باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به اراک و تمام شهرهای استان اراک در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به اراک توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود.
باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .
باربری مشهد به اراک - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به اراک - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333 تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

کلمات کلیدی

باربری مشهد

حمل بار مشهد

باربری مشهد به تهران

حمل بار از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به تهران

خاور از مشهد به تهران

حمل اثاثیه منزل از مشهد به تهران

نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور

ارسال از مشهد به تهران

حمل بار با وانت

بار از مشهد به تهران

حمل لوازمات اداری از مشهد به تهران

خاور از مشهد به کرج

باربری از مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به کرج

باربری و حمل بار و اثاث از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به کرج

ارزانترین باربری مشهد به کرج

حمل اثاثیه از مشهد به تمام نقاط کشور

حمل بار از مشهد به تبریز

حمل لوازمات اداری از مشهد به کرج

حمل اثاثیه منزل از مشهد به کرج

حمل کالا از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تمام نقاط کشور

کرایه از مشهد به تهران

ارسال از مشهد به کرج

حمل اثاث از مشهد به تهران

خدمات بار از مشهد به تهران استعلام بار از مشهد به تهران

۳۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون تک از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون تک مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل اثاثیه منزل مشهد-باربری مشهد به شهرستان-باربری بار مشهد-باربری مشهد به تهران-قیمت حمل وسایل منزل-باربری مشهد به اصفهان-هزینه حمل بار از مشهد به تهران-باربری مشهد به شیراز خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون تک از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون تک از مشهد به قدس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

قیمت کالاها و کرایه کالاها بستگی به عوامل متعددی دارد ، دانستن آنها علاوه بر اینکه دانش شما را افزایش می دهند، باعث می‌شود تا راه حل های بهتر برای صرفه جویی در هزینه پیدا می کنند. در صنعت حمل و نقل ، قیمت کالا یکی از مهم ترین عوامل است. قیمت کالاها و کرایه کالاها بستگی به عوامل متعددی دارد ، که در ادامه آنها را ذکر می‌کنیم.

1) وزن بار: قطعا وزن بار یکی از اولین و مهم ترین مواردی است که می تواند در قیمت نهایی باربری تاثیرگذار باشد. منظور از وزن بار همان تناژی است که بر روی ترازو محاسبه می شود. هر چه که وزن بار بیشتر باشد استهلاک و افزایش سوخت نیز بیشتر می شود. انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای بارهایی با وزن بالا نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود. بدیهی است که حمل بارهای سنگین با وسیله نقلیه نامناسب موجب فشار وارد آوردن به وسیله نقلیه و صدمه به بار خواهد شد. هر کدام از وسایل نقلیه باربری دارای ظرفیت مشخصی هستند که در مقاله ای تحت عنوان ” ظرفیت کامیون باربری ” به بررسی ظرفیت و گنجایش آن ها پرداخته ایم.

2) نوع بار: بعد از بررسی تناژ بار نوبت به تشریح نوع بار می رسد. نوع بار در تعیین وسیله نقیله بسیار مهم است زیرا نمی توان هر نوع باری را با هر وسیله ای جابجا کرد. در مقاله ای تحت عنوان ” آشنایی با دسته بندی ماشین باربری ” به دقت ویژگی های مختلف انواع ماشین باربری را توضیح دادیم و خدمت شما عزیزان عرض کردیم که هر باری شکل و شمایل مختلفی دارد. به طور مثال حمل و نقل بارهایی که شکل مایع دارند باید توسط ماشین های باربری به نام تانکر ، مواد غذایی توسط کامیون های یخچال دار، اسباب منزل توسط خاور و …. جابجا شوند. طبیعتا هر کدام از این وسایل نقلیه از قیمت جداگانه ای برخوردار می باشند.

3) مسافت: در نظر گرفتن مسافت و فاصله از دیگر مواردی است که می تواند جزو عوامل موثر بر قیمت باربری به شمار آید. البته ناگفته نماند که میزان مسافت دارای تعرفه ای مشخص می باشد که برای کامیون ها، سواری، خاور و کامیونت ها ثابت است. اما متاسفانه در حال حاضر این تعرفه ها ثباتی ندارند و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن ها در نظر گرفت. قطعا هر چه که مسافت طولانی تر باشد سوخت بیشتری مصرف می شود و استهلاک ماشین باربری نیز افزایش پیدا می کند.

4) نوع ماشین باربری: انتخاب نوع ماشین باربری از جهات مختلفی مانند وزن و نوع بار تعیین کننده است. میزان ظرفیت و گنجایش آن ها این مساله را نشان می دهد که برای حمل بارهای مختلف از کدام ماشین باربری می توان استفاده کرد. عدم انتخاب مناسب وسیله نقلیه می تواند باعث افزایش هزینه باربری شود.

5) بسته بندی بار: بارهای مختلف توسط بسته بندی های متنوعی آماده بارگیری می شوند. به طور حتم نوع بسته بندی می تواند یکی از فاکتورهای نهایی در محاسبه هزینه باربری باشد. به طور مثال بارهای چوبی مانند مبلمان و سرویس خواب در پالت قرار می گیرند و بارهای روان مانند شن و ماسه در گونی پر می شوند. هر کدام از کامیون ها و سایل باربری نیز دارای سیستم جداگانه ای در خصوص بارگیری و تخلیه بار هستند که دستمزد آن ها با یکدیگر متفاوت است.

6) مصرف سوخت: مصرف سوخت از جمله فاکتورهایی است که نمی توان تاثیر آن را در هزینه باربری نادیده گرفت. برخی از ماشین های باربری از بنزین و برخی دیگر از گازوئیل استفاده می کنند . افزایش نرخ مصرف سوخت می تواند هزینه باربری را به میزان چشم گیری افزایش دهد. به طور طبیعی نرخ مصرف سوخت هر سال به میزان چند درصد افزایش پیدا می کند. لازم به ذکر است که ماشین های باربری قدیمی میزان سوخت بیشتری مصرف می کنند اما ماشین هایی که از مدل جدید تری برخوردار هستند میزان سوخت آن ها کاهشی است.

