باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به اراک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به اراک و تمام شهرهای استان اراک در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به اراک توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود.
باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .
باربری مشهد به اراک - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به اراک - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333 تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

کلمات کلیدی

باربری مشهد

حمل بار مشهد

باربری مشهد به تهران

حمل بار از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به تهران

خاور از مشهد به تهران

حمل اثاثیه منزل از مشهد به تهران

نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور

ارسال از مشهد به تهران

حمل بار با وانت

بار از مشهد به تهران

حمل لوازمات اداری از مشهد به تهران

خاور از مشهد به کرج

باربری از مشهد به تهران

کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به کرج

باربری و حمل بار و اثاث از مشهد به تهران

وانت نیسان از مشهد به کرج

ارزانترین باربری مشهد به کرج

حمل اثاثیه از مشهد به تمام نقاط کشور

حمل بار از مشهد به تبریز

حمل لوازمات اداری از مشهد به کرج

حمل اثاثیه منزل از مشهد به کرج

حمل کالا از مشهد به تهران

ارزانترین باربری مشهد به تمام نقاط کشور

کرایه از مشهد به تهران

ارسال از مشهد به کرج

حمل اثاث از مشهد به تهران

خدمات بار از مشهد به تهران استعلام بار از مشهد به تهران

۴۷ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

بنز ۱۰ تن یا کامیون تک چیست؟
جهت حمل بارهای سنگین با وزن  تا ۱۰ تن ( میوه تره بار –برنج – آرد – مصالح ساختمانی- فلزات و..تا ۱۰ تن) از کامیون تک یا بنز ۱۰ تن استفاده میشود. برای حمل بار هایی با این ابعاد و اوزان از کامیون ۶ چرخ یا  کامیون تک محور استفاده میشود.
ابعاد اتاق بار کامیون تک:
طول شاسی :۵متر و ۶۰ سانتیمتر
عرض:۲متر و ۴۰ سانتیمتر
انواع کامیون
کامیون به دستگاهی گفته می شود که متشکل از یک شاستی و یک کشنده (موتور) باشد. برای کامیونها بسته به اینکه ﺑـﺮ روی ﺷﺎﺳﻲ ﭼﻪ ﻧﻮع ﺗﺠﻬﻴﺰات و ﻳﺎ ﻣﻠﺤﻘﺎت دﻳﮕﺮی ﻣﺘﺼﻞ ﺷﻮد، ﻧﺎم ﮔﺬاری ﻣﺘﻔﺎوتی انتخاب می شود. بر روی شاستی این دستگاه می توان تجهیزات گوناگونی نصب نمود که این تجهیزات عبارت اند از: تراک میکسر، اتاق حمل کالا، جرثقیل، کفی، پمپ بتن، تانکر حمل مایعات، آبپاش، قیرپاش، کمپرسی حمل مصالح و .... .
موارد استفاده از کامیون: کامیونها جز ماشین آلات حمل خاک و مصالح به حساب می آیند. از این دستگاه می توان در موارد ذیل استفاده نمود:
1) ﺣﻤﻞ ﻣﺼﺎﻟﺢ خاکی و ﻗﻄﻌﺎت سنگی در تمامی ﺷﺮاﻳﻂ محیطی
2) استفاده در عملیات سنگین خاکی مانند سدسازی، تونل سازی، معادن و غیره
3) تخلیه خاک به صورت دپو در امتداد یک مسیر
دسته بندی انواع کامیون چگونه است؟
معیارهای گوناگونی برای دسته بندی کامیونها موجود می باشد. معیارهایی که معمولاً برای دسته بندی کامیونها استفاده می شود عبارت اند از:
محدوده فعالیت
نوع سوخت مصرفی کامیون
نحوه تخلیه مصالح
تعداد محورها
تعداد دیفرانسیل ها
اندازه و نوع موتور کامیون
ظرفیت حمل بار کامیون
بر اساس کاربری کامیون
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

