باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به اراک و تمام شهرهای استان اراک در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به اراک توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود.
باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .
باربری مشهد به اراک - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به اراک - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333 تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

کلمات کلیدی

باربری مشهد

حمل بار مشهد

باربری مشهد به تهران

حمل بار از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به تهران

خاور از مشهد به تهران

حمل اثاثیه منزل از مشهد به تهران

نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور

ارسال از مشهد به تهران

حمل بار با وانت

بار از مشهد به تهران

حمل لوازمات اداری از مشهد به تهران

خاور از مشهد به کرج

باربری از مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به کرج

باربری و حمل بار و اثاث از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به کرج

ارزانترین باربری مشهد به کرج

حمل اثاثیه از مشهد به تمام نقاط کشور

حمل بار از مشهد به تبریز

حمل لوازمات اداری از مشهد به کرج

حمل اثاثیه منزل از مشهد به کرج

حمل کالا از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تمام نقاط کشور

کرایه از مشهد به تهران

ارسال از مشهد به کرج

حمل اثاث از مشهد به تهران

خدمات بار از مشهد به تهران استعلام بار از مشهد به تهران

۳۶ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حمل بار تا 70% تخفیف انواع خاور کامیونت باربری مشهد تهران

یکی از ابزارهایی که یک باربری موفق مانند باربری نتسان را از سایر باربری ها متمایز می نماید تنوع گسترده از ماشین های موجود در باربری می باشد که در این میان انواع خاور و کامیونت در کنار وانت  بارها و ... بسیار ضروری می باشد. در این مقاله میخواهیم در مورد وجود صدها نوع از انواع خاور و کامیونت در باربری مشهد و باربری تهران با نام تجاری نتسان مطالب را عرض نماییم.

ابتدا عرض می نماییم که باربری نتسان حدود یک دهه قبل در شهر مشهد و تهران تاسیس شده است و اکنون به عنوان ارزانترین باربری در مشهد و تهران شناخته شده می باشد. اما قبل از پرداختن و معرفی اکیپ های آماده به سرویس دهی باربری نتسان اجازه میخواهیم از خاور و کامیونت تعریفی مناسبی را ارائه نماییم.

خاور و یا کامیونت به کامیونهایی کوچک و اندکی بزرگتر از وانت که دارای دو محور و شش چرخ باشند گفته میشود که با توجه به محدودیت های ترافیکی و بزرگ شدن شهرها و نیاز روزانه کشور به جابجایی سریع و حجم بار ما بین خودروی وانت و کامیون طرفداران و درخواست کنندگان کامیونت زیاد می باشند.

خاور و یا کامیونت خودرویی در درجا بندی سنگین با توانایی حمل بارهایی تا وزن های 2 تن ،3 تن ، و 4 تن و ابعاد بار مختلف که بزرگترینش 5.80 در 2.70 میباشد که برای جابجایی بارهای مختلف میتوان از این نوع ماشین حمل بار در مشهد و تهران استفاده کرد .

خاورها انواع مختلف دارند قدیمی ترها که خاورهای بنز 608 ویا 808 و جدیدتر هم که کامیونت های ایسوزو و باتسان و جک و غیره میباشند گروه باربری نتسان انواع خاورهای مسقف و روباز را برای ارسال و حمل کالای شما از جمله اثاثیه منزل ، صنعتی و پالتی ، تجاری و اداری ، حمل لوازم پزشکی و دستگاهها ، لوازم بانکی و خودپرداز  و انواع مختلف بار به حضور شما معرفی و ارائه می نماید ما مفتخریم تا با یک ناوگان قدرتمند و به روز در خدمت شما عزیزان در مشهد و تهران باشیم .

گروه باربری نتسان احترام و رعایت مشتری مداری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده است به طوری که کلیه خاورها و کامیونت های باربری مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل هر گونه کالا و اثاثیه شما نیاز است می باشد از جمله : طناب ، پلاستیک ، چادر ، پتو و ... می باشد و در کنار لوازم جانبی فوق وجود خاورهای مدل بالا و همچنین کامیونت های با جدیدترین مدل ها در جهت جلب رضایت مشتری تدارک دیده شده است. اکنون که با تعریف و توانایی حجم بار هر کدام از خاورها  و کامیونت ها آشنا شدید اجازه دهید اکیپ های باربری نتسان را معرفی نمایید.

باربری تهران و باربری مشهد که وظیفه حمل هرگونه بار و اثاثیه از شهر تهران و شهر مشهد به سراسر کشور را به عهده دارند دارای بیش از 100 عدد از انواع خاور و کامیونت می باشد که به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز در شهر مشهد و تهران می باشد. تمامی انواع مدل های خاور و کامیونت در اختیار باربری نتسان می باشد و شما هموطن عزیز میتوانید هرنوع بار خود را جهت حمل مطمئن و بدون دغدغه در اختیار گروه باربری مشهد و باربری تهران قرار دهید.

تخصص باربری نتسان در تامین انواع خاور مسقف – روباز – پهلوبازشو و ... می باشد که قادر هست انواع متنوع از کالا و اثاثیه را حمل و جابجا نماید از جمله 1-حمل کالای حساس الکترونیکی و پزشکی 2- حمل لوازم اداری و صنعتی 3- حمل اثاثیه منزل و ...

بی شک تاکنون هیچ باربری در شهر مشهد و هیچ باربری در شهر تهران نتوانسته است چنین ناوگان بزرگی از انواع خاور و کامیونت را در اختیار داشته باشد تا بتواند با ارزانترین قیمت و با کیفیت ترین حالت ممکن سرویس دهی نماید.