7) بیمه نامه بار: اگر بار از ارزش بالایی برخوردار باشد معمولا آن را بیمه می کنند. هزینه بیمه بستگی به مواردی مانند نوع بار و حجم آن دارد. اگر قصد دارید بار خود را بیمه کنید قطعا باید هزینه بیشتری بابت باربری پرداخت کنید. مشخصاتی از جمله هزینه و نوع بیمه بار نیز در بیمه نامه قید خواهد شد.

8) بارنامه: آخرین نکته ای که درخصوص قیمت و هزینه حمل و نقل و عوامل موثر بر قیمت باربری بایستی در نظر گرفته شود , بارنامه وسیله باربری است . بارنامه وسیله نقلیه با دقت به نوع و قیمت جنس و همچنین حجم و وسیله حمل بار میتواند تعیین شود. برخی از بارهای با حجم های کم مطلوب تر است با بیجک یا این که حواله حمل شوند . یا این که بارهای سنگین وزن با حجم بیشتر و قیمت بالاتر حتما بایستی بارنامه داشته باشند. همچنین خیلی از اتوبار ها و شرکت حمل و نقل بین شهری بیمه را در بارنامه اعمال می نمایند که در ارزش اتوبار و آن شرکت باربری نقش مستقیمی خواهد داشت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون تک از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات حمل اثاثیه منزل مشهد-باربری مشهد به شهرستان-باربری بار مشهد-باربری مشهد به تهران-قیمت حمل وسایل منزل-باربری مشهد به اصفهان-هزینه حمل بار از مشهد به تهران-باربری مشهد به شیراز را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر-نرخ کرایه وانت بار بین شهری مشهد-تعرفه کرایه وانت بار مشهد-محاسبه نرخ کرایه حمل بار وانت-نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر-نرخ کرایه ایسوزو خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به قدس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

اغلب ما امروزه تقریبا برای جابجایی بار و کالا و اثاثیه خود به شهرستان نیاز به دانستن نرخ کرایه ها پیدا کرده ایم، برای باربری بین شهری، وانت بار یکی از گزینه هایی میباشد که از بین وسایل حمل و نقل میتوان انتخاب کرد. تقریبا تمامی مردم برای حمل بارهای خود با یک جستجو در اینترنت و تماس تلفنی با باربری های محل خود ، بر اساس بررسی و استعلام قیمت از آن ها ، ارزانترین قیمت کرایه بار و یا بهترین کیفیت خدمات حمل بار و باربری را یافته و مشکل خود را در جابجایی اسباب و وسایل و حمل بار برطرف می نمایند .

اگر بتوانید باربری با قیمت مناسب و خدمات خوب پیدا کنید که با راهنمایی های آن ها بتوانید خودروهای مناسب و مطمئن با رانندگانی شایسته و قابل اعتماد را بیابید ، نگرانی های شما برای حمل هرگونه بار به شهرستان با صرف کمترین هزینه و وقت کاهش می یابد. در ادامه در خصوص نحوه کرایه وانت بار و نیسان بار بین شهری با شما صحبت خواهیم کرد.

کرایه نیسان و وانت بار شهرستان

در صورتی که محموله و بار ارسالی شما به شهرستان از حجم و ابعاد کمتر از یک کامیونت باشد کرایه نیسان یا وانت بار برای شهرستان میتواند گزینه مناسبی برای حمل بار شما به شهرستان باشد. خودروهای نیسان که برای ارسال بار به شهرستان استفاده میشوند مجهز به پتو و چادر برزنت ضد آب هستند و در صورتی که نیاز به نایلون حباب دار ضربه گیر جهت محافظت از بارتان باشد، توسط رانندگان ما تهیه می شود. اما چنانچه محموله شما جهت حمل بیشتر از ظرفیت بارگیری وانت نیسان باشد بهترین گزینه برای بارگیری خودروی کامیونت (خاور یا هیوندا) مسقف است.

مزایای حمل بار با نیسان به شهرستان

اصولا برای جابجایی بار برون شهری چنانچه محموله در حد متوسط از بارهای سنگین باشد از خودروهای وانت نیسان استفاده می شود. دلیل استقبال زیاد راننده ها و باربری های وانت بار برون شهری از وانت نیسان این است که این نوع خودرو از استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به وانت های دیگر برخوردار است . علاوه بر آن استهلاک نیسان نیز از وانت های دیگر کمتر است. در واقع وانت نیسان بیشتر یک خودروی قدرتی است و کمتر شاهد آن هستیم که با سرعت بالایی در جاده حرکت کند. از این رو دو مزیت نسبت به انواع وانت های دیگر دارد .

اولی اینکه با سرعت مطمئنه و استاندارد رانده می شود و درصد احتمالاتی از قبیل : تصادف و ایراد فنی ویا واژگونی آن در زمان حمل بار کمتر است .

دوم اینکه در صد بالایی از سفارشات در زمان تعیین شده قبلی به مقصد خود می رسند و درصد تاخیر در رسیدن به مقصد کمتر می شود و این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان و همچنین متصدیان باربری ها می شود که در نتیجه کیفیت بالای خدمات باربری را رقم می زند.

اما چه عواملی در تعیین نرخ حمل بار با نیسان و وانت بار به شهرستان موثر است و چه عواملی می توانند هزینه حمل بار با وانت و نیسان به شهرستان را افزایش و یا کاهش دهد ؟

عوامل متفاوتی در قیمت کرایه نیسان و وانت بار بین شهری تاثیرگذار است. از جمله شرایط آب و هوایی، فاصله مکانی بر حسب کیلومتر، نوع بار، روز و فصل و ایام خاص، شرایط جغرافیایی و وضعیت جاده ها، تعداد رانندگان، تعداد بار، بیانیه های مختلف سازمان راهداری و انجمن صنفی و … از جمله مواردی است که می تواند سبب افزایش یا کاهش قیمت کرایه نیسان و وانت بین شهری شود . در زیر به اختصار به تاثیر برخی از این عوامل مهم در تغییر نرخ کرایه ها می پردازیم :

1) تاثیر قیمت سوخت بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بین شهری: خودروهای نیسان درسه نوع بنزینی، دیزلی، و دوگانه سوز تولید می شود . قیمت گازوئیل معمولا نوسان کمتری دارد. گاز هم به نسبت بنزین نوسان کمتر و قیمت ارزانتری دارد. اما بنزین با رشد شدید قیمت همراه بوده که این امر به دلیل اینکه اغلب خودروهای نیسان را خودروهای بنزینی تشکیل می دهند ، در نرخ کرایه وانت بار بین شهری تاثیر گذار است.