کامیون به فرانسوی یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که قسمت بارگیر آن به‌صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای حمل کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌ عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶۶ تن بار یا بیشتر را دارند.
ملاک‌های دسته بندی انواع کامیون
کامیون‌ها یا تریلی/کشنده‌ها از ماشین‌آلات سنگین به حساب می‌آیند که کار عمده حمل و نقل و جابه جایی را به عهده آن‌هاست. کامیون‌ها برطبق قدرت، نوع چرخ، حجم میزان بار قابل حمل، روش‌‍‌های تخیله بار و… تقسیم بندی می‌شوند. در اصل اسم انواع کامیون هم براساس همین معیارها انتخاب می‌شود.
روش دسته بندی انواع ماشین سنگین
برای دسته بندی انواع ماشین‌های سنگین معیارهای زیادی وجود دارد که می‌شود برطبق این فاکتورها دسته بندی انواع کامیون کمپرسی را انجام داد. یکی از این طبقه‌بندی‌های مهم عبارت است از:
از لحاظ تراکتور و مخزن: تمام تریلر، نیمه تریلر و شاسی یکپارچه
از لحاظ الگوهای تخلیه بار: تخلیه از زیر، تخلیه از عقب، تخلیه از جلو، تخلیه از پهلو
از لحاظ بهره‌برداری از شبکه راه‌ها: خارج جاده‌ای، جاده‌ای
از لحاظ نوع چرخ‌ها: چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی
از لحاظ ظرفیت انواع کامیون‌ها: ظرفیت حجمی (به مترمکعب)، خط تراز آب، ظرفیت وزنی (به تن)، ظرفیت کوت شده (انباشت شده)
انواع کامیون
انواع کامیون در ایران شامل انواع کامیون کمپرسی و همین طور انواع مختلفی از کامیون‌های باری مخزنی می‌شود که هر یک با توجه به معیارهای گفته شده کارکرد متنوعی دارند که در ادامه به توصیف هر کدام از این عناوین می‌پردازیم. همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد ما در این مطلب می‌خواهیم انواع کامیون و سایر ماشین‌های باربری را به شما معرفی کنیم:
1) کامیون تک محور: این کامیون‌ها در بخش انتهای خود تنها یک محور دارند. آن‌ها توانایی حمل بار تا ظرفیت ۱۰ تن را هم دارا هستند. نام‌های دیگر کامیون تک محور عبارت است از کامیون ۶ چرخ، کامیون تک، کامیون ۱۰ تنی. طول اتاق کامیون تک هم عبارت است از ۵.۷ متر تا ۶ متر.
2) کامیون جفت محور: در قسمت انتهایی خود دارای دو محورند که به کامیون جفت هم شهرت دارند. ظرفیت حمل بار این کامیون‌ها تا ۱۵ تن هم به حساب می‌آید. طول فضای بار اغلب حدود ۷ متر است و نام‌های دیگر این کامیون عبارت است از کامیون ۱۰ چرخ، کامیون جفت، کامیون ۱۵ تنی.
3) خاور یا کامیونت: کامیون‌های کوچک باری که اغلب برای بارهایی به میانگین وزن ۳ تا ۶ تن در صنعت حمل و نقل و بارنامه سراسری استفاده می‌شوند. خاورها دارای انواع بسیار گوناگونی هستند که شامل کامیون‌های باری مخزنی، هیوندا، مسقف و روباز، ایسوزو، ۹۱۱ و.. اشاره داشت. این دسته از کامیونت‌ها اغلب نیازمند گواهینامه پایه دو هستند
4) کامیون اطاق‌دار: کامیونی که حداکثر ارتفاع دیواره مقاوم اتاق بار آن از کف اتاق ۱٫۵ متر باشد.
5) کامیون لبه‌دار: کامیونی که حداکثر ارتفاع دیواره مقاوم اتاق بار آن ازکف اتاق ۸۰ سانتیمتر باشد.
6) کامیون تیغه‌دار: کامیونی که قسمت بار آن به وسیله تیغه‌ای طولی به دونیمه مساوی تقسیم شده باشد.
7) کامیون کفی: کامیونی که قسمت بار آن دیواره نداشته باشد. این نوع کامیون در بیشتر موارد برای حمل دستگاه‌های راهسازی و خودروهای سنگین استفاده می‌شود
8) کامیون سقف‌دار (مسقف): کامیونی که قسمت بارآن به صورت محفظه سرپوشیده ساخته شده‌است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

