شکایت در سامانه نتسان مبنی بر قصور و کوتاهی و یا هرگونه حاشیه توسط کارگران و رانندگان ثبت نشده است و کارگران و بارچینان و رانندگان تماما دائمی بوده و مدت هاست که با آنها این مجموعه در حال همکاری می باشد. ضمن اینکه کارگران ما قبل از شروع به کار در باربری نتسان می بایست دوره آموزشی مربوطه را بگذرانند و تعهدهای لازم از جمله معرف سفته و چک از آنها دریافت می شود.

با توجه به دو دغدغه فوق شما هموطنان عزیز میتوانید با خیال آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی حمل بار خود را به باربری نتسان از شهر تهران به کرمان بسپارید.

مسیر تهران کرمان از جاده های معروف ایران می باشد که مقاصد گردشگری زیادی را در خود جای داده است. در نقشه راههای کشور این جاده بسیار مهم و قدیمی می باشد.

اولین مسیر کرمان تهران – کوتاهترین مسیر : فاصله تهران تا کرمان در حدود ۹۸۶ کیلومتر می باشد. این جاده کوتاهترین مسیر از تهران به کرمان بوده و از شهرهای قم، کاشان، یزد و رفسنجان می گذرد. فاصله زمانی کرمان تهران از این مسیر با خودرو شخصی در حدود ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه می باشد.

مسیر دوم تهران به کرمان : تهران تا کرمان از مسیر دوم در حدود ۱۲۲۰ کیلومترست. این جاده از شهرهای قم، اصفهان، شهرضا، آباده، مهریز و رفسنجان گذر میکند. فاصله زمانی کرمان به تهران از این جاده در حدود ۱۳ساعت و ۱۵ دقیقه می باشد.

انتخاب مسیر به عهده مشتری می باشد ضمن اینکه رانندگان کاربلد و راه بلد نتسان توضیحات لازم را در هنگام حرکت به مشتری عزیز ارائه خواهند داد. با نتسان آسوده خاطر هرگونه بار و خرده بار خود را از تهران به کرمان منتقل نمایید بدون دغدغه و نگرانی.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

حمل بار و خرده بار از شهرک های صنعتی مشهد با 70 % تخفیف

باربری نتسان یکی از بزرگترین شرکت های باربری در ایران می باشد که یکی از تخصص های اصلی آن حمل هرگونه کالای صنعتی کشاورزی پزشکی و لوازم حساس الکترونیکی از شهرک های صنعتی تهران و مشهد به سراسر ایران می باشد. در این مطلب چند دغدغه اصلی تولیدکننده گان – صاحبان کارخانجات و صنتگران را که در حمل بار بین شهری دارند بیان می نماییم.

شهرک های صنعتی قلب صنعتی و تولیدی در کشورمان شناخته شده اند کلیه کارخانجات با جابجایی دو نوع کالا و محصول در ارتباط دارند 1- جابجایی مواد اولیه 2- جابجایی حمل و ارسال محصول نهایی و تولیدی .

شرکت باربری نتسان مفتخر می باشد که در طی چند سال گذشته همواره همکاری بسیار فشرده در حمل و جابجایی موارد اولیه و تولیدی کارخانجات در سراسر شهرک های صنعتی مشهد را داشته است این همکاری به قدری فشرده و صمیمی بوده است که اکنون کمتر کارخانه ای را در شهرک های صنعتی مشهد از جمله شهرک صنعتی توس ، شهرک صنعتی کلات ، شهرک صنعتی فردوسی ، شهرک صنعتی فناوری برتر ، شهرک صنعتی ماشین سازی ، شهرک صنعتی بینالود میتوان نام برد که با مجموعه باربری عظیم نتسان آشنا نشده باشند.

دلیل این اعتماد این می باشد که ما به خوبی دغدغه های تولیدگران و صاحبین کارخانجات را پاسخ دادیم از جمله دغدغه های این عزیزان 1- دقت در چیدن وسیله حمل و پیاده سازی آن 2- سرعت حمل و تحویل به موقع و حضور به موقع جهت بارگیری 3- کارگران متخصص و بی حاشیه و دارای بیمه 4- تنوع در انواع ماشین با توجه به حجم بار 5- کف هزینه جابجایی یعنی حداقل کرایه جایجایی و حمل کالا .

گروه باربری نتسان تمام تلاش خود را نموده است تا بتواند پاسخ در خورد و مناسب به دغدغه های به حق این عزیزان داشته باشد به همین جهت با وسواس بسیار خاص سعی در بررسی تک تک این دغدغه ها نمود و سرانجام توانسط با در نظر گرفتن جمع شرایط کار سوریس دهی مطمئن را آغاز نمایید. و از همان آغاز هکاری با شهرک هاص صنعتی مشهد بود که مورد استقبال بسیار خوب قرار گرفت و تا به امروز توانسته ایم این مسیر را به خوبی ادامه دهیم.

1- دقت در چیدن وسیله حمل و پیاده سازی آن : این اولین و شاید یکی از مهمترین دغدغه از طرف مشتریان ما در شهرک های صنعتی بود و بر آن تاکید داشتن مبنی بر اینکه وسایل با دقت چیده شود تا آسیبی دیده نشود که ما  از آغاز تا به امروز تمام تلاشمان همین بوده است و هیچ شکایتی تا امروز نداشتیم.

2- سرعت حمل و تحویل به موقع و حضور به موقع جهت بارگیری : کارخانجات و تولیدی ها یک درخواست به حق در مورد سرویس دهی شرکت های باربری دارند و آن این هست که طوری زمان بندی انجام شود توسط باربری که درست در زمانی که قرار هست بارگیری و یا تخلیه انجام شود تاخیری صورت نگیرد . ما در گروه نتسان به تمام شرکت ها و کارخانجات و تولیدیهای شهرک های صنعتی این تعهد را داده ایم و تا امروز بر آن اصرار نموده ایم.