2) تاثیر مسافت بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بر حسب کیلومتر: نرخ کرایه نیسان بار و وانت بار بر حسب کیلومتر اندازه گیری می شود . به همین علت ، مسافت یکی از عوامل مهم و کلیدی در تعیین قیمت نرخ کرایه نیسان بین شهری دارد . مسافت عبارت است از مسیری که از محل بارگیری تا محل تخلیه بار وجود دارد . هرچه این مسافت در ارسال بار به شهرستان بیشتر باشد ، به نسبت ، کرایه نیسان و وانت بار نیز بیشتر می شود .

برای مثال اگر نرخ کرایه نیسان بین شهری از تهران به اصفهان بر حسب کیلومتر ، ۵۰۰ هزار تومان باشد ، نرخ کرایه وانت بار از تهران به مشهد با توجه به اینکه مسیر ، تقریبا دو برابر است ، دو برابر نمی شود . و این تفاوت قیمت بر اساس مسائل مختلفی شکل می گیرد .

ممکن است در یک مسیر هزار کیلومتری ، کرایه دو برابر شود . در یک مسیر هزار کیلومتری دیگر کرایه کمتر و یا بیشتر از دو برابر شود و این مسئله با توجه به شرایط جاده ، نوع مسیر ، تعداد راننده ، نوع بار و … محاسبه می شود . طبق نرخ اتحادیه باربری بین شهری وانت و محاسبه نرخ کرایه نیسان بر اساس کیلومتر ، باید مسافت بین مبدا و مقصد حمل بار ، در نرخ کرایه وانت بار ضرب شود . هرچند که هنوز این قانون به صورت قطعی اجرا نمی شود .

3) تاثیر وضعیت جاده ها بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بین شهری: در شرایط خاص مثل اعیاد و مراسم مذهبی و باستانی ، ممکن است با تغییر تعرفه باربری مواجه شویم . در جاده های صعب العبور و کوهستانی نیز به علت سختی حمل بار و مصرف بیشتر سوخت و صرف زمان بیشتربرای تحویل بار، افزایش قیمت کرایه را خواهیم داشت . در روزهای قبل تعطیلات ، اواخر هفته ها ، تعطیلات ، برخی جاده ها مانند جاده های شمالی کشور ترافیک شدیدی دارند .

این موضوع باعث می شود گاهی برخی از جاده ها یک طرفه شود و رفت و آمد در آنها تقریبا غیر ممکن شود . اینر امر موجب تغییر مسیر حمل بارمیشود که عمدتا به دلیل طولانی تر شدن زمان ، هم تاخیر در زمان تحویل کالا اتفاق می فتد و هم نرخ کرایه نیسان بار ، افزایش پیدا می کند . برخی مواقع نیز شلوغی جاده ها به دلایل مختلفی مانند زلزله کرمانشاه و اتفاق ناگواری نظیر آن روی می دهد که باز هم منجر به ایجاد ترافیک های شدید در راه های منتهی به این استان ها می شود و هزینه حمل بار را در این مسیرها افزایش می دهد.

4) تاثیر نوع و ارزش بار یا کالا بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بین شهری: نوع بار تاثیر زیادی در قیمت ارسال بار با نیسان به شهرستان ندارد . اما ارزش بار در تعیین قیمت بسیار مهم است . هرچه ارزش کالا بیشتر باشد ، به دلیل هزینه بیمه ای که به کالا تعلق می گیرد ، در نرخ کرایه تاثیرگذار است و آن را افزایش می دهد . به ازای هر یک میلیون بیمه ای که مشتری درخواست می کند ، مبلغ ۱۵۰۰ تومان به هزینه حمل بار با نیسان و وانت اضافه می شود .

5) تاثیر حجم، وزن و میزان بار بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بین شهری: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در نرخ کرایه وانت بار بین شهری ، حجم و وزن بار است .چنانچه حجم و وزن بار بالا باشد مثلا پیانو یا یخچال ساید بای ساید یا دستگاه های صنعتی ، هزینه حمل بار به نسبت افزایش پیدا خواهد کرد . در زمان سفارش نوع و مقدار بارخود را به همراه وزن و حجم بار اعلام نمایید تا در زمان تعیین قیمت ، نرخ صحیح کرایه به شما اعلام شود.

6) تاثیر تعداد کارگران و بسته بندی وسایل و کالا بر هزینه کرایه نیسان بین شهری: از عوامل تاثیر گذار دیگر در نرخ کرایه وانت بار شهرستان میتوان به تعداد کارگر ها و دستمزد آن ها اشاره کرد . گاهی در هنگام ثبت سفارش ، مشتریان از شرکت می خواهند که برای آنها به همراه خودروی حمل بار ، تعدادی کارگر نیز بفرستند . در این حالت هزینه دستمزد کارگران به صورت نفر / ساعت محاسبه می شود . این هزینه مشخص و برای دو تا سه ساعت اول بارگیری است و اگر این زمان بیشتر شود ، هزینه دستمزد کارگران بیشتر خواهد شد .

