باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به اراک و تمام شهرهای استان اراک در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به اراک توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود.
باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .
باربری مشهد به اراک - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به اراک - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333 تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

کلمات کلیدی

باربری مشهد

حمل بار مشهد

باربری مشهد به تهران

حمل بار از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به تهران

خاور از مشهد به تهران

حمل اثاثیه منزل از مشهد به تهران

نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور

ارسال از مشهد به تهران

حمل بار با وانت

بار از مشهد به تهران

حمل لوازمات اداری از مشهد به تهران

خاور از مشهد به کرج

باربری از مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به کرج

باربری و حمل بار و اثاث از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به کرج

ارزانترین باربری مشهد به کرج

حمل اثاثیه از مشهد به تمام نقاط کشور

حمل بار از مشهد به تبریز

حمل لوازمات اداری از مشهد به کرج

حمل اثاثیه منزل از مشهد به کرج

حمل کالا از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تمام نقاط کشور

کرایه از مشهد به تهران

ارسال از مشهد به کرج

حمل اثاث از مشهد به تهران

خدمات بار از مشهد به تهران استعلام بار از مشهد به تهران

۴۳ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باربری تهران به دزفول آبادان بندر ماهشهر ارزانترین نرخ و کرایه 

گروه باربری تهران با نام تجاری نتسان آماده حمل بار – اثاثیه منزل – اثاثیه اداری – خرده بار – کالا ها و تجهیزات پزشکی و صنعتی - تولیدات کارخانجات از تهران به سراسر کشور از جمله استان خوزستان و اهواز و شهرهای دزفول آبادان بندر ماهشهر اهواز شوشتر بهبهان خرمشهر اندیمشک ایذه شیبان هندیجان سوسنگرد شادگان شوش امیدیه  بندر امام خمینی رامهرمز مسجدسلیمان چمران باغ‌ملک رامشیر گتوند حمیدیه لالی با نیسان خاور مسقف کامیونت کامیون ده چرخ تریلی می باشد.

باربری تهران و باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود. این باربری اکنون یکی از موفقترین باربری های روز ایران می باشد و توانسته از تا 70% تخفیف در ارائه سرویس به هموطنان عزیز موفق شود.

حمل بار و اثاثیه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثیه از تهران به دزفول - حمل بار و اثاثیه از تهران به آبادان - حمل بار و اثاثیه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثیه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثیه از تهران به بندر ماهشهر - حمل بار و اثاثیه از تهران به شوشتر - حمل بار و اثاثیه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثیه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثیه از تهران به بهبهان - حمل بار و اثاثیه از تهران به خرمشهر - حمل بار و اثاثیه از تهران به اندیمشک - حمل بار و اثاثیه از تهران به ایذه - حمل بار و اثاثیه از تهران به شیبان - حمل بار و اثاثیه از تهران به هندیجان - حمل بار و اثاثیه از تهران به سوسنگرد - حمل بار و اثاثیه از تهران به شادگان - حمل بار و اثاثیه از تهران به شوش - حمل بار و اثاثیه از تهران به امیدیه  - حمل بار و اثاثیه از تهران به شادگان - حمل بار و اثاثیه از تهران به سوسنگرد - حمل بار و اثاثیه از تهران به سوسنگرد - حمل بار و اثاثیه از تهران به شوش - حمل بار و اثاثیه از تهران به امیدیه - حمل بار و اثاثیه از تهران به بندر امام خمینی - حمل بار و اثاثیه از تهران به رامهرمز - حمل بار و اثاثیه از تهران به مسجدسلیمان - حمل بار و اثاثیه از تهران به چمران - حمل بار و اثاثیه از تهران به باغ‌ملک - حمل بار و اثاثیه از تهران به رامشیر - حمل بار و اثاثیه از تهران به گتوند - حمل بار و اثاثیه از تهران به حمیدیه - حمل بار و اثاثیه از تهران به لالی

هم اکنون باربری تهران به صورت مرتب و روزانه از تهران به استان اهواز و تمامی شهرهای بزرگ و کوچیک این استان سرویس دهی می نماید. وجود صدها کارگر و راننده و بارچین ماهر باعث شده است که این باربری علاوه بر قیمت پایین سرویس دهی به عنوان یکی از مجهزترین باربری های ایران نیز شناخته شود.

موسسه حمل و نقل و باربری تهران در تمام سال های سرویس دهی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند همزمان با کاهش قیمت (نرخنامه و کرایه و تعرفه) در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان نیز گام بردارد. ما اکنون مفتخریم که مورد اعتماد هموطنان عزیز در شهر مشهد و تهران قرار گرفته ایم.

وجود انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که هرگونه نیاز مشتری از نظر انتخاب نوع ماشین برآورده شود . باربری تهران دارای ارتباط مستمر با مشتریان خود می باشد تا بتواند هرگونه انتقاد و پیشنهاد وارد شده به مجموعه را ملاک راه روزها و سالهای آینده خود قرار دهد.