با توجه به گسترده بودن و تنوع گسترده باربری نتسان در داشتن انواع مختلف خاور و کامیونت مدیران باربری نتسان توصیه اکید می نمایند یک بار هم که شده جهت حمل بار و اثاثیه خود از باربری مشهد و یا باربری تهران استفاده نمایید ما به قیمت پایین و کیفیت بالای سرویس های خود اعتقاد راسخ داریم به همین جهت مطمئن هستیم که شما مشتری دائم ما خواهید شد.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد بزرگترین و ارزانترین باربری مشهد 70% تخفیف ویژه

اگر می خواهید با ارزانترین باربری مشهد آشنا شوید. اگر می خواهید با کیفت ترین باربری مشهد را بشناسید اگر میخواهد بدانید په چیزی باعث شده است که باربری مشهد در کمتر از یک دهه توانسته است به عنوان ارزانترین باربری در مشهد و ایران شناخته شود لطفا و حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

قبل از آنکه در مورد علل و دلایل موفقیت باربری مشهد به طور کامل و تفضیلی توضیح دهیم اجازه میخواهیم در مورد تاریخچه باربری مشهد به سراسر کشور بیشتر اطلاعات خدمات شما عزیزان ارائه دهیم چراکه آشنایی از تاریخچه گروه باربری مشهد که با نام نتسان معروف می باشد می تواند بیشتر به درک اینکه چرا این باربری توانسته در بین مردم و همشهریان عزیز اینگونه مورد اعتماد و مقبولیت قرار گیرد کمک نماید

تقریبا یک دهه قبل باربری مشهد و باربری تهران با نام تجاری نتسان در دو کلان شهر مشهد و تهران پایه گذاری شد. اما یک تفاوت بسیار عمده  و اساسی در تاسیس این باربری با سایر شرکت های باربری در سراسر کشور داشت و آن این بود که مدیران این مجموعه اهداف و چشم انداز برای سالهای آینده این باربری تعیین کردن که در ادامه این اهداف معرفی خواهدشد چراکه اعتقاد بر این بود که باربری نتسان در مشهد و تهران باید تفاوت بنیادی در سرویس دهی با سایر باربری ها داشته باشد.

اما دو هدف تعیین شده برای این باربری عبارت بود:

1- باربری مشهد و باربری تهران باید در بین تمام باربری های سراسر کشور ارزان ترین باشد.

 2- باربری مشهد و باربری تهران باید با کیفیت ترین سرویس دهی را در بین تمام باربری های کشور داشته باشد.

اکنون که با دوهدف اصلی این باربری آشنا شدید در ادامه هرکدام از موارد فوق را کامل توضیح خواهیم داد اما قبل از آن لازم می دانیم مقدمه ایی را در مورد باربری ها به عنوان اطلاعات عمومی مطرح نماییم

باربری ها در تمام سطح کشور در حقیقت واسطه بین رانندگان که دارای ماشین حمل بار مانند خاور – نیسان – کامیون و ... هستند و مشتریانی می باشند که نیازی به ماشین جهت حمل بار – خرده بار و اثاثیه  دارند. تقریبا برای تمام باربری ها این تعریف صادق می باشد.البته گاها باربری های مانند نتسان هستند که خود دارای تعداد زیادی ماشین می باشد که در اختیار رانندگان مورد اعتماد قرار میدهند اما همچنان از بیرون از مجموعه نیاز به ماشین جهت پوشش سرویس دهی می باشند .

حال نحوه کسب درامد باربری ها به این شکل می باشد: برای هر مشتری که به راننده معرفی میشود باربری درصدی به اصطلاح پورسانت یا کمسیون برمیدارد که البته این پورسانت در بین باربری های مختلف کاملا متفاوت می باشد و گاهی تا دوبرابر تفاوت وجود دارد. این پورسانت برای مجموعه باربری بسیار مسئولیت ایجاد میکند چراکه اصولا مشتری باربری را می شناسد و به اعتبار باربری می باشد که بار و اثاثیه خود را در اختیار راننده قرار میدهد.

حال که با نحوه کسب درامد باربری ها آشنا شدید اجازه دهید به شما بگوییم چرا باربری نتسان که در مشهد به عنوان باربری مشهد شناخته شده است و در تهران به عنوان باربری تهران معروف می باشد توانسته است به عنوان ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری در ایران شناخته شود.

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس نیسان از شهر مشهد به تهران 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از تهران به مشهد داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هردو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

2- با توجه به توضیحی که قبلا داده شد مبنی بر نحوه درآمد باربری ها, باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.  

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه عظیم نتسان مدت هاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند.

در پایان به تمامی همشهریان عزیز در شهر مشهد توصیه می نماییم حتما یک بار هم که شده جهت حمل بار و اثاثیه خود از باربری مشهد با نام تجاری نتسان استفاده نمایید قول می دهیم مشتری دائم ما خواهید شد.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

بزرگترین و ارزانترین باربری تهران زاهدان تا 70% تخفیف 

باربری تهران به زاهدان هرگونه کالای منزل و اداری و اثاثیه و اسباب کشی هموطنان عزیز را از شهر تهران به زاهدان و سایر شهرهای استان سیستان و بلوچستان از جمله : زابل ایرانشهر چابهار سراوان خاش نیک‌شهر کنارک میرجاوه قصرقند فنوج مهرستان زهک پیشین دوست محمد اسپکه و ...  را تا 70% تخفیف حمل , جابجا و ارسال می نماید همراه بار بارنامه معتبر و بیمه نام معتبر در اسرع وقت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته.