جاده یا شهر، فرقی نمی‌کند؛ در هر صورت اگر شما به واسطه شغل‌تان با خوردوهای سنگین سر و کار دارید قطعاً به شریکی نیاز دارید که بتوانید به آن اعتماد کرده و برای انجام کارهای سخت روی آن حساب کنید. یک کامیون باری سبک و پرقدرت می‌تواند همان شریکی باشد که وظایف سخت را به آن می‌سپارید. با توسعه صنعت باربری هر ساله انواع کامیون‌های باری به صورت ۶ چرخ یا تک و ۱۰ چرخ یا جفت در سر تا سر جهان تولید می‌شوند. یکی از متداول ترین مدل‌هایی که برای حمل و نقل بار استفاده می‌شود، کامیون باری ده چرخ است.
مشخصات ظاهری کامیون باری ده چرخ
طراحی کامیون باری ده چرخ به گونه‌ای است که می‌تواند بهترین گزینه در حمل و نقل جاده ای محسوب ‌شود. در طراحی این کامیون برای داشتن مقاومت بالا همزمان با وزن سبک، ضخامت بدنه این کامیون در قسمت‌های عمودی و افقی متفاوت است. از دیگر دلایل سبک بودن این کامیون کابین بهینه و موتور بسیار کارآمد با توربوشارژر است.
این وسیله نقلیه به طور معمول یک کابین سرپوشیده دارد و قسمت بار در عقب یک جعبه ساده روباز است. قسمت بار مجهز به کناره‌ها و درب عقب است و با کمان و پوشش بوم پوشانده شده است. در کامیون باری ده چرخ همیشه یک کابین مناسب برای هر برنامه حمل و نقل موجود است. کامیون 10 چرخ یک کابین برای راننده و حداقل یک سرنشین را در خود جای داده است که به آن کابین روز می‌گویند. یک کابین دیگر به عنوان کابین خواب یا کابین خدمه نیز در قسمت عقب وجود دارد.
مشخصات فنی کامیون باری ده چرخ
وقتی صحبت از حمل و نقل بین شهری می‌شود، کامیون باری ده چرخ حداکثر توانایی فنی لازم در شرایط جاده را دارد. این کامیون از قاب انعطاف‌پذیری برخوردار است که به لاستیک‌ها این امکان را می‌دهد تا با خیالی راحت از زمین‌های بسیار ناهموار عبور کنند. رانش لاستیک‌ها در کامیون باری ده چرخ ولوو عالی است و اصطلاحاً چسبندگی بسیار خوبی بر روی زمین دارد.
این کامیون اغلب می‌تواند با تمام چرخ‌ها حرکت کند. ظرفیت بارگیری کامیون باری ده چرخ حدود ۱۰ تن است. کامیون ده چرخ باری از یک موتور دیزل توربوشارژر ۹.۶ لیتری ولوو بهره می‌برد که ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. نگهداری و سرویس این کامیون به دلیل داشتن موتور شش سیلندر دیزلی و وزن خالص ۱۴۵۰۰ کیلوگرم بسیار راحت است. 
قدرت بالای موتور کامیون باری ده چرخ
رانندگان کامیون همیشه از قدرت بالای موتور این ده چرخ توپ طلا تعریف می‌کنند. خوب است که بتوانیم قدرت موتور کامیون‌مان را به رخ دیگر همکاران بکشیم. اما فقط این نیست. در واقع قدرت کافی یک ویژگی ایمنی است که توانایی راننده را در داشتن سرعت مطمئن بالا می‌برد و بخش مهمی از ایمنی کل جاده را برای دیگر رانندگان تسهیل می‌کند.
کامیون باری ده چرخ گزینه‌ای قدرتمند برای حمل بار در جاده است. این کامیون با توجه به قابلیت‌های خارج از جاده خود، برای هر نوع مسیری از جمله جاده‌های خاکی و پر از دست‌انداز مناسب است. کامیون باری در برابر سنگ‌ریزه‌ها و ناهمواری‌های جاده بسیار قدرتمند عمل می‌کند. کامیون باری ده چرخ طراحی کاربردی، ساختاری سخت و عملکرد قابل اعتماد را در طیف وسیعی از مشاغل ارائه می‌دهد. بنابراین در هر شغلی که باشید با به کارگیری یکی از این کامیون‌های افسانه‌ای، شما برنده خواهید بود!
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