3- کارگران متخصص و بی حاشیه و دارای بیمه : این خواسته فکر میکنیم حداقل خواسته صنعتگران و شرکت ها و تولیدی ها از یک باربری می باشد . نتسان همواره در تمام سالهای سرویس دهی خود هرگز از کارگران غیر متخصص در امر اسباب کشی و اثاث کشی استفاده نکرده است و همواره به کارگیری از نیروهای ورزیده و زبده را در برنامه خود قرارداده است.

4- تنوع در انواع ماشین با توجه به حجم بار : با توجه به نوع محصول و میزان آن طبیعی می باشد که کارخانجات انتظار داشته باشند با توجه به نیاز کمی و کیفی بار خود باربری ماشین متناسب با آن را ارسال نماید. نتسان دارای انواع ماشین های سبک از جمله انواع متنوع از وانت بار – نیسان  و همچنین ماشین های سنگین شهری و بین شهری از جمله خاور مسقف وغیرمسقف – کامیون - تریلی و ... می باشد.

5- کف هزینه جابجایی یعنی حداقل کرایه جایجایی و حمل کالا : این دغدغه کاملا به حق می باشد که البته باربری نتسان با تخفیفات بالای خود همواره این موضوع را ملاک قرار داده است و امرزوه بعضی سرویس ها تا 70 % دارای تخفیف می باشد.

در پایان به آن دسته از تولیدکننده گان – شرکت ها – کارخانجات واقع در شهرک های صنعتی سراسر مشهد از جمله شهرک صنعتی توس ، شهرک صنعتی کلات ، شهرک صنعتی فردوسی ، شهرک صنعتی فناوری برتر ، شهرک صنعتی ماشین سازی ، شهرک صنعتی بینالود که تاکنون جهت حمل بار خرده بار و ... به گروه باربری نتسان ملحق نشده اند  توصیه میکنیم همین امروز به جمع ما بپیوندید و تا 70% تخفیف سرویس های ما بهره مند شوید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

حمل اثاثیه خرده بار منزل اداری باربری تهران به ارومیه 70% تخفیف

یکی دیگر از مسیرهایی که باربری نتسان بارها و بارها در آن سرویس دهی کرده است مسیر تهران به تمامی شهرهای آذربایجان غربی می باشد . موسسه باربری نتسان سه موضوع اساسی و مهم را سرلوحه کار خود در امر سرویس دهی قرار داده است  1- کاهش قیمت تمامی سرویس ها تا 70 % تخفیف 2- استفاده از کارگران متخصص 3- استفاده از انواع متنوع ماشین های سبک و سنگین از جمله وانت بار نیسان خاور مسقف تریلی و کامیون

رعایت نکات فوق باعث شده است که مجموعه بزرگ و عظیم نتسان مشتریان ثابت بسیاری داشته باشد که این از افتخارات ما می باشد و تلاش می نماییم که این اعتماد را انشالله برای همیشه حفظ کرده همانگونه که تا به امروز با وجود مشکلات زیاد توانسته ایم حفظ نماییم و به سرویس دهی از دو مبدا تهران و مشهد به سراسر کشور ادامه دهیم.

همانطور که اشاره شد سرویس دهی از تهران به شهرهای آذربایجان غربی سالهاست که توسط باربری نتسان در حال انجام می باشد و تقریبا به تمام شهرهای استان از جمله : ارومیه اشنویه بوکان خوی شوط مرگنلر یولاگلدی باروق بازرگان (شهر) پلدشت پیرانشهر سردشت سلماس تکاب چهاربرج (میاندوآب) مهاباد و ... تاکنون سرویس های متعددی داشته ایم.

این تجربه سرویس دهی به شهرهای آذربایجان غربی باعث شده است که رانندگان با تجربه ما به جاده های این مسیر تسلط پیدا کنند و سعی نمایند تا با تنظیم ساعت حرکت در خارج از ساعات اداری و پرترافیک به مقصد شهرهای استان برسند مخصوصا ارومیه که معمولا شلوغ می باشد. 

در این مطلب میخواهیم در مورد مسیرهایی که میشود بار اثاثیه خرده بار بارهای اداری و منزل را از تهران به ارومیه و سایر شهرهای این استان جابجا کرد توضیحاتی ارائه نماییم تا هم مشتریان و هم سایر رانندگان از آن استفاده نمایند.

سه مسیر برای رسیدن به شهرهای استان اذربایجان غربی در پیش دارید که مسیر اول اصلی ترین مسیر می باشد :

مسیر شماره یک  :  از تهران به سمت کرج حرکت کرده و سپس به سمت قزوین و بعد از آن به زنجان و سپس به تبریز و بعد از عبور از دریاچه ارومیه به شهر ارومیه خواهید رسید. این مسیر حدود 764 کیلومتر می باشد و 8 ساعت و 30 دقیقه نیاز به رانندگی خواهید داشت.

مسیر شماره دو: از تهران به سمت همدان حرکت خواهید کرد و بعد از همدان به سمت زنجان آمده و ادامه مسیر مانند مسیر شماره یک می باشد. این مسیر 816 کیلومتر مسافت دارد و حدودا 10 ساعت و 21 دقیقه باید رانندگی نمایید

مسیر شماره سه : از تهران به سمت همدان حرکت کرده و بعد از آن به سمت سنندج حرکت کرده و در ادامه وارد مهاباد شده و از انجا به شهر ارومیه خواهید رسید. این مسیر 919 کیلومتر می باشد و باید 10 ساعت و 54 دقیقه رانندگی نمایید.

 یادمان باشد همیشه مسیرهای بین شهری نیازمند صبر و حوصله از ابتدای تصمیم به حمل بار و اثاثیه تا انتهای مسیر و تخلیه بار می باشد. باربری نتسان در صورت تمایل می تواند با بهترین شرایط مسئولیت حمل بار و اثاثیه شما را از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران عهده دار شود. گروه باربری و حمل و نقل نتسان نامی مطمئن و امین در بین مردم ایران از گذشته بوده و انشالله خواهد بود.