یکی از موفق ترین و ارزانترین باربری های بین شهری و درون شهری در تهران و مشهد مخصوصا مسیر تهران به زاهدان و استان سیستان و بلوچستان باربری نتسان می باشد. در این مطلب سعی داریم کمی بیشتر در زمینه حمل بار , اثاثیه , خرده بار منزل و اداری توسط باربری نتسان صحبت نماییم و همچنین در مورد تاریخچه این شرکت باربری و حمل و نقل مطالبی را عرض نماییم.

موسسه حمل بار شهری و بین شهری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در دو شهر تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود .مدیران گروه باربری نتسان بعد از تاسیس این شرکت تصمیم گرفتن برای آینده شرکت و جایگاهی که این محموعه باید در طی 5 سال آینده داشته باشد , چشم انداز و اهدافی را ترسیم نمایند لذا دو تصمیم مهم و اساسی از همان ابتدا گرفته شد. که در ادامه این دو تصمیم به صورت کامل شرح داده خواهد شد. 1-می بایست تا 5 سال آینده باربری نتسان ارزانترین باربری ایران شناخته شود 2- نتسان باید در کمتر از 5 سال آینده بتواند حداکثر اعتماد را در بین هموطنان عزیز و تولیدی ها و صاحبین کسب و کار از آن خود نماید.

ما با افتخار امروز اعلام میداریم که خیلی سریعتر از آنچه که برنامه ریزی نموده بودیم به اهداف خود رسیدیم اما سوالی که همواره از مدیران و دست اندرکاران گروه باربری نتسان می شود این می باشد که چگونه توانسته اید در این مدت کوتاه به این جایگاه برسید؟چرا که هم اکنون باربری نتسان به عنوان ارزانترین باربری در ایران و مخصوصا در فضای مجازی شناخته شده می باشد.

در ادامه تصمیم داریم در مورد دلایل این موفقیت ها مطالب را بیان نماییم تا مشتریان عزیز کاملا با اطمینان خاطر نسبت به دریافت سرویس از ما افدام نمایند. چرا که باربری نتسان همواره خود را متعهد می داند که بایستی اصل را بر رعایت حق مشتری دانست و تا به امروز همواره تلاش گسترده ایی نموده است تا بتواند در مسیر خواسته های به حق مشتریان خود مخصوصا کاهش قیمت کرایه و افزایش کیفیت قدم بردارد.

همانطور که گفته شده امروز باربری نتسان به عنوان ارزانترین باربری در ایران در حال انجام سرویس دهی در شهر تهران و مشهد می نماید. کرایه – تعرفه – نرخنامه و قیمت پایین این باربری اکنون بر کسی پوشیده نیست اما چرا؟

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به زاهدان می رود مسیر بازگشت از زاهدان را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیح دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود. 

آری همانطور که ملاحظه فرمودید نتسان روزها و شبها سخت تلاش کرده است تلاشی با برنامه ریزی دقیق, تا بتواند امروز به این اعتبار و موفقیت دست یابد . مدیران مجموعه باربری تهران به زاهدان که یکی از مسیرهای پرتردد این باربری می باشد توصیه می نماید حتما در صورت نیاز به حمل بار و اثاثیه با ما تماس برقرار نمایید. ارزانترین و با کیفیت ترین را از ما بخواهید.

اما برای حمل بار و اثاثیه از تهران به زاهدان شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید. جزئیات مسیر در تصویر شاخص موجود می باشد.

مسیر 1     1496 کیلومتر     15 ساعت و 45 دقیقه
مسیر 2     1588 کیلومتر     17 ساعت و 32 دقیقه
مسیر 3     1599 کیلومتر     17 ساعت و 47 دقیقه

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تا70% تخفیف حمل بار اثاثیه منزل تهران زنجان خاور نیسان کامیون 

باربری تهران به زنجان و شهرهای ابهر – خرمدره - قیدار – هیدج - صایین‌قلعه - آب‌بر و سایر شهرستان های این استان با نام تجاری نتسان یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری مستقر در دو کلان شهر تهران و مشهد می باشد.

باربری نتسان حدود یک دهه قبل در بازار حمل و نقل تهران و مشهد قدم نهاد و در طی یک دهه فعالیت خود توانسته است گام های اساسی و مهمی را در صنعت حمل و نقل کشور اجرا نماید. موسسه باربری نتسان با شعار ارزانی و کیفیت سرویس دهی بالا برای همه هموطنان عزیز فعالیت خود را آغاز نمود.

از جمله نکاتی که لازم میدانیم در مورد باربری تهران به زنجان که زیر مجموعه گروه باربری نتسان می باشد را بیان نماییم این می باشد که دارای ده ها اکیپ آماده سرویس دهی به صورت شبانه روزی در شهر تهران و مشهد می باشد که خود باعث شده است که همواره در تمامی ساعات شبانه روزی اجازه ماندن بار و اثاثیه مردم عزیزمان روی زمین را ندهد.

این باربری هم اکنون دارای بیش از صدها کارگر دوره دیده و بارچین های بسیاری حرفه ایی می باشد و در کنار آنان نیز رانندگان بسیار کاربلد می باشد که هم مسیرهای درون شهری را به خوبی مسلط می باشند و از همه مهمتر مسیرهای بین جاده ایی و بین شهری را به خوبی بلد می باشند. چرا که همه ما به خوبی میدانیم در اسباب کشی و یا جابجایی اثاثیه و خرده بار و هرگونه بار دیگر در بین جاده ها وجود رانندگان مطمئن و راه بلد ضروری می باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در باربری های بین جاده ایی از جمله مسیر تهران به استان زنجان این می باشد که بایستی بار به صورت اصولی و با روش های صحیح چیده شود. چراکه دوری مسافت و وجود جاده های پر پیچ و خم باعث خواهد شد که در صورت عدم چیدمان صحیح, به بار آسیب برسد.