اگر فاصله دو شهر طولانی نباشد کار حمل بار و اثاثیه آسانتر خواهد بود و در بازه زمانی کوتاه به پایان خواهد رسید اما زمانی که فاصله مبدا تا مقصد طولانی است کار حمل بار زمانبرتر خواهد بود و صبر و حوصله و دقت بیشتری را می طلبد. به عنوان مثال هرگاه بخواهیم از شهر تهران به یکی از شهرهای استان خوزستان حمل بار و اثاث داشته باشیم باید مسافتی زیادی را طی نماییم .

حمل بار بین جاده ایی اصول و مقرراتی دارد از جمله مهمترین آن شاید داشتن بارنامه معتبر را نام برد که در صدر تصمیمات باربری نتسان می باشد. یکی دیگر از نکات مهم در حمل بار اثاثیه اسباب کشی منزل و ادارای و هر نوع کالا و محصول در بین شهرها انتخاب ماشین مناسب و چیدن بار به صورت اصولی می باشد که این مهم نیز از پایه ترین وظایف باربری نتسان می باشد.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری تهران به شیروان، اسفراین و آشخانه تضمین ارزانترین و مطمئن ترین

باربری تهران هر نوع بار شما همشهریان عزیز را به استان خراسان شمالی و شهرهای این استان با ماشین دلخواه از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی – ده چرخ حمل جابجا و ارسال می نماید.

حمل بار و اثاثیه از تهران به بجنورد -  حمل بار و اثاثیه از تهران به شیروان - حمل بار و اثاثیه از تهران به اسفراین - حمل بار و اثاثیه از تهران به آشخانه - حمل بار و اثاثیه از تهران به پیش‌قلعه - حمل بار و اثاثیه از تهران به جاجرم - حمل بار و اثاثیه از تهران به فاروج - حمل بار و اثاثیه از تهران به گرمه - حمل بار و اثاثیه از تهران به درق - حمل بار و اثاثیه از تهران به راز - حمل بار و اثاثیه از تهران به تیتکانلو - حمل بار و اثاثیه از تهران به ایور - حمل بار و اثاثیه از تهران به صفی‌آباد - حمل بار و اثاثیه از تهران به قاضی - حمل بار و اثاثیه از تهران به شوقان - حمل بار و اثاثیه از تهران به سنخواست - حمل بار و اثاثیه از تهران به حصار گرم‌خان - حمل بار و اثاثیه از تهران به لوجلی

آیا می خواهید کالای صنعتی به یکی از شهرهای استان خراسان شمالی ارسال نمایید؟ آیا می خواهید کالای پزشکی و یا کالای حساس الکترونیکی به این استان ارسال نمایید ؟ آیا می خواهید به یکی از شهرهای این استان حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی نمایید؟ حمل بار به این استان تخصص ماست قطعا باربری تهران با نام تجاری نتسان هم از نظر ارزان بودن کرایه (قیمت - نرخنامه) و هم از نظر کیفیت و دقیق بودن در سرویس دهی بهترین گزینه برای شما همشهریان تهرانی می باشد.

باربری تهران و باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر تهران و مشهد با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند کمترین کرایه را از مشتریان بابت حمل بار و اثاثیه دریافت نماید و تلاش های مستمر این باربری باعث شده که هم اکنون باربری تهران و باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری ایران شناخته شود.

یکی از مسیرهای باربری تهران که دارای تخفیفات بسیار خاص و ویژه می باشد مسیر حمل بار از تهران به شیروان، اسفراین ، آشخانه ، بجنورد و سایر شهرهای استان خراسان شمالی می باشد. باربری تهران با صدها اکیپ آماده سرویس دهی و کارگران ماهر و بارچین های حرفه ایی همواره در خدمت شما می باشد.

بعضی از خدمات باربری تهران به شرح زیر می باشد:

1- باربری تهران متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا تهران به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل یافت آباد و ... می باشد.

2-مجموعه بزرگ و عظیم باربری تهران با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری تهران با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری تهران ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا تهران به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

باربری تهران آماده پذیرفتن مسئولیت ارسال بار- اثاثیه منزل و کالا اداری از تهران به شیروان، اسفراین ، آشخانه ، بجنورد و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی می باشد.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری تهران به شیروان، اسفراین و آشخانه تضمین ارزانترین و مطمئن ترین

باربری تهران هر نوع بار شما همشهریان عزیز را به استان خراسان شمالی و شهرهای این استان با ماشین دلخواه از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی – ده چرخ حمل جابجا و ارسال می نماید.