تخصص ما حمل - بسته بندی - جابجایی و چیدمان هرگونه وسایل و اثاثیه منزل – وسایل اداری – کارگاهی -  پزشکی وسایل حساس الکترونیکی و ... می باشد با نتسان آسوده خاطر کالای خود را به مقصد برسانید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

حمل بار و اثاثیه از تهران به مازندران و همه شهرستان های شمال

مسیر تهران به مازندران و شهرهای این استان سرسبز  همیشه از متفاوت ترین مسیرهای شرکت باربری نتسان بوده است از این جهت می گوییم متفاوت زیرا دارای جاده های پر پیچ وخم و مسیرهای بارندگی معمولا در بیشتر وصول سال می باشد. همین دو مورد هم جزء چالش برانگیزترین موضوعات مربوط به هرنوع اسباب کشی و حمل بار و اثاثیه بین شهری می باشد.

حال با توجه به دو موضوع فوق یعنی جاده های غیرمسطح و پر پیچ و خم  و بارندگی های مستمر باعث می شود که یک باربری با سابقه و مطمئن ملاحظات لازم را برای این نوع بارها و خرده بارها در نظر بگیرد. در این مطلب سعی خواهیم کرد نکات ریز و درشتی را در مورد مسیرهای بین تهران به مازندران و شهرهای این استان بیان نماییم .

قبل از معرفی مسیرهای بین تهران و مازندران لازم میدانیم در مورد موسسه باربری نتسان نکاتی را بیان نماییم. موسسه نتسان به لطف حمایت همشهریان عزیز در دو شهر تهران و مشهد توانسته هست در مدت نه چندان دوری مقبولیت بسیار بالایی را در جلب رضایت مندی مشتریان به دست آورد. اما گاهی سوال میشود که چه نکات قوتی در مجموعه عظیم باربری نتسان وجود دارد که به این صورت توانسته هست در بین باربری های کشور شناخته شود که ما در پاسخ میگوییم:

 1- شرایط اقتصادی هموطنان عزیزمان را درک میکنیم و خودمان را همیشه جایی مراجعه کنندگانمان قرار میدهیم و تا حد ممکن از سود خود کاهش داده و این کاهش گاهی به حدی میرسد که مورد اعتراض همکاران قرار میگیرد در عوض با سرویس های زیادی که در روز انجام میدهیم این کاهش قیمت را جبران میکنیم.
2- در کنار کاهش چشمگیر قیمت,  تمام تلاشمان را انجام دادیم تا از کیفیت – دقت و سرعت عمل سرویس ها کم نشود. که میتوان برای این موضوع کارگران متخصص و ماشین های متعدد سبک و سنگین را نام برد. از جمله وانت بار – نیسان – خاور مسقف – تریلی و کامیون و ...
آری رعایت نکات فوق باعث شده است که باربری نتسان با وجود قیمت پایین سرویس هایش همچنان روی پای خود ایستاده باشد و تمام تلاش این مجموعه این هست که این رویه را ادامه دهد.

استان مازندران که در غرب استان گلستان و شرق استان گیلان قرار گرفته، از جنوب با استان‌های سمنان، تهران و قزوین هم‌مرز است. مرز شمالی این استان به دریای خزر محدود می‌شود. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، این استان در حال حاضر با مرکزیت شهر ساری، دارای ۱۶ شهرستان به نام‌های آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، چالوس، رامسر، سوادکوه، قائم‌شهر، محمودآباد، نکا، نور، نوشهر، جویبار و گلوگاه است.

برای حمل بار – اثاثیه –اسباب کشی و خرده بار از شهر تهران به استان مازندران و شهرهای این استان سرسبز 3 مسیر وجو دارد:

مسیر شماره یک : از مسیر تهران قسمت شرق این شهر (که اتوبان بسیج نام دارد) را طی کرده و به طرف آبعلی و جاده دماوند برانید پس از طی شهرهای پردیس و رودهن و بومهن مسیر دوراهه می‌شود که اگر از سمت راست به سمت دماوند و فیروزکوه برانید از طریق جاده زیبای فیروزکوه به قائم‌شهر رسیده و از آنجا به ساری یا بابل می‌توانید ادامه مسیر دهید.

مسیر شماره دو : از مسیر شماره یک اگر بعد از بومهن سمت چپ را انتخاب کنید به امامزاده هاشم می‌رسید و مسیر موسوم به جاده هراز را در پیش دارید که البته نزدیک‌ترین مسیر برای رسیدن به شمال کشور همین مسیر است. بعد از امامزاده هاشم که درست در بلندترین مسیر جاده قرار دارد راه سرازیری را در پیش دارید که چشم‌انداز زیبای قله رفیع دماوند را در مسیر جاده می‌توانید به تماشا بنشینید. این مسیر (از تهران تا آمل) حدود ۲۰۰ کیلومتر است.

مسیر سوم : مسیر تهران به سمت کرج را در پیش گرفته و از ابتدای کرج، جاده چالوس را در پیش می‌گیرید. جاده چالوس یکی از زیباترین جاده‌های کشور است. وجود سفره‌خانه‌های زیبای کنار جاده‌ای در مسیر از سد کرج تا آسارا و بالاتر راه استراحت را هموارتر می‌کند. از آنجا که حدود ۲۱۳ کیلومتر (از کرج تا چالوس) مسیر را در پیش دارید می‌توانید به چالوس برسید.

باربری نتسان با سالها تجربه و حمل بار موفق بین شهری و درون شهری همواره مورد امین مردم ایران عزیز بوده است شما هموطن گرامی اگر تا به امروز از سرویس های ما استفاده نکرده اید میتوانید یک بار امتحان نمایید تا تفاوت را در کیفیت و قیمت مشاهده نماید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

حمل بار و اثاثیه از تهران به سمنان با ارزان ترین قیمت

باربری نتسان یکی از بزرگترین باربری های سطح کشور سالهاست که وظیفه حمل بار و اثاثیه هموطنان عزیز را از دو مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران انجام میدهد. از جمله این مسیرها مسیر تهران به استان سمنان و سایر شهرهای این استان می باشد.