وجود بارچین های بسیار حرفه ایی و دوره دیده و با تجربه باعث شده است که در تمام دوران فعایت باربری نتسان حتی یک مورد قصور به این مجموعه گزارش نشود که این خود باعث افزایش و همچنین اعتماد بیش از پیش همشهریان و هموطنان عزیز به باربری نتسان شده است که البته ما آن را وظیفه ذاتی خود میدانیم.

اما همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شده باربری نتسان هم اکنون به عنوان ارزان ترین و معتبرترین باربری در شهرهای تهران و مشهد شناخته شده است حال سوالی که همواره از این مجموعه می شود این می باشد که این حجم بالای از محبوبیت و مقبولیت در طی تنها یک دهه فعالیت از کجا به دست آمده است و براساس چه فرمول و سناریو تا این اندازه سرویس ها زیر قیمت (نرخنامه – کرایه) سایر باربری ها می باشد؟
در ادامه رعایت 3 اصل اساسی که باعث شده است این مجموعه به این موفقیت های بزرگ دست یابد را اشاره خواهیم نمود:

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به زنجان می رود مسیر بازگشت از زنجان را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیح دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه عظیم نتسان مدتهاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند. تلاش و پشتکار شبانه روزی باعث شده است که این مجموعه روز به روز بیشتر پیشرفت کند و مورد اعتماد هموطنان عزیز قرار گیرد.

اما برای حمل بار اثاثیه و اسباب کشی از تهران به زنجان شما می توانید از 3 مسیر استفاده نمایید. مسیر در تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد.

مسیر 1     333 کیلومتر     3 ساعت و 37 دقیقه
مسیر 2     327 کیلومتر     4 ساعت و 18 دقیقه
مسیر 3     395 کیلومتر     4 ساعت و 37 دقیقه

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری مشهد اراک-ارزان ترین تعرفه و کرایه حمل بار اثاثیه خاور نیسان

باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان یکی از ارزان ترین و بزرگترین باربری های حال حاضر در مشهد و تهران می باشد. باربری مشهد به استان مرکزی و شهرهای اراک-ساوه-خمین- محلات-دلیجان-کرهرود- شازند-مأمونیه-تفرش-مهاجران-سنجان و کمیجان تعدادی زیادی سرویس از مبدا مشهد و تهران دارد و در حقیقت یکی از پرترددترین مسیرهای حمل بار و اثاثیه از مشهد می باشد.

در این مطلب تصمیم داریم کمی در مورد مسیر مشهد به استان مرکزی و شهرهای بزرگ این استان مطالبی را عرض نماییم اما قبل از آن اجازه میخواهیم باربری نتسان و تاریخچه آن را با یکدیگر مرور نماییم.

حدود یک دهه قبل موسسه حمل و نقل باربری نتسان با همت و تلاش زیادی همزمان در شهر مشهد و تهران  آغاز به کار نمود . از همان ابتدای شروع به کار باربری نتسان تلاش نمود تا در دو موضوع خود را در بین باربری های دیگر متمایز نماید که عبارت بود از : 1- کمترین تعرفه و نرخنامه حمل هرگونه بار و اثاثیه در درون شهری و مخصوصا بین شهری  2- بالاترین سطح ارائه خدمات و سرویس با بهترین کیفیت-سرعت و دقت در بین تمام باربری های سراسر ایران.

بنابراین تمام تلاش مدیران این مجموعه به این دو مسئله مهم معطوف شد که همزمان باید در حداقل زمان ممکن نتسان به عنوان ارزان ترین باربری در ایران شناخته شود و از سوی دیگر می بایستی آوازه این موسسه به عنوان با کیفیت ترین گروه باربری در ایران به گوش همگان مخصوصا  هموطنان عزیزمان در شهر مشهد و تهران برسد. 

امروز با افتخار اعلام میداریم که ما به این مهم در طی کمتر از یک دهه دست یافتیم امروز ما در فضای مجازی با نام بزرگتری - با کیفیت ترین و ارزان ترین باربری شناخته شده هستیم اثبات این ادعا اصلا کار سختی نیست و به راحتی در جستجوهای اینترنتی میتوانید درست بودن این ادعا  را مشاهده نمایید.

امکانات و ماشین های متنوع در کنار رانندگان و کارگران دوره دیده و بارچین های ماهر باعث شده است که این مجموعه بسیار منظم باشد و تمامی فرآینده بسته بندی اثاثیه بار و خرده بار را به صورت اصولی و درست انجام دهد. انواع ماشین های سبک مانند وانت بار- نیسان در کنار ماشین های سنگین خاور مسقف-تریلی-کامیون و ده چرخ باعث شده است که هرنوع نیاز مشتری در جهت حمل بار برآورده شود. اما در ادامه میخواهیم دلایل کاهش قیمت – نرخنامه – کرایه و تعرفه این باربری را نسبت به سایر باربری ها بیان نماییم.

اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از مشهد به اراک می رود مسیر بازگشت از اراک را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

همانطور که ملاحظه می نمایید مدیران باربری نتسان کاملا با برنامه ریزی دقیق و اصولی توانسته اند به این شهرت بزرگ یعنی ارزان ترین باربری در ایران دست پیدا کنند. از طرفی این موسسه با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان خود و جویا شدن میزان رضایتمندی آنها از سرویس و خدمات دریافتی سعی نموده اند تا ایرادات احتمالی را گرفته و سعی در بهبود خدمات دهند که این در نوع خود مهم و بی نظیر می باشد.