حمل بار و اثاثیه از تهران به بجنورد -  حمل بار و اثاثیه از تهران به شیروان - حمل بار و اثاثیه از تهران به اسفراین - حمل بار و اثاثیه از تهران به آشخانه - حمل بار و اثاثیه از تهران به پیش‌قلعه - حمل بار و اثاثیه از تهران به جاجرم - حمل بار و اثاثیه از تهران به فاروج - حمل بار و اثاثیه از تهران به گرمه - حمل بار و اثاثیه از تهران به درق - حمل بار و اثاثیه از تهران به راز - حمل بار و اثاثیه از تهران به تیتکانلو - حمل بار و اثاثیه از تهران به ایور - حمل بار و اثاثیه از تهران به صفی‌آباد - حمل بار و اثاثیه از تهران به قاضی - حمل بار و اثاثیه از تهران به شوقان - حمل بار و اثاثیه از تهران به سنخواست - حمل بار و اثاثیه از تهران به حصار گرم‌خان - حمل بار و اثاثیه از تهران به لوجلی

آیا می خواهید کالای صنعتی به یکی از شهرهای استان خراسان شمالی ارسال نمایید؟ آیا می خواهید کالای پزشکی و یا کالای حساس الکترونیکی به این استان ارسال نمایید ؟ آیا می خواهید به یکی از شهرهای این استان حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی نمایید؟ حمل بار به این استان تخصص ماست قطعا باربری تهران با نام تجاری نتسان هم از نظر ارزان بودن کرایه (قیمت - نرخنامه) و هم از نظر کیفیت و دقیق بودن در سرویس دهی بهترین گزینه برای شما همشهریان تهرانی می باشد.

باربری تهران و باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر تهران و مشهد با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند کمترین کرایه را از مشتریان بابت حمل بار و اثاثیه دریافت نماید و تلاش های مستمر این باربری باعث شده که هم اکنون باربری تهران و باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری ایران شناخته شود.

یکی از مسیرهای باربری تهران که دارای تخفیفات بسیار خاص و ویژه می باشد مسیر حمل بار از تهران به شیروان، اسفراین ، آشخانه ، بجنورد و سایر شهرهای استان خراسان شمالی می باشد. باربری تهران با صدها اکیپ آماده سرویس دهی و کارگران ماهر و بارچین های حرفه ایی همواره در خدمت شما می باشد.

بعضی از خدمات باربری تهران به شرح زیر می باشد:

1- باربری تهران متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا تهران به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل یافت آباد و ... می باشد.

2-مجموعه بزرگ و عظیم باربری تهران با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری تهران با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری تهران ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا تهران به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

باربری تهران آماده پذیرفتن مسئولیت ارسال بار- اثاثیه منزل و کالا اداری از تهران به شیروان، اسفراین ، آشخانه ، بجنورد و تمامی شهرهای استان خراسان شمالی می باشد.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تا 70% تخفیف باربری تهران به نیشابور سبزوار قوچان تربت حیدریه

حمل بار و اثاثیه منزل خرده بار کالای اداری و صنعتی از تهران به استان خراسان رضوی و شهرهای مشهد، نیشابور، سبزوار، قوچان و تربت حیدریه و سایر شهرهای این استان تخصص باربری تهران می باشد. بی درنگ اگر می خواهید بار و اثاثیه خود را به شهرهای نیشابور سبزوار قوچان تربت حیدریه و مشهد حمل نمایید یا می خواهید به این استان و شهر نیشابور سبزوار قوچان تربت حیدریه و مشهد اسباب کشی و اثاث کشی نمایید با ما تماس بگیرید به دلایل زیر باربری تهران بهترین گزینه برای شما مشتری گرامی می باشد.

1- باربری تهران ارزانترین باربری حال حاضر ایران می باشد 2- باربری تهران مجهزترین و با کیفیت ترین باربری در تهران می باشد. و به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در حال خدمت رسانی و سرویس دهی می باشد.

حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به مشهد – حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به نیشابور– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به سبزوار– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به تربت حیدریه– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به کاشمر– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به قوچان– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به تربت جام– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به تایباد– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به چناران– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به سرخس– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به گناباد– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به فریمان– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به گلبهار– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به درگز– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به خواف– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به بردسکن– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به طرقبه– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به فیض‌آباد– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به نقاب– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به شاندیز– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به خرو– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به خلیل‌آباد– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به سنگان– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به بجستان– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به کاریز– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به کلات– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به جغتای– حمل بار و اثاثیه توسط باربری تهران به باخرز

باربری تهران به همه شهرهای استان خراسان رضوی به صورت روزانه از تهران سرویس داریم با بهترین کیفیت و تضمین ارزانترین قیمت و زیر تمام باربری های تهران در اسرع وقت به سرعت و دقت در خدمت شما هستیم. انواع خاور مسقف – انواع نیسان – انواع پیکان وانت – انواع کامیون – انواع کامیونت تریلی وده چرخ.

باربری تهران با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و خیلی زود در بین همشهریان عزیز به عنوان محبوب ترین ارزانترین و مقبول ترین باربری شناخته شد. شاید بتوان دلایل این حسن اعتماد را زیر اینگونه بیان نمود:

1- کاهش قیمت – تعرفه – کرایه و نرخانه تا 70% تخفیف و زیر قیمت سایرباربری های سطح کشور. به عبارت دیگر این باربری از ابتدای شروع فعالیت با این شعار که کاهش شدید کرایه باعث خواهد شد افزایش چند برابری سرویس دهی را در پیش داشته باشد و این افزایش خود باعث افزایش درآمد خواهد شد و با همین مفهوم و اساس کاری توانست در مدت کوتاهی سرویس های زیادی از حمل بار را در دو مبدا مشهد و تهران در اختیار بگیرد.