7) تاثیر زمان بارگیری ، حمل و تخلیه بار بر نرخ کرایه نیسان و وانت بین شهری: اگر در زمان بارگیری و یا تخلیه بار ، راننده معطل شود ، این امر در نرخ حمل بار به شهرستان با نیسان و وانت بار موثر است. در حالت عادی هزینه ای که به مشتری در زمان استعلام قیمت اعلام می شود ، نرخ حمل بار از مبدا تا مقصد است و هزینه بیمه ، کارگر و تاخیر در بارگیری و تخلیه در آن لحاظ نشده است . به عنوان مثال حدود ۲ ساعت برای تاخیر در بارگیری و تخلیه زمان در نظر گرفته شده است . و اگر این زمان بیشتر شود ، هزینه اضافی در پی خواهد داشت . تغیر مسیرها به دلیل بسته بودن راه ها در زمان های خاص؛ ممکن است باعث افزایش هزینه باربری شود .

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر-نرخ کرایه وانت بار بین شهری مشهد-تعرفه کرایه وانت بار مشهد-محاسبه نرخ کرایه حمل بار وانت-نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر-نرخ کرایه ایسوزو را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-کرایه خاور از مشهد به تهران-ارسال بار از مشهد به تهران-باربری مطمئن در مشهد-کرایه تریلی از مشهد-باربری مشهد به شهرستان خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

نرخ کرایه خاور چطور مشخص میشود ؟

نرخ کرایه خاور بر اساس موارد بسیار زیادی مشخص میشود که تمامی آنها بر هزینه های باربری موثر می باشند.

1) نوع خاور مورد استفاده: خاور و کامیونت انواع مختلفی دارند که نرخ کرایه انها نیز متفاوت است . کرایه خاور مسقف از کرایه خاور روباز بیشتر است و کرایه خاور بغل بازشو نیز اندکی از خاور روباز بیشتر است.

2) میزان ارزش بار و محموله شما: به دلیل استفاده از بیمه نامه در حمل و نقل بار و کالا ، میزان بیمه نامه نیز در هزینه های حمل و نقل و نرخ کرایه موثر می باشد.

3) شرایط خاص در محل بارگیری یا تخلیه: اگر در زمان تخلیه یا بارگیری ، نیاز به توفق طولانی یا طی مسیر از جاده های خاکی و …. وجود داشته باشد ، نرخ کرایه خاور افزایش خواهد داشت .

4) شرایط موثر دیگر: مواردی مانند شرایط آب و هوایی ، افزایش نرخ کرایه ها توسط وزارت راه و . .. همگی در هزینه های حمل بار با خاور موثر خواهند بود .

چه بار و کالایی با خاور حمل می شود ؟

برای حمل و نقل و جابجایی بار و کالا با خاور ، تنها محدودیت موجود ، ابعاد و وزن و شرایط محموله می باشد که نسبت به توان خاور می باشد. ما برای حمل و نقل بار و کالا با خاور در صورتی که شرایط بار و محموله متناسب با خاور و کامیونت باشد ، هیچگونه محدودیتی نخواهیم داشت.

نرخ کرایه خاور مسقف و روباز

نرخ کرایه خاور روباز و مسقف باهم تفاوت دارد و بنابر فاصله مبداء و مقصد مشخص خواهد شد. به عنوان مثال ، هزینه خاور روباز از مشهد به تهران، ارزانتر از خاور مسقف برای همین مسیر خواهد بود. اما خاور مسقف مجهز به پتو برای بسته بندی اثاثیه و لوازم حساس است و نرخ کرایه بیشتری دریافت میکند. نرخ کرایه بر اساس مواردی که قبلا خدمت شما گفته شد مشخص خواهد شد .

نرخ کرایه خاور بین شهری

نرخ کرایه خاور بین شهری بر اساس محل بار گیری و تخلیه مشخص خواهد شد. شما می بایست ابتدا محل بار گیری و سپس محل تخلیه را به کارشناسان باربری نتسان اعلام نمایید .

تفاوتی ندارد که محل بارگیری شما تهران باشد یا شهرستان ها ، در واقع بر اساس فاصله نرخ کرایه خاور مشخص میشود و شما با اعلام دقیق محل بارگیری و تخلیه و شرایطی که در نرخ کرایه خاور موثر هستند و در بالا به ان اشاره شد ، دقیق ترین نرخ کرایه را دریافت خواهید کرد.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-کرایه خاور از مشهد به تهران-ارسال بار از مشهد به تهران-باربری مطمئن در مشهد-کرایه تریلی از مشهد-باربری مشهد به شهرستان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-نرخ کرایه خاور-کرایه خاور از مشهد به تهران-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه خاور بین شهری-باربری مشهد به تهران خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور یا کامیونت خاور یا ماشین خاور بنز پرمصرف‌ترین ماشین برای اسباب کشی در مشهد هست. سه نوع خاور بیشتر برای باربری استفاده می‌شود. خاور مسقف یا روبسته در دو نوع فلزی و چادری که بیشتر برای اسباب کشی استفاده می‌شود. خاور روباز یا چوبی که برای جابجایی وسایل صنعتی و ماشین الات و میوه استفاده می‌شود و سوم خاور کفی بغل دار.

در یک تقسیم بندی دو نوع خاور روبسته و روباز وجود دارد. به خاور روبسته خاور مسقف هم گفته می‌شود. بهترین ماشین برای اسباب کشی خاور روبسته فلزی است.

خاور مسقف انتخاب کنیم یا خاور روباز ؟

شاید انتخاب خاور و کامیونت مناسب در علاوه بر تاثیر مستقیم در هزینه های حمل و نقل ، سبب حفظ سلامتی و تسریع خدمات نیز باشد.

به عنوان مثال ، برای بارگیری محموله هایی که بارگیری آنها بصورت لیفتراک باشند ، باید از خاور روباز بغل بازشو استفاده کرد . در صورتی که از خاور عادی روباز استفاده شود ، بارگیری پالت ها باید از انتها و بصورت ۲ مرحله ای ( کارگری و لیفتراک ) انجام شود.

علاوه بر موضوع تسریع در خدمات حمل و نقل ، هزینه و نرخ کرایه باربری با انواع مختلف خاور نیز ممکن است در شرایط متفاوت متغیر باشد. از همین جهت برای انتخاب خاور و کامیونت مناسب باید دقت بسیاری به خرج داد .