شرکت خدمات حمل و نقل های بار در سه قسم زیر به مشتریان خدمات دهی میکند : تریلی لبه دار، تریلی کفی، تریلی ترانزیت. هریک از این تریلی ها ویژگی منحصر به خود را داشته و برای کارایی های مربوط به خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
1) باربری تریلی لبه دار: موارد استفاده از این نوع تریلی برای بارهای فله ای بوده که به صورت یکجا از تهران حمل میگردند. برای مهار بار از جانب برروی تریلی لبه و تیغه هایی تعبیه شده که کار محافظت بار را انجام میدهند. حمل میلگرد ،حمل خاک،حمل پروفیل و… توسط تریلی لبه دار انجام می‌گیرد.
از آنجا که تریلی لبه دار نسبت به دیگر نوع های کامیون، کمتر میباشد توصیه میشود پیش از بارگیری تریلی لبه دار را رزرو نمایید. در نظر داشته باشید ارتفاع دیواره ها حدود 80 الی 85 سانتی متر برای مهار بار می‌باشد . بهترین پیشنهاد برای حمل بارهای پالتی که امکان ریزش از کناره ها را داند تریلی بغلدار می‌باشد.
2) باربری تریلی کفی:  ارسال بارهای سنگین و حجیم نظیر کانکس،کانتینر،سیم های مفتول بزرگ و….توسط این نوع تریلی صورت میگیرد. همچنین از این نوع تریلی برای جابجایی تیرآهن،پروفیل و میلگرد استفاده می‌گردد.
3) تریلی ترانزیت: باتوجه به اینکه تریلی ترانزیت از جمله کامیون های اطاق دار برای حفاظت بار در مقابل شرایط نامساعد آب و هوایی میباشد. شما عزیزان می‌توانید در شرایط مختلف از این تریلی برای حمل و نقل استفاده کنید.
ابعاد تریلی ترانزیت :
طول : 12 الی 13.60
ارتفاع :2.60 الی 2.70
عرض:2.40
تناژ:22 تن
تغییرات در طول و ارتفاع وابسته به شرکت سازنده تریلی و سال ساخت تولید آن می‌باشد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور مسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور مسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

برای حمل بارهای سبک تا تناژ 3.5 تن میتوان از انواع خاور کابیندار فلزی با پوشش کامل بار استفاده نمود البته برای محاسبه میزان هزینه برای کرایه خاور مسقف حمل بار در داخل مشهد، مهمترین ملاک صاحبین بار میباشد.
عوامل تاثیر گذار در برآورد هزینه توسط متخصصین :
1) حجم بار و تناژ بار
2) محل بارگیری در تهران
3) محل تخلیه بار
4) میزان ارزش بار (بیمه نامه )
5) زمان بارگیری
هریک از عوامل بالا تاثیر بسازایی در تعیین کرایه خاور دربستی مسقف دارند.
موارد قابل حمل با خاور مسقف چیست؟
1) حمل کلیه بارهایی سبک و نیمه سنگین
2) حمل بارهای بسته بندی شده و کارتنی
3) حمل بارهای قابلیت حمل با لیفتراک
4) حمل مواد غذایی و کالاهایی که میبایست در مقابل باد و باران و شرایط جوی در محیط سربسته باشند
5) حمل کالا از مشهد که نیاز به پلمپ شدن و بسته شدن کامل کابین دارند
توجه: برای بارهایی که با جرثقیل به داخل خاور گذاشته میشوند خاور سرپوشیده مناسب نمیباشد  چرا که بسته بودن سقف باعث شده که جرثقیل نتواند بار را براحتی در داخل کابین قرار دهد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور مسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