اما در مورد مسیر مشهد به اراک و یا کلا استان مرکزی همانطور که در ابتدا اشاره شد یکی از شلوغ ترین سرویس هایی می باشد که همواره در طول هفته به این استان ارسال میشود بنابراین خوب هست که مسیر بین مشهد و اراک را بیشتر بشناسیم:

جهت هرگونه حمل و جابجایی بار و اثاثیه از شهر مشهد به اراک و بر عکس 1 مسیر وجود دارد که در تصویر شاخص همین مقاله قابل مشاهده است:

مسیر 1     1091 کیلومتر     11 ساعت و 29 دقیقه

در پایان بار دیگر اعلام می نماییم که قطعا باربری نتسان ارزان ترین و منصفانه ترین سرویس را جهت هرگونه  حمل بار و خرده بار در اختیار شما قرار خواهد داد. حمایت شما باعث خواهد شد همچنان در مسیر کاهش قیمت ها قدم برداریم.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری منتخب تهران بجنورد تا70%تخفیف حمل اثاثیه منزل اداری

باربری نتسان با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی در شهر تهران و مشهد اعلام آمادگی می نماید که قادر می باشد زیر قیمت تمام باربری های تهران ومشهد محموله و اثاثیه شما را در دورن شهری و بین شهری حمل و جابجا نماید.

گروه باربری تهران بجنورد زیرمجموعه ایی از باربری نتسان می باشد که روزانه تعداد زیادی سرویس در این مسیر انجام میدهد که نشان دهنده محبوبیت و مقبولیت این باربری در بین همشهریان عزیز در شهر تهران می باشد. موسسه باربری نتسان همواره تلاش نموده است تا بهترین کیفیت سرویس دهی را برای هموطنان عزیز تدارک ببیند و از طرفی با کاهش سود خود از مشتریان حمایت نماید تا با ارزان ترین قیمت بار خود را ارسال و جابجا نماید.

داشتن ده ها اکیپ آماده به کار و متخصص در حمل و جابجایی بار – چیدمان بار و رانندگان مطمئن و دوره دیده باعث شده است که به شدت بر کیفیت کار افزوده شود حمل هرگونه بارهای منزل و اثاثیه  سبک و سنگین تخصص ماست مانند گاوصندوق-پیانو-بوفه های قدیمی – یخچال ساید بای ساید و...

اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به بجنورد می رود مسیر بازگشت از بجنورد را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

همانطور که ملاحظه فرمودید باربری نتسان اگر امروز به این چنین جایگاه و محبوبیتی در بین همشهریان عزیز در شهر مشهد و تهران رسیده است به این دلیل بوده است که همواره اصل مشتری مداری یعنی رضایت مشتری را ملاک قرار داده است. با افتخار اعلام می نماییم در تمام این سالها حتی یک مورد کوتاهی و قصور از سمت مشتریان به مدیران مجموعه گزارش نشده است.

یکی از دلایل اصلی اعتماد هموطنان عزیز در شهر تهران و مشهد به این باربری ارائه تصویر شفاف از عملکرد این مجموعه بوده است باربری درون شهری و بین شهری نتسان از بدو تاسیس با این شعار که به دنبال کاهش هزینه ها و تعرفه سرویس دهی می باشد همواره تلاش نموده حاشیه سود دهی خود را به حداقل ممکن برساند تا بتواند این موضوع که مدیران مجموعه عزم جدی در جهت کاهش نرخنامه را دارند به مشتریان منتقل نمایند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و مورد توجه هموطنان عزیز قرار گرفت.

باربری نتسان به خوبی توانسته است رابطه خود را با تولید کنندگان و صنعتگران در امر جابجایی محصولات و تولیدات این عزیزان حفظ نماید و در همه ساعات شبانه روز در حمل هرگونه بار خرده بار محصولات - مواد اولیه – تجهیزات حساس الکترونیکی - پزشکی و خلاصه هر نوع کالای سبک و سنگین اعلام آمادگی نموده است.

حمل کالاهای سنگین چه کالای سنگین منزل و چه کالای سنگین اداری نیازمند ابزارها و تجهیزات مخصوص و مهارت ویژه می باشد که باربری نتسان توانسته است با تدارک نیروهای متخصص و تجهیزات خاص, جابجایی وسایل سنگین در بین طبقات را به خوبی انجام دهد و مورد تایید مشتریان قرار گیرد.

اما جهت هرگونه حمل و جابجایی بار و اثاثیه از شهر تهران به بجنورد و برعکس 3 مسیر وجود دارد که در تصویر شاخص همین مقاله قابل مشاهده است:

مسیر 1     724 کیلومتر     8 ساعت و 37 دقیقه
مسیر 2     730 کیلومتر     9 ساعت و 6 دقیقه
مسیر 3     722 کیلومتر     10 ساعت و 15 دقیقه
رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را توصیه می نمایند.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

بزرگترین و ارزان ترین باربری مشهد همدان وانت نیسان خاور مسقف

 اگر دنبال ارزان ترین و بزرگترین باربری در مشهد و تهران هستین اگر دنبال بهترین باربری مشهد همدان هستید اگر دنبال معتبر ترین و قابل اعتمادترین باربری ایران هستید دقیقا به هدف زدید . باربری نتسان هم اکنون لقب ارزان ترین – معروف ترین و بزرگترین موسسه حمل و نقل و باربری در ایران معرفی شده است. و همچنین از نگاه مشتریان از جمله باربری هایی می باشد که بیشترین اعتماد را میتوان به آن نمود.