مشخصات خاور مسقف چیست؟

1) در اندازه های 4 الی 6 متری

2) دارای پتو و ضربه گیر و طناب

3) ماشین مبله موکت کاری شده

4) ظرفیت بار تا 4 تن برای ماشین 800

5) ظرفیت 2/5تن برای ماشین 600

6) ارتفاع تا 2/90

7) دو نوع اتاق برزنت و فلزی

به چه نکاتی باید هنگام محاسبه کرایه حمل بار، توجه کنیم؟

1) هزینه بارگیری جدا می باشد .

2) معمولا در تعرفه‌ها، بیمه مد نظر تا سقف 30میلیون تومن می باشد.

3) بیمه برای هر یک میلیون هزار تومن می باشد.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-نرخ کرایه خاور-کرایه خاور از مشهد به تهران-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه خاور بین شهری-باربری مشهد به تهران را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون ده چرخ از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۰-نرخ کرایه ایسوزو-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۰-نرخ کرایه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه خاور بین شهری-کرایه تریلی از مشهد به تهران خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون ده چرخ از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون ده چرخ از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

عوامل موثر بر نرخ کرایه کامیون چیست؟ تعیین نرخ کرایه کامیون تحت تاثیر عواملی است که شرکت باربری نتسان در این مطلب به آن ها خواهد پرداخت. کامیون ها از رایج ترین انواع ماشین باربری محسوب می شوند که به دلیل گوناگون جزو پرکاربردترین آن ها نیز شمرده می شوند. نرخ کرایه کامیون برگرفته از فاکتورهایی مانند شرایط اقلیمی جاده ، بارنامه ، بیمه نامه و …. است.

1) نرخ کرایه کامیون: بخشی از نرخ کرایه کامیون به واسطه تعرفه و بخش دیگری از آن توسط شرکت های باربری تعیین و ارائه می شود. از آن جایی که شرکت های باربری خدمات مختلفی به مشتریان خود می دهند قطعا انجام هر کدام از آن ها می تواند باعث افزایش نرخ کرایه کامیون شود.

2) حمل و نقل با انواع ماشین باربری را می توان به عنوان مهم ترین عامل در تعیین نرخ و قیمت کرایه کامیون دانست. زیرا کامیون های باربری دارای انواع گوناگونی هستند که هر چه ظرفیت و گنجایش آن ها بیشتر باشد باید هزینه بالاتری برای استفاده از آن ها پرداخت کرد. کامیون های تک محور و جفت محور ، کامیون های مسقف و … از رایج ترین انواع آن محسوب می شوند.

3) وضعیت آب و هوایی: مسلما رانندگی در شرایط بد آب و هوایی زحمت بیشتری بر راننده تحمیل می کند و سیستم داخلی ماشین مانند موتور در معرض ریسک بیشتری قرار خواهد گرفت. هر چقدر وضعیت آب و هوا و همچنین جاده نامناسب باشد نرخ کرایه کامیون نیز افزایش پیدا می کند. رانندگی در جاده های خاکی و بدون آسفالت دشوار است. همچنین وجود تگرگ و برف در جاده نیز خطر آفرین می باشد. لازم به ذکر است که بگوییم که بهترین نوع کامیون برای رانندگی و حمل بار در این شرایط کامیون های مسقف هستند که سقف آن ها از پارچه های بزرنتی پوشیده است. در مواقعی مانند اسباب کشی در روز های زمستانی باید حتما از کامیون های مسقف استفاده کنید تا بار دچار آسیب و خسارت مالی نشود. قطعا شرکت های خدمات باربری بین شهری که به طور حرفه ای فعالیت می کنند در زمینه انتخاب ماشین باربری شما را راهنمایی می کنند.

4) گران شدن سوخت : شرایط اقتصادی جامعه می تواند باعث نوسانات در نرخ ارز ، گران شدن ناگهانی سوخت و … باشد. تمام این موارد تورم را در پی دارد و باعث می شود که وضعیت معیشتی رانندگان دستخوش تغییرات شود. به همین دلیل به دنبال آن نرخ کرایه ماشین های باربری مانند کامیون نیز افزایش پیدا می کند و ما شاهد تغییر این نرخ توسط تعرفه های دولتی و شرکت های فعال در حوزه باربری خواهیم بود. هر چه مسافت باربری بیشتر باشد سوخت بیشتری مصرف می شود در نتیجه مشتری باید مبلغ بالاتری نیز پرداخت کند.

5) جنس بار: قطعا با خواندن مطالب پیشین متوجه شده اید که بارها می توانند دارای جنس های مختلفی باشند. به طور مثال حمل مایعات و جامدات نیازمند دو نوع وسیله باربری هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های و خصوصیات منحصر به فرد است. حمل مایعات توسط ماشین هایی به نام تانکر و حمل جامدات توسط بونکر انجام می شود. همچنین اگر قصد دارید موادی مانند بتن ساختمانی را حمل کنید باید ماشینی را انتخاب کنید که تا مقصد بتن را نرم و مرطوب نگه دارد. بهترین انواع ماشین باربری باری این نوع از بارها میکسر است. هر کدام از این ماشین ها دارای نرخ های مختلفی هستند که در نهایت توسط عوامل دیگر به عنوان هزینه نهایی به شما اعلام می شود.

6) فاصله بین مبدا و مقصد: هر چقدر فاصله بین مبدا و مقصد بیشتر باشد نرخ کرایه کامیون نیز بیشتر خواهد شد. برخی از باربری ها به طور درون شهری و برخی از آن ها بین دو شهر انجام می شوند. فاصله بین شهری بیشتر از درون شهری محاسبه می شود زیرا زمان ، انرژی و سوخت بیشتری بابت آن پرداخت می شود.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون تک از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون تک مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه کامیون-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۰-کرایه تریلی از مشهد به تهران-نرخ کرایه خاور بین شهری خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون تک از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون تک از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

کامیون ها دارای انواع گوناگونی هستند، که بر اساس محور و وزن قابل حمل آنها ، می‌توان کامیون ها را به دو نوع کامیون تک و کامیون جفت تقسیم کرد. کامیون های تک که با 2 محور و 6 چرخ هستند حداکثر مجاز به حمل ۱۰ تن بار هستند.کامیون های جفت معمولاٌ دارای 3 محور و 10 چرخ هستند می‌توانند تا ۱۵ تن بار را حمل کنند.