حمل بار و اثاثیه بین شهری یکی از سخت ترین نوع حمل بار می باشد چرا که به دلیل دوری مسافت باید نکات زیادی را رعایت نمود تا مشتری نسبت به باربری مربوطه احساس اطمینان نماید. از جمله این نکات 1- بسته بندی درست و اصولی اسباب و اثاثیه 2- چیدمان صحیح و منظم 3- انتخاب ماشین مناسب و راننده راه بلد 4- انتخاب بهترین مسیر از شهر مبدا به شهر مقصد (در این مطلب از  تهران به سمنان) و سایر نکاتی که باید رعایت نمود تا یک حمل بار و اثاثیه بی دغدغه داشته باشیم.

خوشبختانه باربری نتسان به جهت داشتن سرویس های متعدد بین شهری در روز باعث شده است که در میان مردم عزیزمان به عنوان باربری مطمن و قابل اعتماد شناخته شود و خانواده بزرگ موسسه نتسان این موضوع را به فال نیک می گیرد و سعی می نماید همچنان با در نظر گرفتن تخفیف تا 70% و کیفیت بالای حمل به این اعتماد پاسخ شایسته دهد.

هر زمان که قرار است به جای جدیدی بروید و اثاث کشی کنید اولین کاری که معمولا انجام می دهید توجه به چیزهایی است که قرار است تمیز شوند. از آنجایی که معمولاً مسافت جابجایی کم نیست، معمولاً فرصت آن را نداریم که قبل از رسیدن وسایل محل را کاملاً تمیز کنیم. حتی در باربری های بین شهری هم این فرصت را نخواهید داشت تا به طور کامل دستی به روی مکان جدید بکشید. بیشتر افراد روزها قبل از حمل بار و اثاثیه این کار را انجام داده و به طور کامل مکان جدید را تمیز می کنند. یکی از چیزهای فوق العاده در اسباب کشی این است که فرصت آن را پیدا میکنید که در محلی جدید همه چیز را از اول شروع کنید. و یک دکوراسیون جدید و فوق العاده بسازید.

از نکته های مهم در باربری های بین شهری علاوه بر مواردی که تا کنون گفته شد این است که باید فرآیند آماده سازی مکان جدید پیش از اثاث کشی به درستی انجام گیرد تا در روز اثاث کشی به مشکل برنخورید. این آماده سازی شامل مواردی همچون چک کردن برق، گاز، آب گرم، تلفن و... است. برای نمونه اگر بخواهیم از شهر تهران به سمنان حمل بار و اثاث داشته باشیم باید حتما از قبل مکان جدید را آماده نماییم. اما در ادامه خواهیم گفت که بین این دو استان چه مسیر هایی وجود دارد.

برای رفتن از تهران به سمنان سه مسیر وجود دارد:

مسیر شمار یک : در اولین مسیر که حدود 220 کیلومتر است و دو ساعت و چهل و پنج دقیقه طول می کشد وقتی از تهران به سمت سمنان حرکت می کنید پس از گذر از خاورشهر، پاکدشت و شریف آباد به ایوانکی می رسید و با ادامه مسیر به گرمسار رسیده و پس از عبور از آرادان و سرخه به سمنان خواهید رسید.

 مسیر شماره دو : حدود 276 کیلومتر است و سه ساعت و ده دقیقه طول می کشد  وقتی از تهران حرکت کردید و به حسن آباد رسیدید به سمت چرمشهر حرکت کرده و به گرمسار خواهید رسید و ادامه مسیر با مسیر اول یکی است.

 مسیر شماره سه :  227 کیلومتر است و سه ساعت و بیست دقیقه طول می کشد. باید از تهران به سمت جاجرود حرکت کنید و پس از طی مسافتی به فیروزکوه برسید و سپس وارد سمنان شوید.

برای پیدا کردن شرکت مناسب با شرکت های مختلفی صحبت کنید و این کار را در اولین فرصت انجام دهید. گروه باربری نتسان به اطلاع شما هموطنان عزیز می رساند که آماده همکاری با شما عزیزان در زمینه حمل بار،  اثاثیه،  خرده بار،  حمل کالای سنگین، لوازم الکترونیکی،  یخچال ساید و... می باشد. و در مورد باربری بین شهری آماده خدمت رسانی به شما هم میهنان عزیز در تمام نقاط کشورمان می باشد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

حمل بار و اثاثیه از تهران به یزد با حمل و نقل و بسته بندی ویژه

شرکت باربری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و موفق در زمینه حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی درون شهری و بین شهری توانسته است جایگاه بسیار مهمی را در بین هموطنان عزیز کسب نماید. از جمله مسیر های پرتردد شرکت باربری و حمل بار نتسان مسیر تهران به یزد و سایر شهرستان استان یزد می باشد.

در این مطلب سعی خواهیم کرد مقداری در رابطه با مسیر تهران به یزد صحبت کنیم و نکاتی را که باید در هنگام اثاث کشی و اسباب کشی باید رعایت کرد بیان نماییم. اصولا وقتی صحبت از حمل بار – خرده بار و اثاثیه منزل یا اداری - حمل بارهای سنگین مانند گاو صندوق – پیانو – یخچال ساید بای ساید – بوفه های قدیمی و کلا هرنوع باری سنگین دیگر میشود باید بیشتر در متخصص بودن کننده کار دقت نماییم چرا که هرگونه کوتاهی و عدم کاربلد بودن باعث خسارت خواهد شد. البته وقتی صحبت حمل همین بار در مسیرهای طولانی از جمله تهران به یزد می شود حساست بیشتر میشود.

خوشبختانه باربری نتسان با علم به همه نکات حمل هرگونه بار و اثاثیه در بین باربری های سطح کشور بسیار با تجربه نیز می باشد. این مجموعه بزرگ در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و از این دو مسیر به تمام شهرهای ایران سرویس دهی می نماید.

اما مسیر تهران به یزد : شما جهت حمل بار و اثاثیه خود از مسیر تهران به یزد نهایت دو مسیر دارید که مسیر اول متداولتر می باشد در ادامه هر دو مسیر را معرفی خواهیم کرد.