2- دومین راز محبویت باربری نتسان را میتواند به حضور اکیپ های متخصص و شبانه روزی نسبت داد. به عبارت دیگر این باربری در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل بی درنگ در خدمت هموطنان عزیز میباشد. وجود رانندگان راه بلد در مسیرهای بین شهری و درون شهری همراه با کارگران متخصص و ماهر در چیدن درست و اصولی بار و اثاثیه بسیار در جلب رضایت مشتریان مفید بوده است.

3- تنوع بسیار گسترده انواع ماشین های سبک و سنگین را میتوان به موارد فوق در جهت مقبولیت این مجموعه اضافه نمود. از جمله ماشین های این مجموعه میتوان به نیسان – وانت بار – خاور مسقف – تریلی – کامیون – ده چرخ نام برد.

در پایان پیشنهاد می نماییم که اگر تصمیم به ارسال و جابجایی هرگونه بار و اثاثیه به استان خراسان رضوی و  شهرهای مشهد نیشابور، سبزوار، قوچان و تربت حیدریه و سایر شهرهای این استان را دارید حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره های ما استفاده نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

بزرگترین و ارزانترین باربری تهران به قائن، طبس و فردوس بیرجند

گروه حمل و نقل باربری تهران با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه تجربه موفق در حمل بار و خرده بار و اثاثیه در شهر تهران و مشهد یکی از پرآوازه ترین باربری های ایران می باشد. از جمله مسیرهایی که این باربری همواره در طول هفته به آن سرویس دهی می نماید مسیر تهران به استان خراسان جنوبی و شهرهای بیرجند، قائن، طبس و فردوس و سایر شهرهای این استان می باشد.

مسیر تهران به قائن، طبس ، فردوس و بیرجند یکی از مسیرهای طولانی بین جاده ایی می باشد لذا جهت حمل بار و اثاثیه می بایست توسط باربری با تجربه صورت گیرد. باربری تهران با نام تجاری نتسان با افتخار اعلام می نماید که سالهاست در این مسیر به خدمات رسانی همشهریان عزیز مشغول می باشد. بنابراین شما همشهری عزیز در تهران اگر تصمیم به ارسال هرگونه بار به استان خراسان جنوبی را دارید قطعا باربری تهران بهترین گزیته می باشد.

ما در باربری تهران همه امکانات را برای یک جابجایی، حمل بار و اثاث کشی مطمئن فراهم نموده ایم بنابراین اگر تولید کننده هستید و می خواهید کالای خود را به این استان و شهرهای قائن، طبس ، فردوس و بیرجند ارسال نمایید اگر مستاجر هستید و می خواهید به یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی اثاث کشی نمایید و یا اگر می خواهید مواد اولیه کارخانه ای را از تهران ارسال نمایید ما با افتخار منتظر تماس شما می باشیم.

صدها اکیپ آماده از انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان خاور کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ همراه با کارگران ماهر و رانندگان با تجربه راه بلد منتظر هستند تا در اسرع وقت و به صورت 24 ساعته هفته در خدمت شما همشهریان عزیز باشند. ما خدمت رسانی مطمئن ارزان بی دغدغه و بی حاشیه را افتخار میداریم و همواره در تمام این سالها بر اصل مشتری مداری و رضایت مشتری تاکید نموده ایم.

همانطور که می دانید حمل بار و اثاثیه بین شهری و مخصوصا مسافت های طولانی بین دو شهر از جمله حمل بار از تهران به شهرهای قائن، طبس ، فردوس و بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی دارای اصولی بسیار مهم و اساسی می باشد که باربری می بایست با دقت آن را رعایت نماید تا از مبدا تا مقصد مسیر کالا محصول و اثاثیه دچار حادثه و خسارت نشود.

باربری تهران با افتخار اعلام میدارد که تجربه خوبی را در حمل بار و اثاثیه بین شهری در کنار حمل بار درون شهری دارد و این تجربه میتواند خاطره خوبی را در حمل بار و اثاثیه هموطنان عزیز ایجاد نماید.

بسته بندی بار و چیدمان اصولی بار برای مسیرهای طولانی بسیار مهم می باشد که این کار صرفا از عهده یک باربری مطمئن و با تجربه برمی آید. تمام تلاش مدیران باربری تهران این می باشد که این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهند تا یک حمل بار آرام و خاطر انگیز را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد.

یکی از خصوصیات اصلی باربری نتسان که در تهران و مشهد مستقر می باشد این هست که، همگان از آن به عنوان ارزانترین باربری نام می برند البته در کنار حفظ کیفیت . باربری تهران در تمام این سالها یکی از دغدغه های اصلی اش کاهش قیمت سرویس دهی بود و در نتیجه راهکارهای زیادی را برای این کاهش قیمت در نظر گرفته است که در زیر توضیح داده خواهد شد.

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس خاور یا نیسان از شهر تهران به بیرجند 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از بیرجند به تهران داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هردو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

2- با توجه به توضیحی که قبلا داده شد مبنی بر نحوه درآمد باربری ها, باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

در پایان مجددا یادآوری می نماییم که اگر تمایل دارید بار و اثاثیه خود را از تهران به شهرهای قائن، طبس ، فردوس و بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی حمل و جابجا نمایید حتما با باربری تهران تماس حاصل فرمایید تا بعد از مشاوره با کمترین و ارزانترین قیمت و تعرفه بار شما را از مشهد به شهرهای قائن، طبس ، فردوس و بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی جابجا نماییم.