کامیونت یا خاور نیز یک نوع کامیون کوچک و کمی بزرگتر از وانت بوده و دارای دومحور و شش چرخ هستند که میزان بارگیری آن‌ها تا 3 تن می باشد.کامیون 911 هم در واقع نوعی خاور است و نام آن برگرفته از نام بنز ۹۱۱ است. بر اساس نوع کاربردی نیز کامیون ها به انواع : کامیون های اتاق دار ، کمپرسی ، مسقف ، یخچالدار ، تانکر ، بونکر و میکسر تقسیم می‌شوند.

کامیون حمل بار ارزان

در شرکت باربری نتسان، باربری به صورت تخصصی انجام میشود و برای هر نوع باری از ماشین باری متناسب با آن استفاده میشود . بنابراین جهت درخواست سرویس حمل بار لازم است تمامی اطلاعات مربوط به بار را در اختیار کارشناسان حمل و نقل ما قرار دهید تا بتوانند بهترین کامیون باربری را برای شما عزیزان فراهم آورند.

وزن بار، حجم بار، نوع بار از جمله کلیدی ترین مواردی هستند که میتوانند در تعیین نوع کامیون باربری موثر باشند. ناوگان باربری نتسان، کامل ترین ناوگان حمل و نقل در کشور است و هر نوع ماشینی که برای حمل بار شما مورد نیاز باشد (نیسان، خاور، تک، جفت، تریلی، ایسوزو، ترانزیت، کمرشکن، بوژی) را میتواند با ارزان ترین نرخ کرایه باربری برایتان فراهم آورد.

حمل بار با کامیون تک و جفت

تک و جفت از قدیمی ترین ماشین های باری هستند که به عنوان بنز 6 چرخ و 10 چرخ شناخته میشوند. تک و جفت از جمله ماشین های برای سنگین هستند که برای جابه جایی انواع بار به صورت بسته بندی شده و یا فله ای مورد استفاده قرار میگرفتند.

تک و جفت دوماشین باربری هستند که شباهت زیادی به هم دیگر دارند با این تفاوت که جفت 5 تن بیشتر از تک بار حمل میکند. 6 چرخ ها برای جابه جایی بار تا 10 تن مناسب هستند و ابعاد اتاق آن ها برابر است با: 5.80*2.20 متر

همان 10 چرخ ها برای جابه جایی بار تا 15 تن مناسب هستند و ابعاد اتاق آن ها برابر است با: 6.80*2.25 متر

ارائه سرویس باربری با تک و جفت به صورت همه روزه در باربری نتسان است و برای این کار ارزان ترین نرخ کرایه باربری فراهم شده است، اگر نیازمند سرویس باربری ارزان قیمت با تک و جفت هستید، میتوانید همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه باربری نتسان تماس بگیرید.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون تک از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه کامیون-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۰-کرایه تریلی از مشهد به تهران-نرخ کرایه خاور بین شهری را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون جفت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون جفت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات نرخ کرایه کامیون-نرخ کرایه ایسوزو-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه خاور بین شهری-قیمت کرایه بار خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون جفت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون جفت از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

حمل و نقل اثاثیه و بار های سنگین، مستلزم صرف وقت و هزینه زیادی است. شما علاوه بر اینکه می‌بایست کار بسته بندی را به درستی انجام دهید، بلکه مسئولیت هماهنگی با راننده، انتخاب وسیله درست، بار زدن محموله، تسویه حساب، انتخاب مسیر درست و … نیز با شما خواهد بود. به همین جهت، یکی از بهترین و راحت‌ترین گزینه‌ها برای حمل بار، کمک گرفتن از یک شرکت باربری مطمئن است.

هزینه حمل بار، تا حد زیادی به هزینه کرایه ماشین (باربری) بستگی دارد. زمانی که برای حمل بارتان از یک خاور استفاده کنید، در نهایت تفاوت هزینه حمل بار شما در مقایسه با محموله‌ای که با چندین وانت بار جا به جا شده، کمتر خواهد بود. به همین دلیل، بهتر است با تمام عواملی که بر روی هزینه بار تاثیر می‌گذارند، به خوبی آشنا شوید. در این صفحه، تلاش ما بر این است تا شما را با تعرفه های باربری و هزینه کرایه ماشین (باربری) آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مسافت طی شده

مسافت طی شده توسط یک راننده میتواند یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی باشد برای محاسبه قیمت باربری (کرایه ماشین)، عومل دیگری وجود دارد که در زیر مجموعه این ملاک قرار دارد و میتواند تاثیر گذار باشد: ترافیک جاده، وضعیت آب و هوا، تعطیلات و …

تناژ کالا

وزن کالا نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که تاثیر مستقیم بر قیمت باربری (کرایه ماشین) دارد؛ 2 تن باری که از تهران تا قزوین میرود کرایه‌اش با ۲.۵ تن فرق خواهد کرد. تناژ کالا باعث ایجاد تنوع ماشین‌ها (سبک و سنگین) میشود در نتیجه هزینه ماشین هم مازاد بر تناژ کالا اضافه میشود. ( در ادامه به توضیح بیشتری راجب ماشین‌ها خواهیم پرداخت).

نوع ماشین

در حوزه باربری با توجه به اینکه تنوع کالا بالا میباشد و مقدار کالا نیز متغیر، ماشین‌های مختلفی برای جواب نیازها تولید شده است، که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نیسان: نوعی ماشین که عمدتا برای خورده بارها مورد کار قرار میگیرد و مقدار تناژی که برای آن مجاز میباشد ۱.۵ تن میباشد.

خاور: خاور میتواند بارهای مختلفی را حمل کند و حداکثر باری که مجاز به بارگیری میباشد ۴.۵ تن می‌باشد.