اکنون که با افتخارات این مجموعه آشنا شدید اجازه دهید به طور کامل باربری نتسان را معرفی نماییم:

حدود 10 سال قبل چند تن از افراد خلاق در حوزه حمل و نقل تصمیم گرفتند که باربری را در سطح شهر مشهد و تهران راه اندازی نمایند و پس از تحلیل بازار و شرایط بازار و همچنین کمبودهای حاکم بر این بازار در نهایت این تصمیم عملی شد و باربری ایی با نام تجاری نتسان در دو کلان شهر مشهد و تهران راه اندازی شد.

از آغاز فعالیت این باربری دو هدف اصلی جزء سیاست های موفق این باربری در نظر گرفته شد. 1-طبق برنامه ریزی های صورت گرفته می بایست حداکثر در کمتر از 10 سال این باربری به عنوان ارزان ترین باربری در ایران شناخته شود.2- خیلی زود می بایستی شرایطی در مجموعه ایجاد شود که از هرجهت مورد اعتماد هموطنان عزیز قرار گرفته شود و از باب اعتماد هم بتواند جایگاه ویژه و خاص پیدا نماید.

امروز با افتخار اعلام می نمایم که به تمام اهداف ترسیم شده در چشم انداز رسیده ایم و خود را برای گام دوم و موفقیت ها و ایده های جدید آماده می نماییم . در مورد امکانات و توانمندی های این مجموعه میتوان گفت که باربری نتسان توانسته است با تدارک تعداد زیادی از اکیپ های آماده اعم از چند ده نوع از انواع ماشین های سبک مانند وانت بار – نیسان و ماشین های سنگین مانند خاورمسقف-تریلی-کامیون-ده چرخ و ... همچنین صدها کارگر ماهر و دوره دیده و متخصص در کنار بارچین ها و رانندگان راه بلد و مخصوص سرویس های بین شهری و دورن شهری  خود را نیز به عنوان یکی از مجهز ترین باربری های کشور معرفی نماید.

خدماتی مانند بیمه نامه معتبر - حمل سریع - پاسخگویی شبانه روزی - بیمه بار - بسته بندی - انتقال تجهیزات حساس و پزشکی - جا به جایی تجهیزات سنگین و ... باعث شده است که مشتریان باربری نتسان با خیال راحت و آسوده  بار و اثاثیه خود را در اختیار باربری نتسان قرار دهند.

گروه باربری نتسان به طبع تمام تلاش خود را برای پاسداری از این اعتماد به کار گرفته و خواهد گرفت. و از این حسن اعتماد هموطنان عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارد.

ناوگان کامیونت های نتسان کامیونت های ایسوزو و جک و خاورهای به وزن 8 تن و 6 تن میباشند که بسته به کالای شما میتوانند مسقف و یا روباز یا بغل بازشو باشند تا در زمینه بارگیری و تخلیه بار با مشکل مواجه نشوید .

ارسال و حمل لوازم حساس از قبیل لوازم الکترونیکی و پزشکی ، لوازم صوتی و تصویری ، لوازم که در صورت آب خوردگی و ضربه کارایی خود را از دست میدهند برای ارسال از مشهد به تهران یا از مشهد به شهرستانها یا از تهران به مشهد و یا شهرستانها نیازمند مراقبت و استفاده از لوازم مورد نیاز از قبیل پتو ،طناب و پلاستیک های ضد ضربه و همچنین بیمه مناسب به جهت گرانقیمت بودن این قبیل کالاها میباشند . باربری نتسان با تدارک وسایل جانبی مناسب تمام خطرات احتمالی را از بین برد ه است. 

همچنین باربری مشهد به همدان که زیر مجموعه باربری نتسان می باشد  تدارک بسیار ویژه ای را در جهت  حمل این نوع از وسایل حساس در نظر گرفته است تا همشهریان عزیز بدون هیچ گونه دغدغه ایی بار خود را جابجا نمایند.

اما اجازه دهید با مسیر حمل بار اثاثیه خرده بار و اسباب کشی از مشهد به همدان بیشتر آشنا شویم: برای جابجایی بار از مشهد به همدان شما میتوانید از 1 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     1205 کیلومتر     12 ساعت و 40 دقیقه

در تصویر شاخص مسیر کاملا ممشخص شده است.

در پایان یک بار دیگر باربری نتسان از عموم هموطنان عزیز دعوت می نماید برای یک بار هم که شده از سرویس های درون شهری و بین شهری باربری نتسان استفاده نمایید تا تفاوت قیمت و کیفیت در خدمات را احساس نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

حمل بار و اثاثیه از تهران به بیرجند پاینترین و ارزانترین نرخ تعرفه

باربری نتسان در حدود یک دهه قبل در دو شهر تهران و مشهد راه اندازی شد و از همان تاریخ تلاش بسیار گسترده ایی را برای خدمات رسانی و سرویس دهی به هموطنان عزیز در این دو کلان شهر شروع نمود.

گروه باربری نتسان همواره شعار مشتری مداری را سرلوحه کار خود نمود و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گرفت تا بتواند در جهت حمل بار – اثاثیه-خرده بار- پایین ترین و با کیفیت ترین سرویس را در اختیار هموطنان عزیز قراردهد.