مسیر شماره یک : مسیر اول کوتاه‌ترین راه به یزد و به طول 621 کیلومتر است و می‌توانید آن را در مدت‌زمان 6 ساعت ونیم تا 7 ساعت طی کنید. با انتخاب مسیر اول، از جاده‌ی یزد-تهران که یکی از جاده‌های معروف و قدیمی است گذر خواهید کرد. مسیری که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و از شهرهای قم، کاشان، اردستان و میبد می‌گذرد.

مسیر شماره دو : مسیر دوم 811 کیلومتر است و با انتخاب آن زمان سفرتان 9 ساعت ونیم خواهد بود. در طی هردو مسیر شما از استان‌های قم و اصفهان می‌گذرید تا به یزد برسید. سپس در این مسیر باید از شهرهای گرمسار، سمنان و جندق می‌گذرد. جاده جندق با اینکه یک مسیر کاملا کویری است و امکانات بین‌راهی کمی دارد اما مسیری بسیار خلوت و آرام است. راهی که هرچند طولانی‌تر است اما می‌توانید بی‌دغدغه در آن برانید.

اکنون که با مسیرهای حمل کالا – اثاثیه – خرده بار – وسایل اداری – وسایل منزل و ... آشنا شدید وقت آن رسیده است که باربری خود را انتخاب نمایید. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد باربری نتسان یکی از موفقترین شرکت های حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد این را ما نمی گوییم بلکه نظرات مشتریان ما در طی سالها فعالیت نشان دهنده این واقعیت می باشد.

گروه باربری نتسان با داشتن انواع متنوع از ماشین های سبک مانند وانت بار و نیسان مجهز و ماشین های سنگین مانند خاور مسقف – تریلی و ... میتواند و تضمین می نماید قادر هست تا 70% تخفیف بار و کالای شما را از تهران به یزد منتقل نماید. کارگران متخصص و راننده گان متعهد و کاربلد چیدمان مناسب اثاثیه در ماشین و در صورت نیاز بسته بندی آن از مشخصه های یک سرویس دهی خوب می باشد که نتسان با افتخار آن را برای شما مشتری عزیز انجام خواهد داد . با نتسان آسوده خاطر باشید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

 

حمل بار و اثاثیه از تهران به کرمانشاه با وانت بار و نیسان با تخفیف ویژه

در این مقاله می خواهیم در مورد حمل بار, خرده بار, اثاثیه و اسباب کشی از مبدا تهران به مقصد کرمانشاه مطالبی را ارائه نماییم .
خواهیم گفت چند مسیر مناسب از شهر تهران به کرمانشاه وجود دارد و هر مسیر چند ساعت زمان نیاز دارد همچنین در مورد مخاطرات اثاث کشی بین شهری صحبت خواهیم کرد و اینکه باید چه نکاتی را رعایت کرد تا بتوانیم یک حمل بار و اسباب کشی بی خطر و مطمن داشته باشیم. اما قبل از اینکه منحصرا در مورد مسیر تهران به کرمانشاه توضیحات تقدیم حضور شما شود اندکی در مورد باربری نتسان خواهیم گفت.

موسسه باربری و حمل بار و اثاثیه درون شهری و بین شهری نتسان یکی از باتجربه ترین موسسات حمل بار و خرده بار و لوازم اداری و منزل در سطح کشور می باشد. به این دلیل که این مجموعه عظیم در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد از طرفی دارای تنوع بسیار زیاد از انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله کامیون و خاور مسقف انواع وانت بار و نیسان مسقف و دارای چادر ضدآب برای مسیر های بارانی می باشد.

از دیگران نکات قابل بیان برای این موسسه بزرگ ,تعداد بسیار زیادی از سرویس هایی می باشد که از مبدا شهر تهران به مقصد کرمانشاه و تمامی شهرهای این استان در هفته انجام میشود.

کرمانشاه یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است و با دارابودن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار در سطح شهر و استان، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید. مسیر تهران به کرمانشاه نیز از جاده های معروف و قدیمی در نقشه راههای ایران است. نقاط گردشگری زیادی در طی این سفر در انتظار شما هستند.

برای حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از تهران به کرمانشاه دو مسیر می توان استفاده نمود:

مسیر شماره یک : در این مسیر که از شهرهای همدان و اسدآباد می گذرد فاصله تهران تا کرمانشاه در حدود ۵۰۰ کیلومتر است. این مسیر کوتاهترین مسیر تهران به کرمانشاه می باشد. فاصله زمانی تهران به کرمانشاه از این راه در حدود ۶ ساعت می باشد.

مسیر شماره دو : مسافت کرمانشاه تا تهران در این مسیر در حدود ۵۷۷ کیلومتر است. در این جاده از شهرهای قم، اراک، ملایر و کنگاور گذر خواهید کرد. فاصله زمانی مسیر تهران به کرمانشاه در این جاده در حدود ۷ ساعت می باشد.

حمل بار و اثاثیه از تهران به کرمانشاه با وانت بار و نیسان با تخفیف ویژه

همانطور که ملاحظه می فرمایید مسیر شماره یک بهترین مسیر برای حمل بار و اثاثیه منزل و اداری و یا هرگونه وسیله دیگر می باشد. اکنون که با 2 مسیر از تهران به کرمانشاه اشنا شدید لازم می باشد که اگر میخواهیم تصمیم به اسباب کشی و حمل بار داشته باشید باید یک باربری مناسب برای انجام این وظیفه خطیر و مهم انتخاب نمایید.

شرکت باربری و حمل ونقل نتسان با داشتن تجارب بسیار بالا در مسیر تهران به کرمانشاه انصافا بهترین گزینه برای شما مشتری گرامی میباشد. دقت – سرعت و قیمت مناسب باربری نتسان که محصول داشتن رانندگان و کارگران متخصص در این حوزه می باشد از افتخارات ما می باشد.