بادسان 608: از خانواده خاور میباشد اما با اتاقی بزرگتر و مقدار تناژی که میتواند بارگیری کند ۲.۵ تن میباشد.

بادسان 808: از خانواده خاور میباشد اما با اتاقی بزرگتر و مقدار تناژی که میتواند بارگیری کند ۴.۵ تن میباشد.

911: نوعی ماشین مابین خاور و ۶ چرخ میباشد که ظرقیت بارگیری آن ۵.۵ تن میباشد.

کامیون تک: کامیون ۶ چرخ که ظرفیت بارگیری آن ۱۰ تن میباشد.

کامیون جفت: کامیون ۱۰ چرخ که ظرفیت بارگیری آن ۱۵ تن میباشد.

تریلی کفی، بغلدار، ترانزیت چادری: ظرفیت این ۳ نوع ماشین تا ۲۲ تن میباشد. غیر از از این ۳ عامل عوامل دیگری بر اضافه شدن کرایه تاثیر گذار میباشد من جمله هزینه بارگیری، هزینه کارگران. بهترین روش برای پرداختن کمترین قیمت برای ارسال بار، همکاری مستمر با یک شرکت حمل و نقل مطمئن مانند شرکت باربری نتسان می‌باشد.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون جفت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات نرخ کرایه کامیون-نرخ کرایه ایسوزو-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه خاور بین شهری-قیمت کرایه بار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار نیسان از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات هزینه حمل بار از مشهد به تهران-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه نیسان-نرخ کرایه وانت بار بین شهری-کرایه نیسان از مشهد به تهران خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار نیسان از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر قیمت مشخصی ندارد نمی توان نرخ دقیقی را اعلام کرد. نرخ کرایه نیسان به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد که شامل موارد زیر می باشند:

1) حمل بار با نیسان بر حسب کیلومتر و مسافت

2) نوع ماشین نیسان بنزینی یا گازوئیلی

3) ارزش بار نیسان

4) شرایط جوی و آب و هوایی

5) ایام و تعطیلات

این عوامل بر نرخ قیمت نیسان بر حسب کیلومتر بستگی دارد و همین عوامل باعث می شود که نتوان نرخ دقیقی برای نیسان را اعلام کرد.

یکی از عوامل نرخ کرایه حمل بار با نیسان طول مسافت و بر حسب کیلومتر می باشد. طول مسافت از عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه نیسان و وانت می باشد در بعضی از شهر ها به دلیل نزدیکی قیمت کرایه کمتر است. اما در بعضی از شهر های کوچک به دلیل اینکه راننده نمی تواند برای راه برگشت خود بار یا کالایی ببرند، قیمت کرایه با نیسان افزایش پیدا می کند. این موارد از نکات تاثیر گذار بر نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر و طول مسافت می باشد.

نرخ کرایه نیسان بر حسب نوع ماشین از عوامل تاثیر گذار می باشد و نیسان ها شامل دو نوع می باشد :

1) نیسان بنزینی

2) نیسان گازوئیلی

نیسان های بنزینی نرخ کرایه بیشتری نسبت به نیسان های گازوئیلی دارند دلیل آن هم این است نرخ بنزین ثابت نمی باشد و دچار تغیر است که همین امر باعث می شود نرخ کرایه نیسان بنزینی افزایش یابد. نرخ کرایه نیسان های گازوئیلی نسبت به نیسان های بنزینی کمی ارزان تر می باشد و نرخ قیمت آن ثابت می باشد.

ارزش بار تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه ارسال بار با نیسان دارد دلیل آن هم بیمه نامه آن می باشد. بیمه از عوامل مهم و تاثیرگذار بر نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر می باشد. کارگران هم تاثیری بر نرخ هزینه نیسان بر حسب کیلومتر دارد و دلیل این آن هم دستمزد آن ها می باشد.

نرخ کرایه ارسال بار با نیسان بر اساس شرایط جوی باعث افزایش آن می شود. در بعضی از روز های هفته به دلیل این که هوا بارانی یا برفی هست نرخ کرایه نیسان افزایش می باشد دلیل آن هم کمبود ماشین می باشد. در روزهای برفی ماشین نیسان خیلی کم پیدا می شود که همین امر باعث افزایش کرایه نیسان نیز می شود و رانندگان نیز مایل به انجام حمل بار با نیسان نیستند.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت و کرایه نرخنامه باربری با نیسان با کارشناسان ما در مجموعه نتسان تماس بگیرید.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار نیسان از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات**** - هزینه حمل بار از مشهد به تهران-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه نیسان-نرخ کرایه وانت بار بین شهری-کرایه نیسان از مشهد به تهران را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار تریلی از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-هزینه حمل بار از مشهد به تهران-نرخ کرایه ایسوزو-کرایه تریلی از مشهد به تهران-نرخ کرایه ایسوزو در مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-نرخ کرایه تریلی خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار تریلی از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

کرایه حمل بار تریلی چگونه مشخص می‌شود؟

به دلیل نبودن یک نرخ نامه و قیمت کلی برای حمل بار به نقاط مختلف کشور ، روزانه عوامل مختلفی در هزینه باربری تاثیر گذار خواهند بود. به همین دلیل ، می بایست به صورت روزانه و پس از بررسی کامل بار ، هزینه باربری را به شما اعلام نمایید. از جمله موارد تاثیرگذار در هزینه باربری و نرخ کرایه تریلی ، محل تخلیه و بارگیری می باشد.

در برخی موارد ، نیاز به تخلیه یا بارگیری در جاده های فرعی و یا خاکی می باشد که بسیار از رانندگان ، علاقه ای به این امر ندارند ؛ در نتیجه در هزینه باربری تاثیر مستقیم خواهد داشت. وضعیت آب و هوایی ، شرایط و نوع و وزن بار نیز در هزینه باربری تاثیر مستقیم دارد.