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تهران به بروجن لردگان و فرخ‌شهر حمل اثاثیه با قیمت استثنایی 

باربری تهران به بروجن – لردگان - فرخ‌شهر و شهرکرد و سایر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان در تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود باربری تهران در شهر تهران دارای صدها اکیپ آماده به کار با ماشین های مدل بالای نیسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ و ... می باشد.

در کنار وجود انواع متنوع و مختلف خودرو جهت حمل بار و اثاثیه وجود کارگران ماهر و دوره دیده و با بیمه و بدون حاشیه با تجربه چندین ساله در زمینه حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد. اثاث کشی و اسباب کشی تخصص مجموعه باربری تهران برای تمام مسیرهای درون شهری و بین شهری از جمله بروجن – لردگان - فرخ‌شهر و شهرکرد می باشد.

دو خصوصیت بارز باربری تهران باعث شد که این باربری در میان صدها باربری موجود در تهران به شهرت برسد که این دو خصوصیت عباتنداز: 1-  قیمت (کرایه – تعرفه- نرخنامه ) ارزان این باربری نسبت به سایر باربری های تهران  2- کیفیت بالای سرویس دهی به جهت داشتن اکیپ های متنوع و مختلف از انواع خودور و وجود کارگران و بارچین های ماهر و با تجربه.

یک از افتخارات بزرگ این باربری این می باشد که در مسیرهای خاصی که سرویس دهی بیشتر می باشد و سرویس های برگشت معمولا خالی نمی باشد تا 70% قادر می باشد قیمت کرایه را کاهش دهد و این موضوع مورد توجه ویژه مردم عزیزمان قرار گرفته است. و در سایر مسیرها نیز کمترین و ارزانترین نرخ کرایه را دارد به همین جهت همواره مورد تقدیر قرار گرفته است. از جمله این مسیرها میتوان به مسیر تهران به بروجن – لردگان - فرخ‌شهر و شهرکرد اشاره نمود.

از جمله وظایف یک باربری مشاوره قبل از ارسال ماشین جهت حمل اثاثیه و کالا می باشد . باربری می بایست با توجه به حجم بار مشتری و مسیر جابجایی سعی نماید مناسبترین سرویس را به کمترین قیمت به مشتری ارائه نماید. متاسفانه گاها دیده شده است بی جهت با افزایش کارگران و ساعات سرویس دهی هزینه را افزایش میدهند که این موضوع مخصوصا در حمل بار درون شهری به شدت هزینه نهایی را افزایش میدهد.

باربری تهران به بروجن – لردگان - فرخ‌شهر و شهرکرد به دقت نیاز مشتری را بررسی می نمایید و تمام سعی خود را به کار میگیرد تا بتواند ارزانترین و با صرفه ترین سرویس را به مشتری ارائه دهد.

حمل بار بین شهری و یا حتی شهری,  نوع بار و ... هرکدام اصولی دارد که یک باربری مطمئن می بایست این اصول را رعایت نماید تا در فرآیند حمل بار, بار دچار حادثه و خسارت نشود که این اصول بیشتر با تجربه به دست می آید و هرچه باربری بیشتر سرویس دهی در آن حوزه انجام داده باشد طبیعتا موفقتر خواهد بود.

یکی دیگر از خدمات خاص باربری تهران در درون شهر و بین شهر حمل و جابجایی بار و اثاثیه و کالاهای سنگین می باشد. به عنوان مثال وقتی از شهر تهران به بروجن – لردگان - فرخ‌شهر و شهرکرد حمل بار و اثاث دارید و قطعا در میان وسایل خود کالاهای سنگین هم مثل یخچال ساید دارید باید به نکات خاصی توجه کنید تا وسایل سنگین آسیبی به خاطر طولانی بودن مسافت نبینند.

یخچال ساید دارای ابعاد بزرگی است که این کار حمل آن را مشکل تر میکند. که معمولا باعث می شود افراد به دنبال کارگران حرفه ای باشند تا به آسانی کار حمل یخچال ساید را انجام دهند. یک کارگر حمل ساید باید علاوه بر این که آموزش کافی را در این زمینه دیده باشد باید از توانایی بدنی بالایی هم برخوردار باشد. بنابراین توصیه می کنیم اگر یخچال ساید دارید حتما در زمان اثاث کشی با شرکت های باربری مطمئن تماس بگیرید.

باربری تهران ارزانترین نرخ کرایه و با کیفیت ترین سرویس دهی را برای شما همشهریان عزیز در نظر گرفته است بنابراین با آسودگی خاطر کار حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه خود را به ما بسپارید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

حمل بار و اثاثیه از تهران به شهریار، اسلامشهر، ملارد و قدس

گروه باربری تهران تخفیفات بسیار استثنایی را برای شما همشهریان عزیز تهرانی در نظر گرفته است تا بتوانید با نازلترین و ارزانترین قیمت و کرایه و نرخنامه ممکن بار خود را از تهران به تمامی ایران و شهرهای استان تهران از جمله اسلامشهر ملارد قدس گلستان پاکدشت قرچک ورامین نسیم‌شهر رباط‌کریم پرند باغستان بومهن پردیس باقرشهر پیشوا صالحیه اندیشه و ...  حمل ارسال و جابجا نمایید.