اعتماد شما تا به امروز باعث پیشرفت ما شده است . اگر امروز ما قادر هستیم تا 70% زیر قیمت باربری سطح کشور کار حمل بار و اثاث کشی و خرده بار شما را انجام دهیم به علت استقبال شما هموطنان عزیز بوده است و امیدوار هستیم بتوانین با همین کیفیت و همین قیمت با حمایت شما عزیزان این راه را ادامه دهیم.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

حمل بار و اثاثیه از تهران به کرمانشاه با وانت بار و نیسان با تخفیف ویژه

در این مقاله می خواهیم در مورد حمل بار, خرده بار, اثاثیه و اسباب کشی از مبدا تهران به مقصد کرمانشاه مطالبی را ارائه نماییم .
خواهیم گفت چند مسیر مناسب از شهر تهران به کرمانشاه وجود دارد و هر مسیر چند ساعت زمان نیاز دارد همچنین در مورد مخاطرات اثاث کشی بین شهری صحبت خواهیم کرد و اینکه باید چه نکاتی را رعایت کرد تا بتوانیم یک حمل بار و اسباب کشی بی خطر و مطمن داشته باشیم. اما قبل از اینکه منحصرا در مورد مسیر تهران به کرمانشاه توضیحات تقدیم حضور شما شود اندکی در مورد باربری نتسان خواهیم گفت.

موسسه باربری و حمل بار و اثاثیه درون شهری و بین شهری نتسان یکی از باتجربه ترین موسسات حمل بار و خرده بار و لوازم اداری و منزل در سطح کشور می باشد. به این دلیل که این مجموعه عظیم در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد از طرفی دارای تنوع بسیار زیاد از انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله کامیون و خاور مسقف انواع وانت بار و نیسان مسقف و دارای چادر ضدآب برای مسیر های بارانی می باشد.

از دیگران نکات قابل بیان برای این موسسه بزرگ ,تعداد بسیار زیادی از سرویس هایی می باشد که از مبدا شهر تهران به مقصد کرمانشاه و تمامی شهرهای این استان در هفته انجام میشود.

کرمانشاه یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است و با دارابودن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار در سطح شهر و استان، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید. مسیر تهران به کرمانشاه نیز از جاده های معروف و قدیمی در نقشه راههای ایران است. نقاط گردشگری زیادی در طی این سفر در انتظار شما هستند.

برای حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از تهران به کرمانشاه دو مسیر می توان استفاده نمود:

مسیر شماره یک : در این مسیر که از شهرهای همدان و اسدآباد می گذرد فاصله تهران تا کرمانشاه در حدود ۵۰۰ کیلومتر است. این مسیر کوتاهترین مسیر تهران به کرمانشاه می باشد. فاصله زمانی تهران به کرمانشاه از این راه در حدود ۶ ساعت می باشد.

مسیر شماره دو : مسافت کرمانشاه تا تهران در این مسیر در حدود ۵۷۷ کیلومتر است. در این جاده از شهرهای قم، اراک، ملایر و کنگاور گذر خواهید کرد. فاصله زمانی مسیر تهران به کرمانشاه در این جاده در حدود ۷ ساعت می باشد.

حمل بار و اثاثیه از تهران به کرمانشاه با وانت بار و نیسان با تخفیف ویژه

همانطور که ملاحظه می فرمایید مسیر شماره یک بهترین مسیر برای حمل بار و اثاثیه منزل و اداری و یا هرگونه وسیله دیگر می باشد. اکنون که با 2 مسیر از تهران به کرمانشاه اشنا شدید لازم می باشد که اگر میخواهیم تصمیم به اسباب کشی و حمل بار داشته باشید باید یک باربری مناسب برای انجام این وظیفه خطیر و مهم انتخاب نمایید.

شرکت باربری و حمل ونقل نتسان با داشتن تجارب بسیار بالا در مسیر تهران به کرمانشاه انصافا بهترین گزینه برای شما مشتری گرامی میباشد. دقت – سرعت و قیمت مناسب باربری نتسان که محصول داشتن رانندگان و کارگران متخصص در این حوزه می باشد از افتخارات ما می باشد.

اعتماد شما تا به امروز باعث پیشرفت ما شده است . اگر امروز ما قادر هستیم تا 70% زیر قیمت باربری سطح کشور کار حمل بار و اثاث کشی و خرده بار شما را انجام دهیم به علت استقبال شما هموطنان عزیز بوده است و امیدوار هستیم بتوانین با همین کیفیت و همین قیمت با حمایت شما عزیزان این راه را ادامه دهیم.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

ارزان ترین حمل بار و اثاثیه از تهران به تبریز و دیگر شهرها

حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به تبریز هم یکی از سرویس هایی می باشد که گروه باربری نتسان حداقل در هفته چند سرویس دارد. همین تعداد بالای سرویس ها باعث شده است که رانندگان باربری و موسسه حمل و نقل نتسان کاربلد کار شوند.

حتما می دانید به جز کاربلد بودن راننده باید کارگرانی که وظیفه چیدن اسباب و اثاثیه را در داخل کامیون و ماشین دارند بسیار حرفه ایی باشند تا در طول مسیرهای طولانی احیانا دچار حادثه نشوند. در ادامه بیبشتر در مورد مسیر تهران به تبریز صحبت خواهیم کرد.

گاهی در زندگی افراد وقایعی رخ می دهد که آنها مجبورند خواسته یا ناخواسته از شهر و دیار خود رخت بر بسته و به شهری دیگر برای زندگی حمل بار و اثاث داشته باشند. در این مواقع اگر این وقایع ناخواسته و غیر منتظره اتفاق بیفتند فرد دچار استرس و نگرانی بیشتری خواهد شد. زیرا آمادگی اثاث کشی آن هم به شهری دیگر را از قبل نداشته است.