اگر چه در ابتدای کار مشکلات زیادی برای حرکت در این مسیر وجود داشت اما با توکل به خدا و تلاش شبانه روزی هر روز به این هدف نزدیکتر شدیم و خیلی زود به اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز موسسه رسیدیم اکنون با افتخار اعلام میداریم که نتسان معروفترین برند باربری در تهران و مشهد می باشد که به عنوان ارزانترین باربری شناخته شده می باشد و این موضوع کاملا در جستجوهای اینترنتی قابل احساس می باشد.

با این وجود باربری نتسان هیچگاه به این جایگاه و موقعیت راضی نبوده و نیست و همواره تلاش نموده است تا بتواند بیشتر و بیشتر به سمت جلو حرکت نماید. قطعا اولویت اصلی باربری نتسان جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد. این رضایت در دو شاخه خلاصه می شود یک کاهش قیمت حداکثری و دو بالاترین سطح کیفیت سرویس دهی.

حال که با اهداف بزرگ مجموعه باربری نتسان آشنا شدیم اکنون اجازه دهید گوشه ایی از توانمندی ها و امکانات این مجموعه را معرفی نماییم که باعث استقبال هموطنان عزیز شده است:
1- قیمت/تعرفه/نرخنامه و کرایه بسیار پایین که از تمامی باربری های سطح کشور مناسبتر و ارزانتر می باشد و تا 70% تخفیف شامل اکثر سرویس های این مجموعه می شود.
2- وجود رانندگان مطمئن و راه بلد بین شهری و درون شهری و دارای تجارب ارزشمند در امر سرویس دهی های بین شهری.

3- کارگران و بارچین های متخصص و دوره دیده و بدون حاشیه که به خوبی با وظایف خود آشنایی دارند.
4- تنوع انواع ماشین یکی دیگر از دلایل استقبال هموطنان عزیز می باشد. ماشین های سبک مانند وانت بار – نیسان و ماشین های سنگین خاور مسقف تریلی کامیون ده چرخ و ...

علاوه بر موارد مهم فوق خدمات جانبی زیر نیز باعث استقبال روزافزون از مجموعه عظیم باربری نتسان شده است :

ارسال در کمترین زمان - 7 روز هفته، 24 ساعته - پیگیری آنلاین بار و بارنامه معتبر- بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی- بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا و ...

سوالی که بسیاری از هموطنان عزیز از این مجموعه می نمایند این هست که چه عواملی باعث کاهش قیمت سرویس های مجموعه نتسان شده است چرا که یکی از دلایل استقبال از این باربری همین کاهش قیمت بوده است و حتی گاها همکارانمان این سوال را مطرح می نمایند در ادامه دلایل این کاهش قیمت را بیان خواهیم نمود.

 1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به بیرجند می رود مسیر بازگشت از بیرجند را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت سرویس رفت را نیز کاهش دهد.

2- دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

اما در مورد مسیر از تهران به بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی : برای حمل بار- اثاثیه -خرده بار و اسباب کشی از تهران به بیرجند شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     1135 کیلومتر     12 ساعت و 34 دقیقه
مسیر 2     1203 کیلومتر     12 ساعت و 58 دقیقه
مسیر 3     1141 کیلومتر     12 ساعت و 59 دقیقه در تصویر شاخص میسر کاملا واضح نمایش داده شده است.

باربری تهران به بیرجند آماده حمل بار و اثاثیه شما همشهریان عزیز به بیرجند می باشد.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

اولین, بزرگترین و ارزانترین باربری مشهد قزوین تا70%تخفیف 

گروه باربری نتسان با شعار حمل ارزان و مطمئن حق هر هموطنی می باشد پا به عرصه باربری های کشور گذاشت و تاکنون توانسته است به اهداف تعیین شده و ترسیم شده خود برسد اما همچنان تلاش بسیار گسترده ایی را برای کاهش بیشتر قیمت – تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه می نماید در کنار تلاش برای کاهش قیمت سعی نموده است تا هر روز برکیفیت سرویس های خود بیافزاید.

در این مقابه اطلاعاتی در مورد باربری مشهد به قزوین و شهرهای الوند، تاکستان، بوئین زهرا، محمودآباد نمونه ،شال، اسفرورین، آوج، اقبالیه، آبیک،محمدیه و بیدستان در اختیار خواننده محترم ارائه خواهیم کرد. و تعدادی از مسیرهای مهم جهت حمل بار – اثاثیه خرده بار – اسباب کشی و ... از مشهد به استان قزوین و سایر شهرهای این استان را معرفی خواهیم نمود. اما اجازه دهید قبل از پرداختن به موضوع فوق در مورد تجهیزات و ماشین ها و نمای کلی از باربری نتسان , مطالبی بیان نماییم.

موسسه حمل و نقل باربری نتسان حدود یک دهه قبل در دو شهر مشهد و تهران پایه ریزی شد و هدف اصلی این باربری شکستن قیمت ها و افزایش کیفیت سرویس دهی به هموطنان در این دو شهر بود. خیلی زود نتسان در میان همشهریان در این دو شهر شناخته شد از سوی دیگر تلاش های شبانه روزی مدیران مجموعه باربری نتسان باعث شد این باربری اکنون به دو هدف اصلی خود یعنی ارزان ترین باربری و همچنین سریعترین و مطمئن ترین باربری شناخته شود که باعث افتخار باربری نتسان می باشد.

داشتن ده ها اکیپ آماده به کار و متخصص در حمل و جابجایی بار – چیدمان بار و رانندگان مطمئن و دوره دیده باعث شده است که به شدت بر کیفیت کار افزوده شود حمل هرگونه بارهای منزل و اثاثیه  سبک و سنگین تخصص ماست مانند گاوصندوق-پیانو-بوفه های قدیمی – یخچال ساید بای ساید و...