نرخ کرایه تریلی کفی و بغلدار به شهرستان

نرخ کرایه تریلی ، برای هر شهرستانی با سایر شهرستان های کشور متفاوت می باشد و ارائه خدمات حمل بار با تریلی ، بسته به نوع بار و نو محل بارگیری و تخلیه متفاوت می باشد. به همین دلیل و بر اساس شرایط روز ، هزینه های باربری و کرایه تریلی متفاوت می باشد.

نرخ کرایه تریلی ترانزیت چادری

تریلی ترانزیت چادری معمولا برای حمل و نقل محموله های صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد . تریلی ترانزیت چادری بصورت مسقف می باشد و برای حمل کالاهای تجاری و صادراتی بسیار مناسب است. این تریلی نرخ کرایه نسبتا بیشتری نسبت به تریلی کفی و تریلی بغلدار دارد و دلیل آن نیز مسقف بودن و حجم بار بیشتری است که امکان حمل آن را دارد .

کرایه تریلی کمرشکن

این نوع تریلی مخصوص حمل بارهای خاص و سنگین است. معمولا انواع دستگاه های راهسازی و دستگاه های صنعتی سنگین با این خودروی باربری جابجا می شوند . اما برای حمل و نقل بار با تریلی کمرشکن ، نرخ کرایه بصورت تعرفه ای و مشخص وجود ندارد و هزینه های حمل بصورت توافقی مشخص می شود .

کرایه کمرشکن بر اساس وزن بار ، ابعاد و نوع کمرشکن مورد استفاده مشخص می شود . علاوه بر این ، فاصله مبداء و مقصد نیز تاثیر زیادی در هزینه های باربری خواهد داشت.

ظرفیت این ماشین‌های گفته شده در بالا تا ۲۲ تن می‌باشد. عوامل زیادی بر اضافه شدن کرایه تاثیر گذار میباشد من جمله هزینه بارگیری، هزینه کارگران. بهترین روش برای پرداختن کمترین قیمت برای ارسال بار، همکاری مستمر با یک شرکت حمل و نقل مطمئن مانند شرکت باربری نتسان می‌باشد.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار تریلی از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-هزینه حمل بار از مشهد به تهران-نرخ کرایه ایسوزو-کرایه تریلی از مشهد به تهران-نرخ کرایه ایسوزو در مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-نرخ کرایه تریلی را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیونت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-باربری مشهد به تهران-نرخ کرایه کامیون-نرخ کرایه ایسوزو-تعرفه کرایه حمل بار-نرخ کرایه ایسوزو-کرایه حمل بار از مشهد به تهران خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیونت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

 

 

کرایه کامیونت در سال ۱۴۰۰ چقدر است ؟

این سوالیست که ذهن بسیاری از افرادی که قصد دارند حمل و نقل بار و کالا از هر نقطه ای از کشور را انجام دهند وجود دارد. اما باید گفت نرخ کرایه کامیونت چه در سال ۱۴۰۰ و چه در سال ۹۹ و ما قبل آن، همیشه دارای نوسانات متعددی بوده که ارائه نرخ کرایه دقیق و ثابت را بسیار مشکل کرده است. اما نرخ کرایه کامیونت چطور مشخص میشود و چه عواملی در افزایش یا کاهش آن نقش دارند ؟ در ادامه به آن می پردازیم

کرایه کامیونت تن / کیلومتر چیست ؟

نرخ کرایه کامیون یا سایر خودروهای باربری که بر اساس تن / کیلومتر مشخص میشود ، نرخ نامه پایه ای است که توسط وزارت برای حمل و نقل بین شهری درنظر گرفته شده است . اما متاسفانه این نرخ نامه از طرف رانندگان به دلیل افزایش هزینه های انها ( تعمیر و نگهداری خودرو ) مورد قبول نیست نیست و همچنان نرخ کرایه بصورت سنتی و توافقی مشخص میشود .

عوامل موثر در کرایه کامیونت چیست؟

عوامل موثری که هزینه و نرخ کرایه کامیون را دوچار نوسانات متعددی می کند بصورت همه روزه در افزایش یا کاهش آن موثر و دخیل هستند. این عوامل برخی بصورت مستقیم و برخی بصورت غیر مستقیم در هزینه های حمل و نقل بار با کامیون تاثیر گذار هستند. عواملی مانند :

1) نوع کامیون مورد استفاده : هر نوع کامیون دارای نرخ کرایه ای متفاوت با نوع دیگر می باشد . به عنوان مثال ، کرایه کامیون ۱۰ تن ، نسبت به کامیون ۱۵ تن کمتر است . اما نسبت به کامیون ۹۱۱ کمی بیشتر است . به همین جهت ، نرخ کرایه کامیون بستگی کاملی به نوع کامیون دارد .

2) نوع بار و شرایط آن : در برخی موارد ، سبک یا سنگین بودن محموله و بار نیز در نرخ کرایه موثر است . رانندگان راغب به حمل بارهای سبک تر هستند و ممکن است با کرایه ای کمتر راضی به حمل بار شوند .

3) شرایط محل بار گیری یا تخلیه : اگر شرایط خاص یا سخت در محل بارگیری یا تخلیه باشد ، نرخ کرایه نیز افزایش میبابد . بارگیری / تخلیه در شب ، جاده خاکی و … از موارد موثر هستند .

4) تاثیر شرایط آب و هوایی در کرایه کامیون: یکی از مواردی که در هزینه های حمل و نقل بار و کالا با کامیون موثر است ، شرایط آب و هوایی می باشد. در زمانی که شرایط جوی مساعد نباشد ، نرخ کرایه خودبخود افزایش می یابد . دلیل این امر هم کاهش فعالیت رانندگان و سختی تردد خودروهای باربری می باشد . علاوه بر این ، رانندگان مجبور به استقاده از چادر و نایلون برای بار می باشند که این امر نیز افزایش کرایه را سبب میشود.

برای اطلاع از کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار با کامیونت شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه باربری نتسان تماس بگیرید.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیونت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-باربری مشهد به تهران-نرخ کرایه کامیون-نرخ کرایه ایسوزو-تعرفه کرایه حمل بار-نرخ کرایه ایسوزو-کرایه حمل بار از مشهد به تهران را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

  • نتسان نتسانی