برای این که از استرس و نگرانی خود بکاهید و آنرا حتی به صفر برسانید بهتر است با یک شرکت باربری مطمئن و ایمن همکاری خود را آغاز نمایید. گروه باربری نتسان با تجربه مفید در زمینه حمل بار - حمل اثاث منزل - کالای اداری – اثاث کشی – کالای منزل – وسایل سنگین – وسایل پزشکی – وسایل الکترونیکی و ... گزینه مناسبی برای شما خواهد بود تا نگرانیهای خود را کاهش داده و حتی آنرا به صفر برسانید.

حال فرض می کنیم از شهر تهران قرار است به شهر تبریز حمل بار و اثاثیه داشته باشیم. برای این منظور مسیرهای مختلفی وجود دارد. اما بهترین مسیر این است که شما ابتدا وارد بزرگراه شیخ فضل الله شوید و سپس مسیر خود را تا شهر کرج ادامه دهید. این مسیر 631 کیلومتر است که حدود 7 ساعت طول خواهد کشید. سپس مسیر را ادامه داده تا به شهر قزوین برسید. در ادامه راه شما به شهر زنجان خواهید رسید و با طی مسافتی وارد شهر تاریخی تبریز خواهید شد.

انتخاب فصل سال برای باربری و حمل بار به تبریز بسیار مهم است. چون جاده منتهی به تبریز مخصوصا در زمستان بسیار سرد بوده و بارش های پربرف گزارش شده است. برای نمونه شهر زنجان به عنوان شهری فرا سرد شناخته می شود. اوضاع جوی و شرایط اقلیمی منطقه بر حسب پستی و بلندی ها سخت متغیر است.

بطور کلی ارتفاعات دارای آب و هوای سرد کوهستانی، زمستانهای پر برف و سرد و در تابستان معتدل و خشک می باشد. که خود همین بارشها به صورت برف ممکن است مسدود شدن جاده ها و یخبندان ها را به دنبال داشته باشند که رانندگان را دچار دردسر خواهند نمود. از طرفی دیگر ممکن مه گرفتگی در جاده وجود داشته باشد که این مه غلیظ موجب کاهش دید افقی رانندگان در برخی محورهای استان زنجان خواهد شد .

یک راننده خوب باید قبل از اینکه با بارش های شدید برف و باران روبرو شود، تمهیدات لازم را برای ماشین و خودروی خود انجام دهد. شما باید تمام کارهای از قبل پیش بینی شده را انجام دهید تا در هنگام برف و یخبندان از بروز سوانح ناگوار جلوگیری کنید. باید رانندگان محترم در نظر داشته باشند اگر در فصل زمستان مجبور به حمل بار و اثاثیه هستند از لاستیک های برای وسیله نقلیه خود استفاده نمایند که دارای آج درشت است تا احتمل سر خوردن ماشین کاهش یابد و حوادثی رخ ندهد که بار و اثاث آسیب ببینند.

رانندگان ما در نتسان به خوبی می دانند که رانندگی در برف و یخ نیاز به تمرکز و دقت بالای راننده به جاده و دیگر ماشین ها دارد. و با عایت نکات ایمنی احتمال آسیب به بار و اثاثیه و خرده بار کاهش یافته و موجب رضایت مشتری خواهد شد. با نتسان آسوده خاطر باشید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

حمل بار و اثاثیه از تهران به گیلان با قیمت ویژه

در این مطلب می خواهیم بگوییم که برای حمل بار , اثاثیه ,خرده بار و اسباب کشی از شهر تهران به گیلان و سایر شهرهای همجوار چه نکاتی را باید رعایت کرد. اصلا مسافت چه قدر می باشد و چند مسیر خوب و مناسب جهت حمل بار بین تهران و گیلان وجود دارد و اینکه هرکدام از این مسیرها چند ساعت می باشد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

اجازه دهید قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم کمی در مورد الزامات یک باربری و موسسه حمل بار خوب مختصر توضیح دهیم. یک موسسه باربری خوب باید 1- نرخ تعرفه بسیار مناسب داشته باشند 2- رانندگان کاربلد و راه بلد برای حمل اثاثیه و بار بین شهری و درون شهری داشته باشند 3- بارچین حرفه ایی داشته باشند تا خوب وسایل را بچینند 4- کارگران متخصص داشته باشند تا بتوانند بدون آسیب دیدگی وظیفه حمل و جابجایی وسایل و اثاثیه را بین طبقات انجام دهند.

4 خواسته بالا حداقل انتظار مشتریان از باربری منتخب خود می باشد اما در کنار موارد فوق سایر موضوعات مطرح هست مانند : بارنامه معتبر برای مسیرهای بین جاده ایی – بیمه اسباب و اثاثیه و بار – توانایی حمل بدون آسیب دیدگی وسایل سنگین و ... می باشد.

باربری نتسان به عنوان یکی از موفقترین باربری های کشور در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و روزانه تعداد زیادی سرویس مختلف درون شهری و بین شهری و مخصوصا از مبدا تهران به گیلان دارد. باربری نتسان با افتخار اعلام می نماید که تا  70% تخفیف ویژه در خدمت هموطنان عزیز می باشد. 

اما در مورد مسیر تهران به گیلان و شهرهای همجوار بیشتر بدانیم :

مسیر اول از تهران به گیلان و رشت : این مسیر مستقیم ترین و مرسوم ترین مسیر می باشد کافیست از شهر تهران به سمت کرج حرکت نماییم و سپس به قزوین و بعد عبور از تعداد شهر کوچک به استان گیلان و رشت میرسیم . این مسیر 327 کیلومتر می باشد که حدود 4 ساعت زمان لازم دارد.

مسیر دوم : از تهران به سمت شهریار و سپس به صفادشت ودر ادامه مسیر به بوئین زهرا خواهیم رسید و بعد به سمت قزوین حرکت خواهیم کرد و ادامه مسیر مشابه مسیر اول می باشد. این مسیر 360 کیلومتر و حدود 5 ساعت زمان خواهد برد.