از طرفی وجود تنوع گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین باعث شده است که هرنوع بار مشتری را با بهترین و باصرفه ترین قیمت جابجا نموده و به مقصد برسانیم.  تنوع ماشین ها از جمله ماشین های سبک مانند وانت بارهای مختلف-نیسان و ماشین های سنگین مانند تریلی – خاور –ده چرخ – کامیون و ...  به تعداد بسیار زیاد همیشه در دسترس می باشد.

خدماتی همچون حمل بار بین شهری با بارنامه معتبر و بیمه توسط رانندگان معتمد و آشنا به مسیرهای بین شهری باعث شده است که باربری نتسان در بالاترین درجه اعتماد همشهریان و هموطنان عزیز قرار گیرد.
همانطور که در ابتدا بیان شد یکی از پوئن های مثبت باربری نتسان و باربری مشهد به قزوین ارزان بودن آن می باشد در ادامه دلایل این ارزانی را اشاره خواهیم نمود.

اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از مشهد به قزوین می رود مسیر بازگشت از قزوین را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

اما در مورد مسیر مشهد به قزوین و سایر شهرهای استان قزوین : برای حمل بار- اثاثیه -خرده بار و اسباب کشی از مشهد به قزوین شما میتوانید از 1 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     1047 کیلومتر     11 ساعت و 34 دقیقه

در تصویر شاخص میسر کاملا واضح نمایش داده شده است.

در پایان بار دیگر اعلام می نماییم که قطعا باربری نتسان ارزان ترین و منصفانه ترین سرویس را جهت هرگونه  حمل بار و خرده بار در اختیار شما قرار خواهد داد. حمایت شما باعث خواهد شد همچنان در مسیر کاهش قیمت ها قدم برداریم.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری تهران شهرکرد چهارمحال و بختیاری تا70% تخفیف زیر شرکت های باربری

باربری تهران به شهرکرد – بروجن- لردگان - فرخ‌شهر – فارسان - هفشجان – جونقان - سامان –فرادنبه - بن - شهر کیان- سورشجان که با نام تجاری نستان شناخته شده می باشد به عنوان یکی از بزرگترین باربری های کشور می باشد که این روزها لقب معتبرترین و ارزانترین باربری را به نام خود کرده است.

از جمله نکاتی که باید در سرویس های بین شهری و به طور خاص در این مطلب مسیر تهران به شهرکرد در نظر گرفته شود و بسیار مهم نیز می باشد آشنایی با مسیر می باشد چرا که رانندگان باید به خوبی به مسیرهای بین شهری تسلط داشته باشند همچنین چیدمان اصولی بار نیز نکته بسیار مهمی می باشد که حتما باید لحاظ شود که این موضوع معمولا به بارچنین حرفه ایی نیز برمیگردد.

این مجموعه دارای تعداد زیادی وانت بار - نیسان با چادر ضدآب و سایر ماشین های حمل بار و اثاثیه سبک می باشد همچنین دارای ده ها ماشین سنگین از جمله خاور مسقف- کامیون- تریلی- ده چرخ و ... نیز می باشد. اما در کنار انواع متنوع از ماشین های حمل بار و اثاثیه مجموعه باربری نتسان دارای تعداد زیادی از کارگران متخصص و دوره دیده می باشد این کارگران قبل از استخدام در باربری نتسان حتما می بایست در کلاس های عملی و تئوری این باربری شرکت نمایند تا با اصول ایمنی در حمل و جابجایی هرنوع بار سبک و سنگین آشنا شوند.

خوشبختانه باربری نتسان با علم به همه نکات حمل هرگونه بار و اثاثیه در بین باربری های سطح کشور بسیار با تجربه نیز می باشد. این مجموعه بزرگ در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و از این دو شهر به تمام شهرهای ایران سرویس دهی می نماید.

ما در باربری نتسان با بکارگیری تجارب مفید و استفاده از انواع نیسان مثل  آریسان ، نیسان وانت بار : روباز ، مسقف ، یخچالدار و همچنین انواع کامیونت ، خاور و ... را به جهت حمل تمامی بارهای شما در اختیار گرفته تا رضایت شما را کسب نماییم .

اما در مورد اینکه چرا باربری نتسان توانسته است به عنوان یکی از باربری های موفق در جهت کاهش نرخنامه و تعرفه حمل بار - اثاثیه و خرده بار شناخته شود باید گفت که :

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به شهرکرد می رود مسیر بازگشت از شهرکرد را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

موارد فوق توانسته است در مجموع شرایطی را فراهم نماید که امروز نام نتسان در اندیشه مشتریان عزیز به عنوان باربری معتبر و ارزانترین باربری جا خوش کرده است و این را مدیران و کارکان باربری نتسان به فال نیک خواهند گرفت و بسیار امیدوار هستند تا بتوانند این مسیر را همچنان ادامه دهند البته با کمک و همراهی هموطنانمان در سراسر میهن عزیزمان ایران.

اما در مورد مسیر تهران به شهرکرد و سایر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری : برای حمل بار- اثاثیه خرده بار و اسباب کشی از تهران به شهرکرد شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     545 کیلومتر     5 ساعت و 36 دقیقه
مسیر 2     529 کیلومتر     5 ساعت و 48 دقیقه
مسیر 3     534 کیلومتر     5 ساعت و 53 دقیقه

رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را پیشنهاد میکنند

  • نتسان نتسانی