ما در باربری تهران تمام سعی خود را به این موضوع معطوف نموده ایم که سرویسی را در اختیار همشهریان عزیزمان قرار دهیم که دو مسئله در آن رعایت شده باشد 1- سرویس ارائه شده به مشتری جهت حمل بار به هر کجایی تهران و ایران باید پایین ترین قیمت ممکن باشد 2- باید سرویس ارائه شده بهترین کیفیت را داشته باشد و حداکثر رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته باشد.    

اجازه دهید در مورد تاریخچه باربری تهران بیشتر بدانیم : باربری تهران با نام تجاری نتسان در دو کلان شهر کشور یعنی تهران و مشهد به طور همزمان حدود یک دهه قبل شروع به فعالیت نمود شعبه باربری تهران ابتدای کار بیشتر تمرکز خود را بر روی سرویس های درون شهری تهران و شهرهای استان تهران معطوف نمود و بعد از مدتی که به موفقیت های خوبی دست یافت تصمیم گرفت کار را گسترش دهد و به تمام کشور با هزینه بسیار پایین تر سرویس دهی نماید و خوشبختانه هم اکنون توانسته است به تمام شهرهای ایران به صورت روزانه سرویس دهد.

حمل بار و اثاثیه و خرده بار توسط انواع ماشین های سبک و سنگین از تهران به تمامی شهرهای استان تهران از جمله اسلامشهر ملارد قدس گلستان پاکدشت قرچک ورامین نسیم‌شهر رباط‌کریم پرند باغستان بومهن پردیس باقرشهر پیشوا صالحیه اندیشه و ...  تخصص ماست بنابراین اگر می خواهید ارزان بار خود را به شهرهای استان تهران حمل نمایید؟ اگر می خواهید بدون حاشیه و تضمینی بار و اثاثیه و خرده بار خود را حمل نمایید قطعا بدانید باربری تهران بهترین گزینه می باشد. 

ما بهترین ها از کارگر گرفته تا بارچین , راننده و انواع مدل های ماشین را مهیا کردیم تا بهترین و بی دغدغه ترین سرویس را در اختیار شما همشهریان عزیز قرار دهیم . شک نکنید باربری تهران در حال حاضر ارزانترین و مجهزترین باربری حال حاضر در ایران می باشد.

مدیران باربری تهران همچنان تمام تلاش خود را متمرکز نموده اند تا بتوانند همچنان در مسیر کاهش قیمت قدم بردارند تا باعث افزایش رضایتمندی بیشتر مشتریان شود. دقت نمایید از جمله مسیرهایی که باربری تهران توانسته است خیلی خوب قیمت ها را کاهش دهد شهرهای استان تهران می باشد به عبارت دیگر حمل بار از تهران به اسلامشهر ملارد قدس گلستان پاکدشت قرچک ورامین نسیم‌شهر رباط‌کریم پرند باغستان بومهن پردیس باقرشهر پیشوا صالحیه اندیشه و ... اکنون بیشترین تخفیف را دارا می باشد.

همچنین ارسال بار و کالای تجاری از تهران به صورت دربستی با قیمتی مناسب با بیمه و بارنامه معتبر از تهران و یا مشهد به معادن مهم کشور تخصص باربری نتسان در تهران و مشهد میباشد . معادن کشور یکی از شاهراههای چرخه اقتصادی کشور میباشند و روزانه صدها دستگاه انواع خودروهای حمل و نقل را بارگیری و یا تخلیه می نمایند . گاهی این معادن به لوازم و دستگاه هایی نیازمند هستند که می بایست در اسرع وقت به در دسترسشان باشند و نیاز فوری به قطعات حساس و گرانقیمت راه اندازی معدن دارند . باربری تهران با افتخار در طی یک دهه گذشته این مسئولیت خطیر را به عهده گرفته است.

یادمان باشد که حمل بار بین شهری دارای حساسیت های خاص خود می باشد و بایستی توسط باربری مطمئن انجام شود در غیر این صورت دچار زیان هایی می شوید که قابل جبران نباشد . باربری تهران امین شما همشهریان عزیز می باشد و با تضمین کیفیت و تضمین قیمت بار و اثاثیه شما را به هر نقطه ایران حمل و جابجا می نماید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

باربری ارزان و مطمئن تهران به برازجان، بندر کنگان و گناوه

گروه باربری تهران با نام تجاری نتسان در اسرع وقت و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده سرویس دهی با بهترین و منصفانه ترین قیمت - تعرفه و نرخنامه از تهران به سراسر ایران از جمله استان بوشهر و شهرهای برازجان، بندر کنگان و بندر گناوه و سایر شهرهای این استان می باشد.