مسیر سوم که خیلی مرسوم نیست مگر در زمان هایی که مسیر اول و دوم ترافیک و یا مسدود باشد قابل تردد می باشد از تهران به سمت رباط کریم حرکت خواهیم کرد و به سمت شهرک صنعتی کاوه حرکت میکنیم و سپس تغییر مسیر داده به سمت بوئین زهرا حرکت می نماییم و ادامه مسیر مانند مسیرهای قبلی می باشد. این مسیر 430 کیلومتر می باشد و حدود 5:30 دقیقه زمان خواهد برد.

ما در باربری نتسان بعد از سالها حمل کالا و اثاثیه در مسیر تهران به گیلان و رشت و سایر شهرهای همجوار قویا توصیه می نماییم از مسیر شماره یک حرکت نمایید با این شرط که حتما به خاطر داشته باشید تمام مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی معمولا دارای بارندگی می باشد و نکات مربوطه از جمله داشتن چادر ضدآب برای وانت بار ها ضروری می باشد. و خاورها ترجیحا مسقف باشد.

باربری نتسان را معتمد خود بدانید و آسودخاطر بدون هیچ گونه نگرانی بار خود را به ما بسپارید و در مقصد از ما سالم تحویل بگیرید. مفتخریم تا امروز حتی یک مورد حاشیه در کارمان وجود نداشته است. نظرات مشتریان ما کاملا این موضوع را نشان میدهد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

حمل بار و اثاثیه از مشهد به سیستان و بلوچستان با بهترین خدمات و تخفیف ویژه

اگر می خواهید از شهر مشهد به سیستان و بلوچستان اثاث کشی نمایید یا می خواهید با توجه به جایگاه این استان کالا و محصولات خود را ارسال نمایید یا حتی خرده بار دارید و می خواهید به هر شهری از شهرهای استان سیستان و بلوچستان از مبدا مشهد و یا تهران ارسال نمایید ما به شما پیشنهاد استفاده از باربری نتسان را می دهیم اگر سوال نمایید چرا اینگونه پاسخ می دهیم:

1- رانندگان ما به خوبی مسیر مشهد به تمام شهرهای استان سیستان و بلوچستان آشنایی و اشراف کامل دارند.
2- مجموعه باربری و حمل و نقل بزرگ نتسان سالهاست که در این مسیر یعنی مشهد به سیستان و بلوچستان کالا - محصول و اسباب منزل و اداری جابجا نموده است و قطعا این تجربه بین شهری بالا میتواند به شدت در آسودگی خاطر شما مفید باشد.
3- ما اعتقاد داریم بهترین و آسوده خاطرترین اثاث کشی و یا حمل بار زمانی محقق می باشد که کارگران متخصص کالا ها و محصولات را در ماشین بچینند که این کار مهم را موسسه نتسان به جهت داشتن کارگران متخصص به خوبی انجام می دهند.

بسیاری از ما تجربه ای از اسباب کشی در زندگی خود داشته ایم و می دانیم که این موضوع چقدر کار سختی است. اسباب کشی تقریبا برای همه ما تجربه ای جالب اما پروسه ای پر استرس و سخت محسوب می شود. مهم نیست از یک سو به سمت دیگر خیابان باشد و یا از شهری به شهر دیگر.  در بیشتر موارد تا اسم اثاث کشی به گوشمان می خورد گویی تمام نگرانی های دنیا بر سر ما خراب می شود. اما باید گفت چاره ای جز این کار نیست و واقعا زمانی که مجبور به اسباب کشی باشید باید حتما این کار خسته کننده را به پایان برسانید. اما این موضوع زمانی نگران کننده تر می شود که قرار است از شهری به شهر دیگر حمل اثاث و بار و یا خرده بار داشته باشید. به علت طولانی بودن مسیر تمامی نکاتی که باید در اثاث کشی رعایت می کردید حساس تر شده و باید با دقت بیشتری به آنها جامه عمل بپوشانید.

اگر می خواهید با مفهوم خرده بار آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید. برای درک صحیح مفهوم خرده بار تصور کنید شما می خواهید یک محموله باری شامل چند بسته را به شهر دیگری ارسال کنید، بار شما کمتر از آن است که بتواند یک کامیون یا خاور و یا حتی وانت را پر کند بنابراین وقتی با شرکت باربری هماهنگ می کنید شرکت مورد این بار را با خرده بار های دیگر یک جا بار زده و به مقصد می فرستد.

حال فرض کنید از شهر مشهد به استان سیستان و بلوچستان حمل بار و اثاث و یا خرده بار دارید. با توجه به مسافت طولانی که در پیش دارید بهتر است نسبت به شرایط جاده ها آشنایی کامل داشته باشید. این مسیر  954 کیلومتر است که حدود 15 ساعت طول خواهد کشید. شما از مشهد حرکت کرده و به تربت حیدریه می روید. سپس به سمت شهر گناباد راهی خواهید شد. و پس از آن از قائن و بیرجند عبور خواهید کرد. و سپس به نهبندان می رسید و پس از گذر از چند منطقه دیگر به استان سیستان و بلوچستان خواهید رسید. که مقصد شما خواهد بود.

شاید بسیاری از افراد فکر می کنند که استان سیستان و بلوچستان دارای هوای گرم و بارندگی کم است. اما در سال بارندگی گاه موجب ایجاد سیل و خسارت شدید می‌گردد ولی در صورت مهار سیلابها امکان توسعه کشت افزایش می‌یابد. در جاده منتهی به سیستان در خراسان جنوبی در مواقع خاصی از سال دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند و رانندگان محترم باید در هنگام حمل بار - اثاثیه - خرده بار و همچنین کالاهای سنگین و... دقت کافی را لحاظ بفرمایند تا از ایجاد حادثه جلوگیری نمایند.

در هر صورت استفاده از شرکت های باربری معتبر و مطمئن به شما در حمل بار به شهرستان کمک شایانی خواهد نمود. گروه باربری نتسان آماده همکاری با شما عزیزان هموطن در حمل بار، اثاثیه ، خرده بار ، بارهای صنعتی ، پزشکی ، تجاری ، اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی از مشهد به سیستان و بلوچستان یا هر نقطه از میهنمان می باشد. با نتسان آرامش را تجربه نمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

  • نتسان نتسانی