خاور چیست ؟ خاور باربری و کلمه خاور مانند بسیار دیگری کلمات فارسی معانی متعددی دارد برخی معانی عام و برخی معانی خاص. اما چرا به کامیون های کوچک ( کامیونت ) می گوینند, جواب این سوال جالب و ساده است , به خاطر شرکتی که اولین بار این ماشین ها را ساخت. گروه صنعتی خاور یکی از زیر مجموعه‌های ایران خودرو دیزل یکی از شرکت‌های تولید کننده خودروی سنگین در ایران بوده است که دست بر قضا گروه صنعتی خاور شرکتی بوده که در زمینه تولید کامیون در ایران فعالیت بوده است.تا جایی که به علت تعدد تولید و کیفیت کامیون‌های این شرکت، بیش از چهل سال است که تعداد زیادی از افراد به کامیون، خاور می‌گویند.
معنی خاور چیست؟ هر چند خاور دارای معنای متفاوتی است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند یا پیشوندی بیشتر به عنوان کامیون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنیای حقیقی این معنای خاور در دنیای مجازی یا همان اینترنت درکنار کلماتی چون خاورمیانه یا خاوردور بسیار رایج است.
خاور حمل بار وسیله باربری نیمه سنگین محسوب می شود و معمولا برای حمل اثاثیه منزل از آن استفاده میشود. البته در گذشته از خاور مدل 608 برای جا به جایی استفاده میشد که در حال حاضر با وجود ماشین های نیمه سنگین جدید مانند ایسوزو و خاور هیوندایی خاور های قدیمی جای خود را به رقیبان نو نوار و تازه نفس داده اند که از سرعت و کیفیت بهتری نسبت به خاور های باری قدیمی برخوردارند.
انواع خاور چیست؟ خاورها از لحاظ نوع و حجم به انواع مختلف تقسیم می شوند که انواع خاور باربری: ایسوزو , خاور 608 , خاور کانکسی , خاور کمپرسی , خاور لبه دار , خاور 5.5 متری , خاور 6 متری , خاور 7 متری و ….
حداکثر تناژ بارگیری خاور چقدر است؟ حداکثر وزنی که توسط خاور بارگیری می شود بسته به نوع خاور از 3 تا 8 تن متفاوت است که این موضوع بستگی زیادی به نوع خاور و نوع بار دارد.
موارد استفاده خاور باری چیست؟ در حالت کلی در صنعت حمل و نقل برای جابجایی بار از وسیله متناسب با توجه به وزن بار استفاده میشود. در حال حاضر از خاور باری اکثراً برای حمل و نقل درون شهری و حمل اثاثیه و باربری اسباب کشی توسط اتوبار ها استفاده می شود . شرکت های پخش معمولا از خاور ، خاور ایسوزو و خاور هیوندایی برای امر توزیع استفاده می کنند که هر یک از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و متناسب با بار خود استفاده می کنند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

کامیون ۱۰ چرخ چیست؟
کامیون ۱۰ چرخی به نوعی از کامیون گفته می‌شود که دارای ۱۰ چرخ هست و ظرفیت بار آن ۱۵ تن است. (یعنی تا ۱۵ تن می‌تواند بار ببرد.) به کامیون ۱۰ چرخ، کامیون جفت و کامیون ۱۵ تن یا طور خلاصه ده چرخ هم گفته می‌شود.
انواع کامیون ۱۰ چرخ
کامیون ۱۰ چرخ در برندهای مختلف مثل بنز، ایسوزو، ولوو و … تولید می‌شود که مشهورترین آن کامیون بنز ۱۰ چرخ است. در یک تقسیم بندی دیگر کامیون ۱۰ چرخ به دو نوع ده چرخ باری و ده چرخ کمپرسی تقسیم می‌شود.
مشخصات بنز ۱۰ چرخ
کامیون بنز ۱۰ چرخ از سال ۱۳۴۰ در ایران تولید می‌شود. کامیون ده چرخ بنز در دو مدل L 2624 و LK 2624 تولید می‌شود
ابعاد و مشخصات کامیون ۱۰ چرخ
کامیون ۱۰ چرخ از نظر ابعاد و تناژ قابل حمل ، مابین کامیون تک و تریلی می باشد ؛ کامیون تک برای حمل بارهای تا وزن ۱۰ تن و تریلی ها برای حمل بارهای با وزن ۲۳ تن مناسب هستند 
اما کامیون جفت برای حمل بار تا وزن ۱۵ تن مناسب است 
طول اتاق بار این کامیون حدود ۷ متر می باشد
برای حمل و نقل بارهای سبک و سنگین ، بهترین گزینه قبل از انتخاب تریلی ها کامیون جفت می باشد . تریلی ها دارای محدودیت تردد در خیابان ها و معابر شهری را دارند  که این محدودیت برای کامیون جفت ۱۰ چرخ بسیار کمتر است .
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