باربری تهران به استان بوشهر و شهرهای برازجان، بندر کنگان و بندر گناوه تدارک بسیار ویژه ای را در جهت حمل بار و اثاثیه و خرده بار در نظر گرفته است تا بتواند در نهایت با کمترین قیمت و زیر قیمت تمام باربری های تهران بار و اثاثیه شما هموطن عزیز را جابجا نماید.

اما در مورد باربری تهران و باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان به طور همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود و خیلی زود  توانست  به اهداف مشخص شده در چشم انداز خود دست یابد از جمله اهداف باربری نتسان این بود که بتواند ارزانترین و با کیفیت ترین سرویس دهی جهت حمل و جابجایی بار اثاثیه و خرده بار را در درون شهری و بین شهری از مبدا تهران و مشهد به سراسر ایران فراهم نماید.

در حال حاضر باربری تهران به استان بوشهر و شهرهای برازجان، بندر کنگان و بندر گناوه و ... با افتخار اعلام می دارد کمترین نرخ کرایه و تعرفه را جهت ارسال بار در بین باربری ها دارا می باشد. مدیران باربری تهران همچنان در تلاش هستند تا بتوانند نرخنامه را در جهت افزایش رضایت مشتری کاهش دهند و برای این موضوع تدارک بسیار ویژه ای را نیز در نظر گرفته اند.

باربری نتسان دارای صدها اکیپ آماده به کار می باشد دارای کارگران و رانندگان بسیار ماهر و متعهد و با اخلاق و بدون حاشیه همچنین تنوع گسترده از انواع ماشین سبک و سنگین از جمله خاور نیسان کامیونت کامیون تریلی ده چرخ و ... که باعث شده است هر نوع نیاز مشتری برآورده شود.

کامیون تریلی ده چرخ و ... که باعث شده است هر نوع نیاز مشتری برآورده شود.
باربری تهران همچنین آماده همکاری با شهرک های صنعتی در تهران و مشهد جهت حمل و جابجایی هرگونه بار و کالای صنعتی و پزشکی و الکترونیکی جهت ارسال به سراسر ایران از جمله استان بوشهر و شهرهای برازجان، بندر کنگان و بندر گناوه و ... می باشد. اما بد نیست اندکی در مورد خدمات باربری تهران نیز بدانیم

1- باربری تهران متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا تهران به تمام شهرهای ایران تا 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل یافت آباد و ... می باشد.

2- باربری تهران با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

3- از دیگر مشخصه های باربری تهران ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا تهران به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

4- یکی از خدماتی که باربری تهران در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر تهران داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری تهران استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

باربری تهران با نام تجاری نتسان از شما خواننده گرامی دعوت می نماید در صورتی که تاکنون از سرویس های این مجموعه استفاده ننموده اید حتما یک بار هم که شده کالا و اثاثیه خود را توسط این باربری حمل و جابجا نمایید تا تفاوت در قیمت و کرایه و نرخنامه و همچنین تفاوت در کیفیت را با چشمان خود ببینید!!!

منتظر تماس شما هستیم.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

بزرگترین باربری تهران دهلران، ایوان، آبدانان و ایلام خاور تریلی

باربری تهران به ایلام، دهلران، ایوان، آبدانان و سایر شهرهای استان ایلام اعلام آمادگی می نمایید که کلیه بار و اثاثیه و خرده بار شما هموطنان عزیز را با بهترین و ارزانترین قیمت و زیر نرخنامه و تعرفه تمام باربری های تهران حمل و جابجا می نماید.

گروه حمل و نقل باربری تهران سعی نموده است تا با فراهم نمودن شرایط خاص و ویژه حمل بار و اثاثیه و خرده بار شما همشهریان عزیز در تهران را به ایلام، دهلران، ایوان، آبدانان و سایر شهرهای استان ایلام با نازلترین و منصفانه ترین قیمت حمل و جابجا نماید.

باربری تهران و باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود از جمله اهداف اصلی باربری تهران کاهش قیمت و کرایه تمام شده حمل بار و اثاثیه بین شهری و درون شهری می باشد.

یکی از مسیرهای بین شهری از مبدا تهران که باربری تهران همواره و به صورت روزانه به آن سرویس دهی می نماید مسیر حمل بار از تهران به ایلام، دهلران، ایوان، آبدانان و سایر شهرهای استان ایلام می باشد. به همین جهت مدیران باربری تهران سعی نموده اند تا با تدارک سرویس برگشت از ایلام قیمت تمام شده از تهران به این استان را نیز کاهش دهند.

حمل بار بین شهری از جمله مسیر تهران به ایلام، دهلران، ایوان، آبدانان و سایر شهرهای استان ایلام دارای حساسیت های بسیار زیادتری نسبت به حمل بار درون شهری می باشد صدور بیمه بار - بارنامه معتبر - چیدمان اصولی بار به جهت دوری مسافت - نوع ماشین - مدل ماشین و مطمئن بودن به راننده همه از جمله نکاتی می باشد که در حمل بار و اثاثیه بین شهری بیشتر اهمیت پیدا می نماید.