کامیونت چیست؟
کامیونت یا کامیون کوچک نوعی ماشین باری است که از نیسان بزرگتر و از خاور کوچکتر می‌باشد. گاهی اوقات به خود نیسان و خاور نیز کامیونت گفته می‌شود. معادل‌های انگلیسی کامیونت عبارتند از Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle و طول این ماشین به ۳ متر می‌رسد. کامیونت همچنین مینی خاور یا مینی بار نیز نامیده می‌شود. اندازه‌ی کامیونت حد فاصل بین یک وانت و کامیون است.
ظرفیت بارگیری کامیونت‌ها معمولاً بین یک تن و نیم تا دوازده تن است. این خودروها یک اتاقک کوچک و ۴ یا ۶ تایر در دو محور دارند. توزیع نیروی پیشران در این خودرو اغلب از نوع چهار چرخ محرک است. ظرفیت حمل بار کامیونت‌ها و خاورها اصولاً تا ۶ تن می‌باشد و با توجه به نوع بار، مدل‌های گوناگونی از آنها در بازار موجود است.
انواع کامیونت چیست؟
1) کامیونت فاو: کامیونت فاو یک کامیونت سبک وزن مناسب برای حمل بارهای درون شهری می باشد که با در کنار هم قرار گرفتن بسیاری از آپشن ها مناسب و تکنولوژی روز دنیا تولید و روانه بازار حمل و نقل جاده ای کشور شده است . کامیونت فاو محصول موفق شرکت نام آشنای خودروساز فاو چین می باشد که با سابقه ای چندین ساله در زمینه ساخت انواع ماشین فعالیت خود را آغاز نموده است.کامیونت فاو 6 تن کامیون باری بسیار موفق و پرفروش خودروساز فاو جدیدترین محصول کمپانی فاو بوده که به تازگی تولید آن آغاز شده است.کامیونت FAW با نام تجاری تایگر و با قابلیت حمل بار 6 تن به فروش می رسد.
2) کامیونت ایسوزو: شرکت بهمن دیزل یکی از بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان قطعات کامیونت در ایران می باشد که با هدف نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای کشور پا به عرصه رقابتی گذاشته است و باهمکاری بهمن دیزل کامیونتهای ایسوزو وارد بازار کشور کرده است که با فروش بالای این کامیونت ها بیشترین بازدهی را در بازار ماشین های نیمه سنگین داشته است که قیمت و فروش این محصولات هر ساله توسط نمایندگی بهمن دیزل به بازار ارائه می شود.
کامیونت نام آشنای ایسوزو محصول موفق کمپانی بزرگ ایسوزو می باشد که با دارا بودن تمام ویژگی های یک کامیونت برتر توانسته در رده برترین های حمل ونقل جاده ای دنیا قرار بگیرد.کامیونت ایسوزو با قابلیت تحمل وزن مختلف به بازار ماشین آلات نیمه سنگ ارائه شده است که در این راستا کامیونت ایسوزو در تناژ های مختلف با هدف تنوع در سبد محصولات تولیدی خود را در 3 مدل 5 تن ،6 تن و 8 تن عرضه بازار صنعت خودرو کرده است.
3) کامیونت الوند: کامیونت الوند یا همان کامیونت فوتون محصول تولیدی سایپا دیزل می باشد ک در دو تناژ باری 6 تن و 8 تن روانه بازار شده می شود.شرکت فوتون در سال ۱۹۶۶ با شعار حرکت به سوی پیش رفت در صنعت خودروسازی تاسیس گردیده و به جمع تولید کنندگان خودروهای تجاری پیوست و توانست در مدت زمان کوتاه بهترین عملکرد را داشته باشد و در سطح جهانی شناخته شده باشد.الوند سعی دارد درسال ۲۰۲۰ به شرکت بین المللی خودروسازی تبدیل شود و علم تکنولوژی و طراحی را با حفظ محیط زیست یکپارچه سازد تا بتواند در بین ده شرکت برتر خودروساز دنیا قرار بگیرد.
4) کامیونت فوسو: میتسوبیشی فوسو یک شرکت ژاپنی است که یکی از بزرگترین تولیدکننده های کشنده واتوبوس در دنیا است. حدود 90 درصد این این شرکت ژاپنی متعلق به شرکت آلمانی دایملر ای .جی است، بنابراین یکی از شرکتن های منشعب از شرکت دایملرای جی محسوب میشود. این شرکت در سال 1932 اولین اتوبوس خود را که توسط صنایع کشتی سازیساخته شده بود را وارد بازار کرد. در سال 1934 کشتی‌سازی میتسوبیشی نام خود را به صنایع سنگین میتسوبیشی تغییر داد. در سال 1937 این کارخانه به کارخانه توکیو منتقل شد و در سال 1949، کمپانی فروش فوسو موتورز تاسیس شد که در سال 1952 به کمپانی فروش فوسو‌ میتسوبیشی موتورز تغییر نام داد.
5) کامیونت جک: شرکت موفق GAC در کشور چین در سال 1964 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در کشور چین جز 10 برند معتبر و شناخته شده در عرصه خودورسازی محسوب می گردد و در زمینه صادرات خودرویی کشور چین این شرکت به عنوان سومین شرکت برتر سال می باشد. شرکت جک موتور در تمام بخش ها کامیون سنگین و سبک و سواری بطور گسترده در حال فعالیت می باشد.در حال حاضر تعداد ۱۸۰۰۰ نفر بطور مستقیم جهت تولید محصولات مختلف شرکت خودروسازی جک در عرصه خودروسازی مشغول بکار میباشند. ظرفبت تولید سالیانه این شرکت ۷۰۰ هزار واحد دستگاه خودرو (شامل سواری، ون، اتوبوس، خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین) می باشد.
موارد استفاده از بارگیری کامیونت چیست؟