مدیران و کارکنان زحمتکش باربری تهران همواره و در همه شرایط در کنار شما هموطنان عزیز می باشد و تمام سعی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند بهترین سرویس دهی را برای شما همشهری عزیز فراهم نمایند. کاهش چشمگیر قیمت و افزایش کیفیت سرویس دهی دو هدف اصلی و ذاتی این مجموعه عظیم در شهر تهران و مشهد می باشد و این کاهش قیمت و افزایش کیفیت در تمامی مسیرهای شهری و بین شهری کامل رعایت می شود از جمله مسیر تهران به ایلام، دهلران، ایوان، آبدانان و سایر شهرهای استان ایلام.

از جمله سایر خدمات باربری تهران میتوان به :

1- باربری تهران متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا تهران به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل یافت آباد و ... می باشد.

2- یکی از خدمات خاص و ویژه باربری تهران حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا تهران می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ تهران بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

3- یکی دیگر از خدمات شرکت باربری تهران حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید. در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید

در پایان مجددا یادآوری می نماییم که باربری تهران بهترین گزینه از نظر نرخنامه و کرایه و هزینه حمل از تهران به سراسر کشور و از جمله ایلام، دهلران، ایوان، آبدانان و سایر شهرهای استان ایلام می باشد پس اگر تصمیم دارین به این استان نقل مکان و حمل بار و اثاثیه نمایید با ما تماس برقرار نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه حمل بار و اثاثیه از تهران به کمال‌شهر، نظرآباد و محمدشهر خاور نیسان

باربری تهران تمامی دغدغه های همشهریان عزیز را جهت اسباب کشی و اثاث کشی و همچنین حمل بار و خرده بار اداری و تجاری جهت ارسال از تهران به سراسر کشور و به طور خاص استان البرز و شهرهای کرج - کمال‌شهر - نظرآباد و محمدشهر برطرف نموده است چون به خوبی میدانیم که نگرانی برای چی ایجاد می شود و دغدغه از کجا آعاز میشود به همین جهت تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این دغدغه به کار گرفته ایم.

دو دغدغه اصلی همواره از سمت همشهریانمان در تهران به ما اعلام می شود 1- می خواهند با ارزانترین قیمت، بار و اثاثیه خود را از تهران به مقصد کرج، کمال‌شهر، نظرآباد و محمدشهر و ...  حمل نمایند 2- می خواهند بدون نگرانی و تضمینی و بدون حاشیه بار و اثاثیه خود را در مقصد دریافت نمایند. این دو مورد خواسته تمام مشتریان ما از برابری تهران می باشد.

باربری تهران در راستای حمایت از حقوق مشتریان خود همواره این دغدغه را درک نموده و تلاش زیادی نموده است که آن را برطرف نماید. جهت ِیادآوری عرض می نماییم که باربری تهران و باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در تهران و مشهد شروع به کار نمود و از همان آغاز یکی از بزرگترین و اصلی ترین اهدافش کاهش شدید قیمت و افزایش کیفیت سرویس دهی می باشد.

خوشبختانه خیلی زود باربری تهران توانست برای مسیر تهران به کرج، کمال‌شهر، نظرآباد و محمدشهر تخفیفات استثنایی لحاظ نماید بنابراین اگر می خواهد با ارزانترین نرخ - کرایه و قیمت، بار و اثاثیه خود را از تهران به کمال‌شهر، نظرآباد ، محمدشهر و کرج و سایر شهرهای استان البرز حمل نمایید؟ اگر می خواهید با اطمینان خاطر و بدون  دغدغه از تهران به  نظرآباد ، محمدشهر و کرج و سایر شهرهای استان البرز اسباب کشی و اثاث کشی نمایید ؟ باربری تهران به البرز و کرج بهترین گزینه و انتخاب می باشد. 

باربری تهران دارای صدها اکیپ آماده و انواع ماشین سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – ده چرخ و تریلی می باشد. که همواره در خدمت همشهریان عزیز می باشد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته و روزهای تعطیل.

در ادامه با تعدادی از خدمات باربری نتسان بیشتر آشنا شوید.

1- یکی از خدماتی که باربری تهران در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر تهران داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه بر اینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه می نماییم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری تهران استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

2- یکی از سوالاتی که همواره در تماس با ما در باربری تهران پرسیده می شود این می باشد که آیا کارگران شما جهت حمل بار و اثاثیه منزل دارای تخصص می باشند یا اینکه مانند خیلی از همکاران شما کارگرانی ساده و معمولا از سر گذر به کارگرفته میشوند. لازم هست اعلام نماییم در تمام سال های سرویس دهی باربری تهران هرگز و حتی برای یک بار ما از کارگران غیر متخصص در حمل بار و اثاثیه مشتریانمان استفاده ننموده ایم و این یکی از بزرگترین افتخارات مجموعه باربری تهران می باشد

3- یکی دیگر از خدمات خاص و ویژه باربری تهران حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا تهران می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ تهران بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

باربری تهران منتظر تماس شما همشهریان عزیز در تهران می باشد تضمین قیمت و تضمین کیفیت تعهد ما به شما می باشد.

  • نتسان نتسانی