به طور کلی در صنعت حمل و نقل و اثاث کشی، با توجه به وزن بار از وسیله نقلیه‌ی مناسبی استفاده می‌شود. در حال حاضر خاور باری غالباً برای حمل و نقل درون شهری و حمل اثاثیه و اسباب کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های پخش معمولاً از کامیونت، خاور ایسوزو و خاور هیوندایی برای توزیع محصولات خود استفاده می‌کنند که هر کدام از آنها بسته به نوع باری که باید حمل کند، از اتاق متفاوتی متناسب با بار استفاده می‌کند.
کامیونت برای حمل انواع مختلف بار استفاده می‌گردد. کامیونت بر اساس نوع حمل بار به صورت زیر تقسیم می‌شود:
۱. کامیونت برای حمل بار
۲. کامیونت برای حمل اثاثیه یا خاور اثاث کشی
۳. کامیونت برای حمل شیشه
۴. کامیونت برای حمل خودرو و وسایل نقلیهتابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. کامیون چیست ؟
تعریفی که ویکی پدیا از کامیون ارائه کرده به این شکل است : کامیون (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry)، یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که قسمت بارگیر آن به صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.
اما در تعریف تخصصی به وسیله نقلیه موتوری که برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود کامیون می گویند. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع اتصال بارکش , ظرفیت حجمی ,  ظرفیت وزنی بار در دسته بندی های متفاوت جای می گیرند. کمترین ظرفیت وزنی که کامیونت ها حمل می کنند 3 تن است و این مقدار برای کامیون ها 6 تن می باشد. که در ادامه به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر به این مورد میپردازیم.
کامیون ها (trucks) ها و یا کشنده ها، جزو ماشین الات سنگینی هستند که عمده کار آنها جابجایی و حمل بارهای سنگین می باشد. کامیون ها بر اساس قدرت، حجم میزان بار حمل شده، نوع چرخ، روش تخلیه و … تقسیم بندی می شوند.
دسته بندی انواع کامیون
برای دسته بندی کامیون ها وارد زیادی وجود دارند که می توان بر اساس آنها دسته بندی را انجام داد. در این اینجا یکی از این دسته بندی ها را مشاهده میکنید:
از نظر اتصال مخزن و تراکتور: شاسی یکپارچه، نیمه تریلر، تمام تریلر.
از نظر روش تخلیه خاک: تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو.
از نظر قابلیت استفاده از شبکه راه ها:جاده ای، خارج جاده ای.
از نظر نوع چرخ ها: چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری.
ظرفیت کامیون ها: ظرفیت وزنی (تن)، ظرفیت حجمی (مترمکعب)، خط تراز آب، کوت شده (انباشته).
انواع ماشین های باربری و انواع کامیون
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ما در این مطلب می خواهیم انواع کامیون و سایر ماشین های باربری را به شما معرفی کنیم.
وانت بار : 
درست است که وانت جز کامیون نیست اما به عنوان کوچکترین وسیله نقلیه موتوری باری می توان به وانت اشاره کرد . معمولا برای حمل بارهای کوچک و سبک وانت بار ها به کار می آیند.
وانت نیسان :
وانت نیسان به صورت معمول به وانت های با ظرفیت بیشتر گفته می شود .این وسلیه باربری که توانایی حمل بار تا ۲ تن را دارد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است همه وانت های با شاسی قوی مانند زامیاد هم در این دسته بندی قرار میگیرند.
خاور یا کامیونت :
ماشین های باری که دارای بارهایی با وزن  ۳ تن تا حداکثر ۶ تن را حمل می کنند. خاورها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به  انواع کامیونت ، هیواندا ، 911 ، مسقف و روباز اشاره کرد. برای اطلاعات کامل در مورد انواع خاور می توانید به این مطلب مراجعه کنید.
این دسته از خودروهای سنگین عموماً نیاز به گواهینامه رانندگی بالای پایه دوم دارند
خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا کمتر از ۵ تن است.
لوری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن تا کمتر از ۶ تن است.
جالب است بدانید که اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولین تولیدکننده‌های کامیون در کشور ایران است که متعلق به گروه صنعتی خاور و یا همان شرکت ایران خودرو دیزل است که محصولاتشان نیز به همین نام معروف شد.
کامیون تک محور :
کامیون هایی در قسمت انتهایی دارای یک محور هستند را اصطلاحاً کامیون تک می نامند که این نوع کامیون توانایی حمل بار تا ظرفیت 10 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون 10 تن ، کامیون 6 چرخ و کامیون تک اشاره کرد. طول اتاق کامیون تک معمولا بین 5.7 متر الی 6 متر است.
کامیون جفت محور :
کامیون هایی که در قسمت عقب خود دارای دو محور هستند را  اصطلاحا کامیون جفت می نامند. کامیون جفت محور می توانند تا ظرفیت  ۱۵ تن بار را حمل کنند و طول فضای باری کامیون جفت معمولا در حدود 7 متر می باشد. کامیون جفت، کامیون 10 چرخ و کامیون 15 تن نام‌های دیگری هستند که این نوع کامیون را با آنها میشناسند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

  • نتسان نتسانی
  • ۰
  • ۰

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

باربری خوب چه ویژگی هایی دارد؟
با توجه به تعداد زیاد باربری ها انتخاب از بین آن ها سخت تر است. به همین دلیل درجه بندی شرکت های اتوبار مشخصات دفترها تفاوت دارند، اما در کل شرکت باربری باید امکانات زیر را داشته باشد که البته یک وجه تمایز در حال حاضر در دسترس بودن و آنلاین بودن اتوبار است. در ادامه دیگر ویژگی ها را مشاهده کنید:
تعداد خودروها
محل توقف خودروها
تجهیزات ایمنی و رفاهی در دفتر باربری
مدیر یک اتوبار چه ویژگی هایی دارد؟
مدیریت اتوبار باید خلاق و متفکر باشد.
اگر اتوبار از مدیریت خصوصی بهره ببرد بهتر است تا مدیرهای بازنشسته دولتی استفاده کند.
یک مدیر در باربری باید خود سابقه فعالیت در باربری را داشته باشد.
راننده باربری باید چه ویژگی داشته باشد؟
راننده ماشین حمل بار، باید در کار خود حرفه ای و قابل اطمینان باشد. با قوانین راهنمایی رانندگی شهری و برون شهری آشنا باشد.
راننده باید با حوصله و صبور باشد، ماشین را بتواند در جاده های لغزنده و حساس هدایت کند. برای هر شرایط آب و هوایی خودروی خود را ایمن کرده باشد.
راننده می بایست در بستن باربند و اتصالات ماهر باشد تا باری که حاوی لوازم حساس و شکستنی است را سالم به مقصد برساند. از لحاظ بدنی آمادگی داشته باشد تا به سایر کارکنان کمک کند.
راننده باید راه های بین مبدأ و مقصد را به خوبی بشناسد، تا امن ترین و نزدیکترین راه را برای رساندن به موقع و سلامت بار را انتخاب کند.
مشخصات خودروهای اتوبار
تمامی خودروهای شرکت باربری که حمل بار می کنند از جمله کامیون، وانت، کامیونت و … می بایست مشخصات زیر را داشته باشند.
خودروی حمل بار می بایست مدارک لازم از جمله بیمه شخص ثالث، کارت معاینه فنی و کارت شرکت اتوبار را داشته باشد.
خودروی حمل بار می بایست در بغل اتاقک عقب نام شرکت باربری نوشته شده باشد.
خودروی حمل بار می بایست ظرفیت حمل بار ۶ تن به بالا باشد.
باربری اینترنتی بهترین نوع باربری
مزایای اتوبار آنلاین به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:
دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
مبلغ تمام شده کار را ابتدا مشاهده می کنید و دیگر نیازی به چونه زدن به روش سنتی نیست
در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
یکی دیگر از ویژگی های باربری آنلاین استفاده از نقشه برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد است
شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 

 

  • نتسان نتسانی